Laitetaan tämä tänne

jouskari puolelle myös :)

Kirjoitin tän tonne neitsyt merkin puolelle vastauksena erääseen tekstiin jousimiehestä.

Tietyt asiat pistivät silmään kun lueskelin kertomuksia millainen on esimerkiksi urospuolinen jousimies. Ihan kaikkea en menisi kyllä allekirjoittamaan,ainakaan sillä perusteella että vain jousmiehet tekevät pelkästään tiettyjä asioita tai ovat samaan muottiin valettuja.Vastasinkin tällä tekstillä johonkin noista teksteistä,tämän alun nyt vain lisäsin tähän.

Eli minä olen urospuolinen jouskari,myönnän kyllä et tietynlaista vapautta aina välillä kaipaan,mutta pettänyt en esimerkiksi ole koskaan jos olen seurustellut.Väitänpä ettei tuo pettäminen liity mitenkään jousimiehen vapauden kaipuuseen,uskon että se on ihmisen ihan muusta persoonasta kiinni kuin horoskoopista.

Enkä ole koskaan tarvinnut kaljalle lähteä niin että karkaan sinne,kyllä minusta terveeseen parisuhteeseen kuuluu se että molemmat voivat välillä mennä omia menojaan,tietysti pitää olla yhteisiäkin menoja.Samoin terve mustasukkaisuus kuluu suhteeseen myös,minusta on ainakin mukava huomata että toinen on minusta mustasukkainen,sillä sehän kertoo että hän on minusta edelleen kiinnostunut ;)

En tiedä olenko jotenkin poikkeava jouskari,minä kuitenkin välitän toisen tunteista,enkä ainakaan tieten tahtoen luokkaa toista ja minulle tärkeimpiä asioita niin parisuhteessa kuin ystävyydessä ovat rehellisyys ja luottamus.

Minusta näillä horoskooppi palstoilla yleistetään liikaa ihmisiä pelkän merkin perusteella,vaikka toki tietyt asiat pitävät paikkaansa,sillä kyllä minäkin tietyt jousimiehen piirteet selvästi itsestäni tunnistan.Kuitenkin uskon että toimiva parisuhde perustuu muuhun kuin horoskooppiin,ihmiset pettävät,ovat mustasukkaisia,epärehellisiä,pikkumaisia ym ym,huolimatta siitä mikä heidän Horoskooppinsa on.

Jouskari mies ja ylpeä sellainen :)    

2

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on..

Ei vapauden tarpeella ja pettämisellä ole mitään tekemistä keskenään. Ei sitä tarvitse joka punkassa pyöriä ollakseen vapaa. Mieluumminkin on niin, että ne syrjähyppyjen tekijät ovat itsensä vankeja.

• jousimies/nainen

Olen sinun kanssa samaa mieltä minä olen nais puolinen jousimies ja alle kirjoitan ton mitä sinä kirjoitit joo ei tarvi toista pettää jos jonkun kanssa vaikka hauskaa pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5121
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1640
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1540
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1304
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      95
      1168
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1153
    Aihe