kpmg

ex-

työnantajana?

13

4322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut

Ei ole itse mitään tietoa koko alasta mutta tuttu siellä töissä on sanonut ainakin että on tosi tarkat puketumiskoodit.. Ymmärrettävästi ei mikään rento paikka, mutta muuten ok.

• kooteeäm

tosi huono.

• *N*
        kooteeäm kirjoitti:

tosi huono.

..parin tutun palkkatiedot veropörssistä. Molemmat toimivat tilintarkastajina kyseisessä firmassa. Koulutus KTM, toinen ollut jo 7 vuotta firmassa. Palkat n. 24 000 ja 25 000. Ei voi kyllä kehua mitenkään..

• osakasko?
        *N* kirjoitti:

..parin tutun palkkatiedot veropörssistä. Molemmat toimivat tilintarkastajina kyseisessä firmassa. Koulutus KTM, toinen ollut jo 7 vuotta firmassa. Palkat n. 24 000 ja 25 000. Ei voi kyllä kehua mitenkään..

Ei voi pitää paikkansa, että KTM-taustaisen tilintarkastajan kk-palkka olisi 2000 euroa kuussa. Tsekkasitko pääomatulot myös?
        En tiedä ko. firman osakkuuskäytäntöä, mutta ehkä tuo toinen on osakas?

• tsirptsirp2
        osakasko? kirjoitti:

Ei voi pitää paikkansa, että KTM-taustaisen tilintarkastajan kk-palkka olisi 2000 euroa kuussa. Tsekkasitko pääomatulot myös?
        En tiedä ko. firman osakkuuskäytäntöä, mutta ehkä tuo toinen on osakas?

Johan se on harjoittelijallakin yli 2000 :D

• ktmminämyösolen

Vaatii paljon työntekijältä. Mm. sen että olet tavoitettavissa 24/7 ja siksi maksavat mm. sun nettilaskunkin. Muutama tyyppi tuolla myös työpaikkakiusannut ja vieläkin porskuttaa siellä joten ei kannata hakea tuonne.

• aergpoj

Harjoittelijan palkka on yli 2t e ja hyvä perehdytys plussaa.
      Pukeutumiskoodit tuo arvokkuutta ja yhteiskuuluvuuden tunnetta.
      Jokaiselta tilintarkastajalta vaaditaan paljon firmasta riippumatta

• sanokaa

No, miten pitää pukeutua? Joka päivä jakkupukuun? Harmaata ja mustaa vain?

• fdxhfgh475rtfgcvsfdx
        sanokaa kirjoitti:

No, miten pitää pukeutua? Joka päivä jakkupukuun? Harmaata ja mustaa vain?

No asiakaskäynneille se on varmasti miehillä puku (tumma, harmaa, musta...) ja naisilla myös jakkupuku tms. Naisilla nyt yleensäkin on hieman enemmän vaihtelua kuin miehillä mutta tästä ei pahemmin tingitä. Ei siellä missään farkuissa töitä tehdä tai muissakaan ei-dress coden vaatteissa. Eri asia tietenkin pelkät toimistopäivät mutta voihan silloinkin tulla joku äkillinen asiakaskäynti jolloin on hitusen noloa sitten mennä farkuissa...

Mutta älkää sinne hakeko! Löytyy googlettamalla keskusteluja työilmapiiristä ym joten haut muualle.

• yst. huom.

Numeroista kiinnostuneet hei, ketjut alun ja lopun välillä on ollut liki viiden vuoden tauko.

• Tympääntynyt

Entä sitten? Ei ole paljoa ilmapiiri muuttunut

• Anonyymi

From the very top to the bottom tail gossip is the trend. People in authority misuse their power by scraping every ounce of your personal life whether you like it or not. This place thrives on gossip. If you like to gossip, and being gossiped about, this is the place for you. There is no respect or humility toward each other.

• Anonyymi

This company consists of the uneducated and promoting on the basis of backstabbing and smothering.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe