No, onks sitä heilaa

vai ei?

Täällä kierrellään ja kaarrellaan ja ollaan niin olevinaan kiireissään ja suosittuja.

Totuushan lienee: juhannusheilaa ei ole.

Minä ainakin vietän juhannuksen täällä.

63

2846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikiusattu

kaikki hakuyritykset kilpistyy tiukkaan valvontaan.
      Täällä palstalla jussina tavataan.

• huonokuulonen

Saat ainakii tuoretta leipää juhannuksena syödä.

• a.mazon

On se kyllä hyvä että muijasi ei tietokoneen päälle mitään ymmärrä.

Saat pitää myllyn ihan omaksi iloksesi. ;)

• kotikiusattu
        huonokuulonen kirjoitti:

Saat ainakii tuoretta leipää juhannuksena syödä.

ei se valvonta jussinakaan hellitä,milläs ostat kun taskurahatki jäädytettii.

• muija*
        a.mazon kirjoitti:

On se kyllä hyvä että muijasi ei tietokoneen päälle mitään ymmärrä.

Saat pitää myllyn ihan omaksi iloksesi. ;)

hän meille on?

• frouva
        kotikiusattu kirjoitti:

ei se valvonta jussinakaan hellitä,milläs ostat kun taskurahatki jäädytettii.

rahasikin pakkaseen?

• kotikiusattu
        frouva kirjoitti:

rahasikin pakkaseen?

kauppakuitit tarkastetaan,tyhjät löydetyt pullot on pää asiallinen taskurahan lähde

• saat taskut
        kotikiusattu kirjoitti:

kauppakuitit tarkastetaan,tyhjät löydetyt pullot on pää asiallinen taskurahan lähde

täyteen pullomania.

• a.mazon
        muija* kirjoitti:

hän meille on?

Ei minulla ole onneksi muijaa.
        Mutta tunnen kyllä mmutamia Muijia.

• kotikiusattu
        saat taskut kirjoitti:

täyteen pullomania.

pääsis juhlapaikalle,kotona on vaan yksi kamferisprii pullo.

• Miehetön nainen

Eipä ole kukaan ilmoittautunut vapaaehtoiseksi. Taidan sitten kuitenkin lähteä sinne maalle yksistäni. Onhan siellä niitä maajusseja. Jospa vaikka käy taas niinkuin eräänä juhannuksena: Metsästä kuului ryske ja töminä, pelkäsimme jo, että karhu sieltä tulee. Mutta ei: kolme raavasta miestä sieltä kuusikosta ilmestyi, kaikki niin maan perusteellisesti juovuksissa ja sahtikannu eväänä.

• hildurvonhopsis

Ei ollut jouluheilaa, uudenvuodenheilaa, vappuheilaa, helluntaiheilaa eikä ole Juhannusheilaakaan. Ilmeisesti taas koko kesä ilman. No jos jostain Dressmannilta sellaisen kesämiehen hankkisi ja syksyllä jättäis ulos pakkaseen (jos ei olisi kunnolla). Kehuvat niissä Dressmannin mainoksissa että uusi kesä-MIES-mallisto on tullut. Ihan hyvän näköisiä kesämiehiä sen mukaan olisi...

Jos en minäkään muuta keksi niin kirjoittelen kanssasi täällä. Juhannuspäivänä menen yhden ystäväperheen lapsen rippijuhlille.

Mieti varmuuden vuoksi keskusteluaiheita.

Josko niistä kesäMIEHISTÄ vaikka kirjoiteltaisiin ?

Hetkinen ... oletko nainen vai mies?

Tuossa taas sen nikittömyyden seuraus: kirjoitanko nyt miehen vai naisen kanssa?

Kirjoitellaan vaikka kesä-HENKILÖISTÄ (mikä tai kuka ja millainen sellainen oikein on?)

• mantilja

juhannus on taas tulossa eikä harmita. Viime juhannuksena heila oli "varma", pitkän ajan tuttavuus, mutta meni paremmille apajille.

En enää tuulta yritä tavoittaa. Yleensä on niin kiire, että miehet eivät mahdu aivoajatteluuni. Silloin kun on aikaa, muistan pettymyksiäni ja olen tyytyväinen, hitsi, nyt olen yksin enkä pelkää, että joku ilmoittaa: "Tänään en voi luokses tulla." ;-)

• Akaton mies

No ei täs ny oo heiloja, kukaan akkaasa anna ja likaat ei huoli ristiksensä,hih. No eikö ookki toivotoonta? Tiitu pienen kans vain ollahan kaharestansa. Poika ja miniäki lähtöövät ajamahan lappihin, kuulemma lemmenjoille patikoomahan. Onko ne tarpehellisia sellaaset joutavanpäivääset höntäälyt ja ajetahan tyyrihit bensat maanteille ihan ilimanaikojaan. Puheesta ei oo mitään apua. Kaksistansa soon ny juhannus oltava Tiitun kans. Täs kotona vaan, lämmitän tuos jokiahtehes savusaunan ja rillaan pari käristemakkaraa. Juomaksi keltaasta tai punaasta Jaffaa. Istutahan Tiitun kans tuos pihakeinuus ja haistellahan kesän tuoksuja. Tiitu pikkuunen juosta vilistää kotipihaan nurmikolla ja käy aina vähänväliä varmistamas notta mä oon siinä keinuus varmasti paikoollani, no hyvä soon varmistaa. Sitten tullahan sisälle ja kuunnellahan rariosta juhannus ohojelmaa, vaikka oman nuoruuren aikaasia iskelmiä, jos sattuu tulemahan. Luen aina jotaan keinutuoliis aikani kuluuksi. Ei oo ollu kaveria enää yhyreksähän vuotehen, tai kymmenes soon jo kulumas. Menööhän tämä yksinki ja oon jo aikaa tottunu tällaasehen elämän tilanteesehen. terv. seppä ja Tiitu kulta.

• ymmällään*

ymmärtäisin että sinulla on toisetkin elimet ajatteluun, mutta nainen.
        Voitko selittää "aivoajattelun" eikö kaikki ajattele niillä?

• a.mazon
        Akaton mies kirjoitti:

No ei täs ny oo heiloja, kukaan akkaasa anna ja likaat ei huoli ristiksensä,hih. No eikö ookki toivotoonta? Tiitu pienen kans vain ollahan kaharestansa. Poika ja miniäki lähtöövät ajamahan lappihin, kuulemma lemmenjoille patikoomahan. Onko ne tarpehellisia sellaaset joutavanpäivääset höntäälyt ja ajetahan tyyrihit bensat maanteille ihan ilimanaikojaan. Puheesta ei oo mitään apua. Kaksistansa soon ny juhannus oltava Tiitun kans. Täs kotona vaan, lämmitän tuos jokiahtehes savusaunan ja rillaan pari käristemakkaraa. Juomaksi keltaasta tai punaasta Jaffaa. Istutahan Tiitun kans tuos pihakeinuus ja haistellahan kesän tuoksuja. Tiitu pikkuunen juosta vilistää kotipihaan nurmikolla ja käy aina vähänväliä varmistamas notta mä oon siinä keinuus varmasti paikoollani, no hyvä soon varmistaa. Sitten tullahan sisälle ja kuunnellahan rariosta juhannus ohojelmaa, vaikka oman nuoruuren aikaasia iskelmiä, jos sattuu tulemahan. Luen aina jotaan keinutuoliis aikani kuluuksi. Ei oo ollu kaveria enää yhyreksähän vuotehen, tai kymmenes soon jo kulumas. Menööhän tämä yksinki ja oon jo aikaa tottunu tällaasehen elämän tilanteesehen. terv. seppä ja Tiitu kulta.

Kymmenen vuotta on pitkä aika. Siinä ehtii tottua vaikka mihin.
        Mutta jos alkaa ahdistaan, niin ens kirjastoreissulla elä piä liian kiirettä.
        Siellä kirjojen seassa luuraa paljon mielenkiintoisia ihmisiä.
        Kun vaan pääsee juttusille.

• mantilja
        ymmällään* kirjoitti:

ymmärtäisin että sinulla on toisetkin elimet ajatteluun, mutta nainen.
        Voitko selittää "aivoajattelun" eikö kaikki ajattele niillä?

on joko murreilmaisu tai itsekeksimäni. Miksihän takerruit yhteen sanaan. En muutenkaan ymmärtänyt viestiäsi, mutta ymmärrykseni onkin rajallinen. Se siitä.

• ajattelevan
        mantilja kirjoitti:

on joko murreilmaisu tai itsekeksimäni. Miksihän takerruit yhteen sanaan. En muutenkaan ymmärtänyt viestiäsi, mutta ymmärrykseni onkin rajallinen. Se siitä.

alapäällään,aivoajattelu oli täysin uusi sana minulle.

• Akaton mies
        ajattelevan kirjoitti:

alapäällään,aivoajattelu oli täysin uusi sana minulle.

No voi ollakki. Mitä soon kuitenkaan väliä jos ireat vaan on hyviä. Sellaasia jos tuloo sinisiä ajatuksia. Eikö soo justihin sama mistä ne silloon tuloovat. Toivoa pitää aina olla sellaasta uutta ja turesta toivoa ja joka ainualle päivälle. terv. seppä.

• mantilja
        Akaton mies kirjoitti:

Olen muutaman kerran lukenut juttujasi ja varsinkin ne, joissa Tiitu "esiintyy", ovat aina minua viehättäneet. Syy on siinä, että olen äärettömän, jopa liian eläinrakas (se perintö on kulkeutunut lapsillenikin).

Asuin lapsuuteni ja nuoruuteni rannikolla, murteestasi päätellen aika paljon pohjoisempana. Murre on unohtunut, harmitus. Lähes murteettomalla alueella asuneena en kehtaa yrittää murrekirjoitusta, koska se olisi siansotkua.

Juhannuksesi vaikuttaa minusta somalta, vaikkei heilaa olekaan; on kuitenkin luonto, rakas lemmikki, omat juttusi.

Rakas vanhempi tyttäreni lähti tänään luotani ja rakas nuorempi käväisee juhannuksen aikaan, viipyy 2-3 tuntia ja sitten menevät miehensä kanssa mökille.

Teille kahdelle toivon kuvaamasi tapaista juhannusta, sehän on kaunis kuvaus. Vielä laisesi mies on jonakin päivänä Akallinen mies :)

• Magrat K.

Siis ei ole heilaa : (
      Mökille silti mennään lasten kanssa.

Tänään ostettiin kumivene, tekomatoja ja auton akulla toimiva kylmälaukku( pysyy olut, eiku maito kylmänä )

Hauskaa Juhannusta ja hyviä heiloja kaikille!

• ei o

No, ei ole heilaa. Lapset tulevat juhannusta viettämään, kalastellaan vähän, poltetaan kokko, jos sää sallii. Sit he lähtevä ja mää olen taas yksin, mut ei se mittää haittaa.
        NYT on aika levätä!

• Akaton mies

Puusta noon kaverit tehtävä täs itte kunkin yksinääsen. Mistä sen ny enää koppaas tähän hätähän. Puusta tuloo hyvä ja jos vielä tervaa silipaasees pintahan niin ei haittaas vaikka unohtas räystästippuhunki. Kyllä pitääs kestää sään vaihtelut,hih. Eikö oliiski ihan ilimituuma ja hyväänlainen ratkaasu yksinääsyytehen? No mitääs sanotta?

• ei o
        Akaton mies kirjoitti:

Puusta noon kaverit tehtävä täs itte kunkin yksinääsen. Mistä sen ny enää koppaas tähän hätähän. Puusta tuloo hyvä ja jos vielä tervaa silipaasees pintahan niin ei haittaas vaikka unohtas räystästippuhunki. Kyllä pitääs kestää sään vaihtelut,hih. Eikö oliiski ihan ilimituuma ja hyväänlainen ratkaasu yksinääsyytehen? No mitääs sanotta?

Aivan loistava idea!
        Nyt het paikalla veistelemään, viäl ehtii...
        Saa mieleisensä, miehil ei men pal puuta, ku kaik vaa laihaa tahtoo, mut mää teen pulskan "puumiähen". :)

• puusta
        Akaton mies kirjoitti:

nykyään voi ostaa oikein luonnollisen tuntuisia muovisia "barparoita".
        Kunhan et saunassa laita sitä kiukaan lähelle,se voi tehdä oharit sulle.

• Pirre*
        Akaton mies kirjoitti:

elä ainakaan tervaa kovin tummaksi - siellä ei tykätä, kuulemma vierasvärisistä :)

• a.mazon
        Akaton mies kirjoitti:

Tee sametista ja täytä pumpulilla. Saat pehmeän ja ihanan silitellä.

• lauleta,
        Akaton mies kirjoitti:

että "puusepän vaimo jos ei lasta saa,
        surrur se puusta sorvataan".
        Miksei siitä voisi muitakin kavereita valmistaa?

• risukko
        Akaton mies kirjoitti:

kas kun sattui somasti, taitaisinpa tietää yhden sopivaisen sinnepäin..

Viikonloppuna noita hilpeitä veikkoja tuossa ostarin kulmilla istuskeli. Ilmat siinä vaihdettiin ja ukot taas minua kaljoissaan kehuivat. Kun ei lähtöni (työpaikasta) jälkeen ole kukaan muka osanut pihoja siisteinä pitämään.

Yhdeltä kysyin etteikös teidän emäntä sanonut itse ryhtyvänsä taloyhtiön pihatöille...?

Oli kyllä ollut hällä vakaa aikomus ja siksi olikin koko lopputalven laihduttanut- jaksaakseen . Mutta - tuumasi mies - meni kuulema vaimosta kaikki lihat ( ja puhti)jäljelle jäi vain puiseva, nariseva muisto.

Sitä vaan että jäisi se vuolemisen vaiva , vaikka kivahan se joskus onkin veistellä.

• Akaton mies
        lauleta, kirjoitti:

että "puusepän vaimo jos ei lasta saa,
        surrur se puusta sorvataan".
        Miksei siitä voisi muitakin kavereita valmistaa?

Kyllä mäkin uskoosin notta puusta saa ihan hyvän ja käypääsen akan ittelensä,hih. Vaikka ei meillä oo Tiitu pikkuusen kans täällä mitään hätää, meillä on sellaasta mukavaa ja rauhallista tämä elämä. Ei kukaan maraja perähän, saa mennä ja tulla sinne minne nenä näyttää. Tottahan mäkin kaipaan, jokaasen yksinääsen mieli joskus kaipaa kaveria rinnallensa. Välihin ihimettelöö oikeen itteäänki notta kuinka mä oon ollu yksin kaikki nämä vuoret. Soon niin notta ku tarpeeksi kauan on yksin niin ei sitä varmahan osaas enää alakaa opettelemahan uutehen parisuhteesehen. Sitä on jo niin tottunu notta kotona ei orota mua kukaan, jos Tiitu on vaan matkaas mukana. Ikääki tuloo ja kohta noon erees vanhuuren vaivat, alakaa siinä sitten kuuntelemahan vanhoollansa toisen kitinöötä notta ny koskoo sinne ja ny tuonne. Tämä voi olla tytööt viisasten lepoa puiren siimekses,hih. Vai onko sittenkään? terv. seppä.

• Akaton mies
        a.mazon kirjoitti:

Tee sametista ja täytä pumpulilla. Saat pehmeän ja ihanan silitellä.

Joo onhan se kyllä kova kaveri sellaanen puu morsian. Minulle varmahan pitääki olla justihin sellaanen kova pintaanen, tällaaselle rauhattomalle. Sellaanen Justiina tyyppinen, mä tykkääsin justihin sellaasesta,hih. Ei trenkääs sitte itte aatella, ei yläpäällä eikä alapäälläkää, vaimoo vaan sanoos notta kuinka teherähän. Sekin oliis justihin kans sitä viisasten lepoa puiren siimeksees. terv. seppä No mitä ja kuinka?

• olla ihan
        Akaton mies kirjoitti:

Kyllä mäkin uskoosin notta puusta saa ihan hyvän ja käypääsen akan ittelensä,hih. Vaikka ei meillä oo Tiitu pikkuusen kans täällä mitään hätää, meillä on sellaasta mukavaa ja rauhallista tämä elämä. Ei kukaan maraja perähän, saa mennä ja tulla sinne minne nenä näyttää. Tottahan mäkin kaipaan, jokaasen yksinääsen mieli joskus kaipaa kaveria rinnallensa. Välihin ihimettelöö oikeen itteäänki notta kuinka mä oon ollu yksin kaikki nämä vuoret. Soon niin notta ku tarpeeksi kauan on yksin niin ei sitä varmahan osaas enää alakaa opettelemahan uutehen parisuhteesehen. Sitä on jo niin tottunu notta kotona ei orota mua kukaan, jos Tiitu on vaan matkaas mukana. Ikääki tuloo ja kohta noon erees vanhuuren vaivat, alakaa siinä sitten kuuntelemahan vanhoollansa toisen kitinöötä notta ny koskoo sinne ja ny tuonne. Tämä voi olla tytööt viisasten lepoa puiren siimekses,hih. Vai onko sittenkään? terv. seppä.

toisinkin päin. Kun kaksi ihmistä rakastaa, niin voiko olla onnea isompaa?
        Voi auttaa toistaan, ja saa apua siltä toiselta.
        Jos kolottaa, niin saa valittaa, ja toinenpa hieman hieroa taputtaa, niin jopa vaiva vähenee.

Kun on kaksi, ei koskaan ole yksin, jos on samalla aaltopituudella. Ei tarvi puhua, olla vaan.

• Pirre*
        olla ihan kirjoitti:

toisinkin päin. Kun kaksi ihmistä rakastaa, niin voiko olla onnea isompaa?
        Voi auttaa toistaan, ja saa apua siltä toiselta.
        Jos kolottaa, niin saa valittaa, ja toinenpa hieman hieroa taputtaa, niin jopa vaiva vähenee.

Kun on kaksi, ei koskaan ole yksin, jos on samalla aaltopituudella. Ei tarvi puhua, olla vaan.

tykkäisi :/

• rumasti
        Pirre* kirjoitti:

tykkäisi :/

sanottu. :(

• Pirre*
        rumasti kirjoitti:

sanottu. :(

kyllä miusta oisi mukavampi jos puoliso puhuisi jotain, oisi kai tuo "mykkä" -sana pitänyt laittaa noiden prikkujen sisään, - tarkoitin piloille hiljaista ihmistä.

• mykkiäkin
        Pirre* kirjoitti:

kyllä miusta oisi mukavampi jos puoliso puhuisi jotain, oisi kai tuo "mykkä" -sana pitänyt laittaa noiden prikkujen sisään, - tarkoitin piloille hiljaista ihmistä.

ihmisinä.
        Yritin sanoa vain, ettei aina tarvi onnellisuuteen edes leukojen louskutusta.

• Magrat K..

Mutta ajattelin, että jos ne seitsemän kukkaa laitan tyynyn alle ja vielä silliä otan ennen nukkumaan menoa, niin eiköhän se sulho tule unessa vettä tuomaan.

Juhannusta en silti viitsi pilata haikailemalla. Hauskaa on lastenkin kanssa uida, saunoa ja paistaa makkaraa.

Ylihuomenna liitytään joukonjatkoksi ja lähdetään ajelemaan ( 500 km kotiseudulle )

• mykkiäkin kirjoitti:

ihmisinä.
        Yritin sanoa vain, ettei aina tarvi onnellisuuteen edes leukojen louskutusta.

ihmisinä, mykkiäkin.

Onnellisuus on hyvin henkilökohtainen tunne, jokaisella omanlaisensa. :)

Hyvää Juhannusta.

• myös*
        Pirrejuupas kirjoitti:

ihmisinä, mykkiäkin.

Onnellisuus on hyvin henkilökohtainen tunne, jokaisella omanlaisensa. :)

Hyvää Juhannusta.

Sinulle arvokkaassa työssäsi!

• hildurvonhopsis
        Akaton mies kirjoitti:

Voi että minä sitte tykkään lukia nuita sun tekstejäs. Onko sulle tuttu se "alakaa päätten" ilimaasu? Mun rakas setäni sitä palijon käytti ku tuumas millon mitäki asijaa. Mun juuret isän puolelta ku on siellä Etelä-Pohojanmaalla toiset juuret tuloo siältä karjalaasten puolelta. Oo ny siinä sitte välis ku toinen suku huasteloo ja toinen suku puhuu leviästi :0)

Oikein hyvää Juhannusta sinulle ja sun rakkahalle Pikku-Tiitulles. Pirä syliissäs sitä Tiitua ja juota sillen tuttipulloosta maitua ku se relloottaa selijällänsä sun syliis :0)

• Hildax

Ilman kiertelyä tai kaartelua totuus on tämä: heilaa ei ole :( Kivaa seuraa on kuitenkin eli omat lapset :)

• Pirre*juupas (tas)

entinen vielä välttäs; ens Jussina ollaan oltu 40 vuotta samossa leivissä, jos herra suopi, - tai rouva "sitä" jaksaa.

• "jussina"

Ekaa juhannusta vietämme yhdessä vaikka jo viime juhannuksena sillain melkein vietimme, silloin vaan vielä kirjoiteltiin.
      Ja täältä kakkosneloselta löytyi rakas, vaikkei oltu kumpikaan edes kultaa etsimässä!
      Hyvää Juhannusta kaikille!

• Paljon onnea teille. Kiva kun löysitte toisenne!

• Pirre*
        miljoona kirjoitti:

Paljon onnea teille. Kiva kun löysitte toisenne!

onhan tähän sopinut vaikka mitä, kivaakin :)

• mies_vm56

olihan se viittä vaille pari vuotta sitten, eri majatkin jo ehittiin hankkia. Vaan, ymmärtääkseni, mieluusti tuo saapuu kattamaani juhannuksen grilliruokapöytään. Taitaa sääkin suosia ulkoruokintaa.
      Pojan kanssa saunotaan (tuo heila kun ei sauno ollenkaan), sitten herkutellaan ja höpötellään ja nautitaan Suomen suvesta.
      Ja jokunen olunenkin varmaan tulee siemaistua.
      Saattahan sen loppuillan joutua täälläkin viettämään, jos täällä vaan mitään elämää on.

• sitroen.

tänäkään Jussina niinkuin ei ollut Helluntainakaan eikä muinakaan pyhinä. Ei ole myöskään sitä mökkiä, jonne olematonta grilliä pitäisi viritellä tulille.

Taihankin siivota kämpän pahimmista töryistä. Ei sillä, että joku tulisi käymään, vaan että itse paremmin sopisin kaikkien keskeneräisten projektien joukkoon... Talon katon jo lakaisin ja ikkunat pesin, mutta muuta kyllä on...

• pirkanmaan mummu

Vietän juhannuksen perinteisin tavoin.Käyn kerrostalon saunassa,syön ehkä pihvin ja salaatin.Juon viiniä,katselen parvekkeella kesäyötä.Ruusunvärisessä aamussa kävelen koiran kanssa nauttien tuoksuista ja hiljaisuudesta..

• Tammik

Kierrellen ja kaarrellen,
      kaikenlaista aatellen.
      Ken puusta vuolee "akan"
      saa siitä hyvä vakan.
      Vakassa piilo on salainen,
      ken sinne kurkistaa, kaivaten,
      palaa takaisin menneeseen.

Juhannusheilako valmiina on?
      Kiirutta, kiirutta kaikilla on.
      Ei kerkee mukaan etsimään,
      ei kerkee elämää elämään.

Niin monet meistä yksin haaveilee,
      menneitä iloja muistelee.
      Elämän kirjan, polut mutkaiset,
      aika kultaa jo sivut haalistuneet.

• Senna Joh

Ensimmäinen suukko laiturilla juhannuskokon loisteessa. Vuosi -----.Poika runoilija luonnostaan.Kirjeitä ja tuskaa..Toisten kanssa naitiin.Eka suudelma muistuu aina jussina mieleen..

• onnea,

eikä oo kettään eikä mittään, eikä taia löytyäkkään. Jossain etäällä se on se miun mieleiseni, ihan unelmissa vaan.

:) Hauskaa juhannusta :)

• mataaami

Parhaat juhannukset olen viettänyt Espanjassa lepäillen hiekkarannalla varjon alla ja katsellen Välimerta, auringossa kimmeltävää merta. Nyt en päässyt lähtemään, mutta minulle juhannus on yksi kesäinen viikonloppu. Mitään heiloja ei ole edes tullut ajatelleeksi, oikein hyvä olla itsekseen hyvän kirjan parissa. Toivottavasti aurinko paistaisi, voisi lekotella vähän auringossa.

• Minulla on rakas ikioma heila. Ollut jo viisi vuotta. Menemme yhdessä juhannuksena polkupyörillä terassikierrokselle ja karaoketansseihin.

• nallemuori

mutta toivottavasti ensi juhannuksena on.
      Yksin jäämisen ja surutyön jälkeen kävin S24:n treffisivuilla ja kuinkas ollakaan, siellähän oli aivan mukavan näköinen, älykäs ja huumorintajuinen mies! Kerran on tavattu, sähköpostit, tekstiviestit ja mese ovat käyneet kuumina siitä lähtien. Jaksan kyllä tämän juhannuksen vielä yksin, kun on noin mukavaa odotettavaa!

• Toivon teille kaikkea hyvää!

• nallemuori
        miljoona kirjoitti:

Toivon teille kaikkea hyvää!

Myös sinulle kaikkea hyvää oman kultasi kanssa!

• *nainen*

Mutta 2 ystävättäreni kanssa lähdetään Lohjalle lavalle Juhannusta katsomaan.

Automatka 100 km sivu ..........

Täällä en kyllä aio todellakaan Juhannustani viettää:)

Eihän sitä tiedä vaikka se heila sieltä löytyisi,mutta en kylläkää sitä nyt usko :)

• mutta onneksi .............

Ystäviä ja tuttavia sentään. Juhannusaattona lähdetään ystävättären autolla Riutan lavalle Riihimäen kupeeseen neljän naisen kanssa.

Juhannuspäivänä sitten yhden ystäväni kanssa ihmettelemään Helsingin hiljaisuutta.Kyselin Netin kautta, niin ainakin Kappeli Espalla on auki koko Juhannuksen,siis sinne syömään ja turisteja ihmettelemään.

Yksin ei ole hyvä olla, mutta miehetön elämä on ihan oma valintani, niinkuin Katri Helenakin sanoi tämän päivän Iltalehdessä, pystyyn kuolleita ihmisiä parisuhteissa on liikaa.

Hyvää Juhannusta kaikille toivottelee......

Eronnut nainen, yksin muttei yksinäinen

• Rocellii

ja hahhhahahhaa..aa

"eilinen on jo mennyt, huomisesta emme tiedä, eläkäämme siis tätä päivää"

;)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      153
      1933
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1866
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1714
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1297
    5. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1256
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      425
      1155
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49