Laitetaan tämä tänne

jouskari puolelle myös :)

Kirjoitin tän tonne neitsyt merkin puolelle vastauksena erääseen tekstiin jousimiehestä.

Tietyt asiat pistivät silmään kun lueskelin kertomuksia millainen on esimerkiksi urospuolinen jousimies. Ihan kaikkea en menisi kyllä allekirjoittamaan,ainakaan sillä perusteella että vain jousmiehet tekevät pelkästään tiettyjä asioita tai ovat samaan muottiin valettuja.Vastasinkin tällä tekstillä johonkin noista teksteistä,tämän alun nyt vain lisäsin tähän.

Eli minä olen urospuolinen jouskari,myönnän kyllä et tietynlaista vapautta aina välillä kaipaan,mutta pettänyt en esimerkiksi ole koskaan jos olen seurustellut.Väitänpä ettei tuo pettäminen liity mitenkään jousimiehen vapauden kaipuuseen,uskon että se on ihmisen ihan muusta persoonasta kiinni kuin horoskoopista.

Enkä ole koskaan tarvinnut kaljalle lähteä niin että karkaan sinne,kyllä minusta terveeseen parisuhteeseen kuuluu se että molemmat voivat välillä mennä omia menojaan,tietysti pitää olla yhteisiäkin menoja.Samoin terve mustasukkaisuus kuluu suhteeseen myös,minusta on ainakin mukava huomata että toinen on minusta mustasukkainen,sillä sehän kertoo että hän on minusta edelleen kiinnostunut ;)

En tiedä olenko jotenkin poikkeava jouskari,minä kuitenkin välitän toisen tunteista,enkä ainakaan tieten tahtoen luokkaa toista ja minulle tärkeimpiä asioita niin parisuhteessa kuin ystävyydessä ovat rehellisyys ja luottamus.

Minusta näillä horoskooppi palstoilla yleistetään liikaa ihmisiä pelkän merkin perusteella,vaikka toki tietyt asiat pitävät paikkaansa,sillä kyllä minäkin tietyt jousimiehen piirteet selvästi itsestäni tunnistan.Kuitenkin uskon että toimiva parisuhde perustuu muuhun kuin horoskooppiin,ihmiset pettävät,ovat mustasukkaisia,epärehellisiä,pikkumaisia ym ym,huolimatta siitä mikä heidän Horoskooppinsa on.

Jouskari mies ja ylpeä sellainen :)    

2

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on..

Ei vapauden tarpeella ja pettämisellä ole mitään tekemistä keskenään. Ei sitä tarvitse joka punkassa pyöriä ollakseen vapaa. Mieluumminkin on niin, että ne syrjähyppyjen tekijät ovat itsensä vankeja.

• jousimies/nainen

Olen sinun kanssa samaa mieltä minä olen nais puolinen jousimies ja alle kirjoitan ton mitä sinä kirjoitit joo ei tarvi toista pettää jos jonkun kanssa vaikka hauskaa pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe