Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Laitetaan tämä tänne

jouskari puolelle myös :)

Kirjoitin tän tonne neitsyt merkin puolelle vastauksena erääseen tekstiin jousimiehestä.

Tietyt asiat pistivät silmään kun lueskelin kertomuksia millainen on esimerkiksi urospuolinen jousimies. Ihan kaikkea en menisi kyllä allekirjoittamaan,ainakaan sillä perusteella että vain jousmiehet tekevät pelkästään tiettyjä asioita tai ovat samaan muottiin valettuja.Vastasinkin tällä tekstillä johonkin noista teksteistä,tämän alun nyt vain lisäsin tähän.

Eli minä olen urospuolinen jouskari,myönnän kyllä et tietynlaista vapautta aina välillä kaipaan,mutta pettänyt en esimerkiksi ole koskaan jos olen seurustellut.Väitänpä ettei tuo pettäminen liity mitenkään jousimiehen vapauden kaipuuseen,uskon että se on ihmisen ihan muusta persoonasta kiinni kuin horoskoopista.

Enkä ole koskaan tarvinnut kaljalle lähteä niin että karkaan sinne,kyllä minusta terveeseen parisuhteeseen kuuluu se että molemmat voivat välillä mennä omia menojaan,tietysti pitää olla yhteisiäkin menoja.Samoin terve mustasukkaisuus kuluu suhteeseen myös,minusta on ainakin mukava huomata että toinen on minusta mustasukkainen,sillä sehän kertoo että hän on minusta edelleen kiinnostunut ;)

En tiedä olenko jotenkin poikkeava jouskari,minä kuitenkin välitän toisen tunteista,enkä ainakaan tieten tahtoen luokkaa toista ja minulle tärkeimpiä asioita niin parisuhteessa kuin ystävyydessä ovat rehellisyys ja luottamus.

Minusta näillä horoskooppi palstoilla yleistetään liikaa ihmisiä pelkän merkin perusteella,vaikka toki tietyt asiat pitävät paikkaansa,sillä kyllä minäkin tietyt jousimiehen piirteet selvästi itsestäni tunnistan.Kuitenkin uskon että toimiva parisuhde perustuu muuhun kuin horoskooppiin,ihmiset pettävät,ovat mustasukkaisia,epärehellisiä,pikkumaisia ym ym,huolimatta siitä mikä heidän Horoskooppinsa on.

Jouskari mies ja ylpeä sellainen :)    

2

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on..

      Ei vapauden tarpeella ja pettämisellä ole mitään tekemistä keskenään. Ei sitä tarvitse joka punkassa pyöriä ollakseen vapaa. Mieluumminkin on niin, että ne syrjähyppyjen tekijät ovat itsensä vankeja.

    • jousimies/nainen

      Olen sinun kanssa samaa mieltä minä olen nais puolinen jousimies ja alle kirjoitan ton mitä sinä kirjoitit joo ei tarvi toista pettää jos jonkun kanssa vaikka hauskaa pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe