Olen aina tykännyt tupakoinnista.
Muistan kun salaa vedin ensimmäiset henkoset punaisesta malborosta. Mietin, minuahan on huijattu. Kaikki ne koulun opetusvideot ja kaikki ne tuomiopuheenvuorot. Pahaa! Alkaa oksettaa! Mitä puppua! Poltin savukkeeni, en pyörtynyt enkä oksentanut eikä edes maistunut pahalle. Päinvastoin. Maku oli miellyttävä, savuinen, jännittävä. Ja se savu meni päähän kuin alkoholi!
En ole koskaan tykännyt tupakansavusta muiden käryttämänä, mutta voin kertoa, että maistettuna se on aivan erilainen. Ja siitä mausta minä pidän. Tupakkamerkkien välillä on tosin eroa, mitään ällämmää en suostu huulilleni nostamaan.
Pidän myös savun henkeen vetämisestä. Kuinka savu täyttää runsaana keuhkot, kuinka hetken voi pidättää hekeään ja puhaltaa sitten savun ulos. Joko yhdellä kertaa tai säästellen osan savusta toiseen ulospuhallukseen. Pughallustavoissakin on eroja. Tuntuu - tai maistuu, sanoisinko - erilaiselta puhaltaa sierainten kuin suun kautta.
En koskaan polta poskareita vaan kunnon syväimuja. Imuja... olen oraalinen nainen ja pidän myös muunlaisesta imuttelusta, hyvin paljon. Siksiköhän imen niin mielelläni myös savuketta? Savukehan on fallossymboli. Myös savukkeita polttavat tai savukkeille tuoksuvat miehet kiihottavat minua. Savukkeen tuoksu miehessä on kaikkea muuta kuin paha tuoksu.
Ja kyllä savukkeen polttamisessa on oma imagoihanuutensakin. Savuke pitkien sormien välissä, pitkäkyntisten sormien, on kaunista. Käden kevyt nosto huulille, savukkeen ympärille puristautuvat huulet - ja kohtalokas katse. Voilà, c´est glamour!
Sanokaa mitä hyvänsä, minä rakastan tupakointia ja aion jatkossakin harrastaa sitä intohimolla!
Rakastan tupakointia!
22
4118
Vastaukset
- Nimimerkki
Kauniskasvoinen nainen, viehättävä hymy, siistit punaiset kynnet... hurrr... nostaa röökin huulilleen ja sytyttää sen, vetää nautinnolliset imut tupakasta ja puhaltaa savun ilmoille.....
Hyi saatana. Makunsa kullakin, mutta tupakka on mulle ehdoton turn off. En todellakaan antais röökiä kiskovan naisen imevän mitään muutakaan. Haju on hirveä, hampaat muuttuu iljettäväks. Hiukset, vaatteet, kaikki haisee savulle, yrrhhh, puistatus.... - Marlboro inc.
Otsikossa sarkasmia
- äitiään
Yli kaiken,eikä omasta mielestään koe mitään väärää,tosin näitähän on ollut tapana kutsua peräkamarinpojiksi.
- marlboromann
tupakoiva nainen on uskomattoman seksikäs. tykkään katsoa kun hän imee savukettaan.
- laija61
Keltaiset sormenpäät,vanheneva iho ja mahdollinen keuhkoahtauma jo kolmenkympin jälkeen ?
- damm!!
Tässä valvon neljättä yötäni sen jälkeen kun päätin pitää pienen tupakka lakon. ja täytyy sanoo et toi äskenen teksti sai tekee nii paljon mielen tupakkaa että nyt lähen essolle ostaa askin! jippii.
- asdasdasdasdasddsaas
oo minäkin rakastan tupakointia! en pysty koskaan edes kuvittelemaan että lopettaisin polttamisen.
- Korsteeni1993
Riippuu vähän... Jos nainen on mukava ja hyvännäköinen, ei sauhuttelu minua haittaa. Mutta seksikästä se ei ole, oikeastaan antaa vain sellaisen kuvan, että mitähän tuokin yrittää pönkittää imagoaan, tupakka antaa naisista ehkä "likaisen" kuvan, en tiedä...
Miehillä sen sijaan tupakka on seksikästä, tupakoiva Johnny Depp tai Brad Pitt on seksikkäämpi kuin useat naiset. Ja ei, en ole homo, asia vain on näin. - Jonemmm
Wau - upeasti kuvailit suhdettasi tupakointiin! Hienoa, että kaltaisiasi Naisia on olemassa! Onneksi kaltaisiasi nautiskelijoita on olemassa.
T: Jone veikkaan että saattais kyllä ääni kellossa muuttua jos tietäis että mitä kaikkea se savu sisältää vaikka esimerkiks: ammoniakki – asetoni – bentseeni – bentsopyreeni – DDT – elohopea – formaldehydi – hiilimonoksidi (häkä) – kromi – metanoli – nikkeli – nikotiini – nitrosoamiinit – radioaktiivinen polonium-210 – sinkki – syanidi – tolueeni – typen oksidit – vinyylikloridi
ja huomatkaa että tuo polonium-210 on 400 kertaa radioaktiivisempaa kuin uraani
ja tuo savuhan sisältää noin 4000 erilaista kemikaalia
sai ainakin mut lopettamaan polttamisen kokonaan.- jooo
Jos tupakka sisältää tuollaisia myrkkyjä kuten esim. rotanmyrkky? miksi monet jotka polttavat 40 v eivät kuole? ja kuoleevat jos syövät suoraan rotanmyrkkyä laatikosta?
- jaahas..
Jos se sisältäis metanolii, ni kaikki tupakoitdjat ois kuollu jo ekasta tupakasta. Tippakin metanolii ni oot teholla.
- joppe44
Upea kuvaus tupakoinnistasi. Meidät varmaan tupakan vastustajat teilaavat - on tosi kaunista, kun Nainen nauttii savukkeestaan...
- zcbx
Olen juuri päättänyt aloittaa tupakoimaan kans päivittäin,ennen olenpolttanut vain satunnaisesti.Miten paljon/kauan pitää polttaa että tulee kunnolla riippuvaiseksi ja mitä lajia suosittelet aloittajalle?Haluaisin että elimistö "pyytää" säännöllisesti tupakkaa.Mä pidän kans tupakoivista tytöistä!
- llll
Kestää tosi kauvan tulla riippuvaiseksi Eikä näistä nykyisistä savukkeista edes tule kun ne kaikki on liian mietoja.Pitäisi käydä Venäjällä hakemassa
- Anonyymi
Minä aloitin myös polttaa uudestaan. Olin yli 10 vuotta polttamatta. Ikää on 37. Aamusavut on kaikista parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aloitin myös polttaa uudestaan. Olin yli 10 vuotta polttamatta. Ikää on 37. Aamusavut on kaikista parasta.
Ilmeisesti sinun karseat paskanhajusi haisevat aamuisin keittiössäni. Heti on avattava ikkuna auki, oli sää mikä tahansa. Sanonkin aina että naapuri on alushousuitta näköjään joka aamu.
- Piiputtelija
Kiitos suorastaan runollisesta kuvauksesta tupakoinnista, joka on hyvin viehättävä ja mukaansatempaava harrastus, itse kuitenkin poltan piippua, enkä ole ainuttakaan tehdassavuketta huulilleni nostanut sen päivän jälkeen jona täytin 18. Piippu on intohimo johon täysi syventyminen ja eri makujen, tyyppien, leikkauksien ja aromeiden yhdistely ja kokeminen veisi monta ihmisikää.
Kuitenkin tämän yhden aikana se on antanut mitä suurinta nautintoa jonka aikana myös ehti istua alas ja miettiä kaiken kiireen keskellä, lisäksi vaatisi aikaa tutustua eri piippujen materiaaleihin ja muotoon ja sen vaikutukseen sauhuihin, sanokoot terveysviranomaiset mitä vain, niin kuolen mieluusti vaikka syöpään vanhana ukkona hyvän ja ihanan viimeisen piipullisen jälkeen ja sen jälkeen jatkan tätä jännittävää harrastusta taivaassa mikäli luojani minulle tämän ilon suo - Anonyymi
Tupakointi on joillekin nautinto.
- Anonyymi
Edustaa jumiutumista oraaliseen nautintoon ja juontaa alkunsa jostain varhaisesta vauva- iästä.
. On suoraan sanoen tissin imemistä.
Mamin tissiähän siinä imetään jotta tunnettaisiin olo turvalliseksi , sen tisun imemisen kautta. Sitten tulee tietenkin se fyysinen riippuvuus nikotiinista mukaan. - Anonyymi
Edustaa jumiutumista oraaliseen nautintoon ja juontaa alkunsa jostain varhaisesta vauva- iästä.
Edustaa suoraan sanoen pelkkää tisun imemistä.
Mamin tisuahan siinä imetään jotta tunnettaisiin olo turvalliseksi , sen imemisen kautta. Sitten tulee tietenkin se fyysinen riippuvuus itse nikotiinista mukaan kuvioihin.
- Anonyymi
Senku harrastat, jos siltä tuntuu. Ja aina parempi, jos et muuta sitten harrastakaan. Ja jos vaikka joskus jonkun parisuhteen tai sen alun ajattelit aloittaa, niin muista, että tupakoivan partnerin suuteleminen on verrattavissa tuhkakupin nuolemiseen.
Että kumppani sen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389