lyhyt tukka

sanna-kaisa

moi uniklubin jussi oot tosi makee muuta olit ennen parempi kun sulla oli lyhyt tukka.

11

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ApinaC

E nusko että jussi vastaa täällä mut emt. :D Mut jussi on aina iha sairaan söpö.

• uniklubista tykkäävä

uniklubin jussu on makee. mutta minkähän takii se
      leikkas hiukset .

• sanna-kaisa

sen takii e leikkas tukan kun sillä oli liikaaa haaroja.

• Kaikkitietävä(kö?)

Sillä oli niin paljon kakshaarasia. x))

• kuullut asiasta

Jossain haastattelussa Jussi kertoi, että hänellä oli ollu masennusta ja vaikeaa, niin hän oli leikannut hiuksensa, ja se oli ilmeisesti helpottanu, tai jotai. En osaa selittää. Se haastis tuli joskus voicelta. Mut sen uudet hiukset sopii hyvin. Ehkä se näyttää jopa paremmalta ku ennen.

• Ansariin

parempi pitkillä. mä en oikeestaan tykkää lyhyt hiuksisista, pitkät on vaan komeemmat ^^

• Minä täällä

Kaikilla on oma mielipiteensä. Minusta lyhyet näyttävät kivalta.

• sanna-kaisa

munkin mielestä pitkät oli paremmat kuin lyhyet

• Lissa Pissu

Joo toi Jussin tukkahan se tärkein juttu uniklubissa onkin.

• minna84

OLI lyhyet??? HÄH?? Onkait sillä vieläki?? Lyhyet on paremmat kuin ne pitkät. =O Jussille kyllä sopii pitkätkin, mutta on paljon miehekkäämmän näköinen kun on siistit lyhyet hiukset. =)

• sanna-kaisa

mulle tuli kirjotus virhe siinä että sanoin että sillä oli ennen lyhyt tukka. tarkotin pitkä tukka
        mun mielestä molemmat(pitkät ja lyhyet) hiukset on yhtä hyvii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe