on pakko mennä. Hyvä meno ollut joka juhannus ku oon siel ollu. Muutes, onkohan siel tänävuonna kokkoa, tietääx kukaan? Sinne vaan kaikki telttailee ja bilettää!!!
Juhannus Luukissa!
3
712
Vastaukset
- päkä..
Juu Luukkiin ollaan näillä näkymin tulossa. Millaista siel on ollu, onko paljonki porukkaa telttailemassa jussina?
- uteliasss
Olen kuullut usein 'puhuttavan' tästä Luukista. Millainen paikkana se on ja missä se sijaitsee?
- päkä..
Itse olen pari kertaa käynyt uimassa ja aurinkoa ottamassa, joten en sen enempää tiedä kuinka suuri on tms, mutta PALJON isoja ihania nurmikkoalueita ja hyvä ranta. Siellä on kai useampiakin rantoja, mutta tiedän vain sen yhden joka on se yleisin. Luukki on Pohjois-Espoossa.
Nyt tosiaan ekaa kertaa telttojen kera ollaan menossa ja innolla odotetaan kuinka käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221