moi uniklubin jussi oot tosi makee muuta olit ennen parempi kun sulla oli lyhyt tukka.
lyhyt tukka
11
1525
Vastaukset
- ApinaC
E nusko että jussi vastaa täällä mut emt. :D Mut jussi on aina iha sairaan söpö.
- uniklubista tykkäävä
uniklubin jussu on makee. mutta minkähän takii se
leikkas hiukset .- sanna-kaisa
sen takii e leikkas tukan kun sillä oli liikaaa haaroja.
- Kaikkitietävä(kö?)
Sillä oli niin paljon kakshaarasia. x))
- kuullut asiasta
Jossain haastattelussa Jussi kertoi, että hänellä oli ollu masennusta ja vaikeaa, niin hän oli leikannut hiuksensa, ja se oli ilmeisesti helpottanu, tai jotai. En osaa selittää. Se haastis tuli joskus voicelta. Mut sen uudet hiukset sopii hyvin. Ehkä se näyttää jopa paremmalta ku ennen.
- Ansariin
parempi pitkillä. mä en oikeestaan tykkää lyhyt hiuksisista, pitkät on vaan komeemmat ^^
- Minä täällä
Kaikilla on oma mielipiteensä. Minusta lyhyet näyttävät kivalta.
- sanna-kaisa
munkin mielestä pitkät oli paremmat kuin lyhyet
- Lissa Pissu
Joo toi Jussin tukkahan se tärkein juttu uniklubissa onkin.
- minna84
OLI lyhyet??? HÄH?? Onkait sillä vieläki?? Lyhyet on paremmat kuin ne pitkät. =O Jussille kyllä sopii pitkätkin, mutta on paljon miehekkäämmän näköinen kun on siistit lyhyet hiukset. =)
- sanna-kaisa
mulle tuli kirjotus virhe siinä että sanoin että sillä oli ennen lyhyt tukka. tarkotin pitkä tukka
mun mielestä molemmat(pitkät ja lyhyet) hiukset on yhtä hyvii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532057Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621255Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll651175- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779