Mercruiserin ihmevika

make

Osaako kukaan sanoa,missä on vika kun vaihde menee päälle, mutta ei vapauta sitä helposti niin kuin pitäisi.Micro kytkin vaihdettu, kaapeli öljytty säätöjä tehty.Voiko vika olla perävetolaitteessa?

7

2551

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koeillut

Sammuuko kone varmasti mikrokytkimestä?Jos sammuu,säädä mikrokytkimen lehteä taivuttamalla jotta sytytysvirta käy poissa hieman aikaisemmin.Tai jos sulla on apulainen toinen voi vetää vaihdetta vapaalle kun toinen käyttää mikrokykimestä sytytysvirran hetkeksi pois.Myös vaijereiden säätö on tosi tarkkaa.

• make

Ei ole ollut kaveria.Kuinka tarkka se säätäminen on.onko millistä kiinni.Entä kaapelin veneymävaikutus

• crisu....

Kun revit vaihdetta pois niin tuntuuko vaihde/kaasu vipu jäykältä eli se ei vaan liiku vai liikkuuko se ihan normaalisti ja vaihde edelleen pysyy päällä?

Olethan testannut esan painamalla sitä mikrokytkimen kieltä sormella?
      Kun revit vaihdetta pois niin kuuletko selvästi että koneen käynti aina hidastuu?
      Onhan tyhjänkäynti säädetty riittävän alas eli on ohjearvoissa?

• make

Vein veneen liikkeeseen, jossa sitä on yritetty säätää kuitenkaan onnistumatta.Kyllä se kahva on jäykkä, ja sitten se sammuu,vaika tyhjäkäyntin pitäisi olla suht kohdallaan.

• sammuilee
        make kirjoitti:

Vein veneen liikkeeseen, jossa sitä on yritetty säätää kuitenkaan onnistumatta.Kyllä se kahva on jäykkä, ja sitten se sammuu,vaika tyhjäkäyntin pitäisi olla suht kohdallaan.

niin vaihdat alempi vaihdevajeri, todennäköisesti se vähän jumittaa välillä. itellä oli sama ongelma viime kesänä, kevällä vaihdoin ja ongelma poistui. Ihan perusvika alpha1

• crisu....
        sammuilee kirjoitti:

niin vaihdat alempi vaihdevajeri, todennäköisesti se vähän jumittaa välillä. itellä oli sama ongelma viime kesänä, kevällä vaihdoin ja ongelma poistui. Ihan perusvika alpha1

joo näin on eli jos kerran sammuilee vaihdetta repiessä niin esa on kunnossa.
        ei muuta kuin vetarille menevä vaijeri irti moottorin päästä ja siitä käsin koittaa tuupata vaihteen päälle ja pois kun moottori ei käy. pyydä kaveria pyörittelemään potkuria. Sen vaihteen pitäisi mennä ihan sormivoimalla päälle ja pois. muuten vaijeri ahdistaa..

• veneiliä

minulla oli samaa vikaa. vaijerit voi tosiaan venyä ja niinkuin minulla alempi vaijeri oli irronnut siitä sokan kohdalta ja säätö oli mennyt pieleen se on millintarkkaa se säätö. kokeilemalla onnistuu ja kaikkien noitten muitten ohjeiden jälkeen vielä se mikrokytkintä käyttävän levyn palautusjousi oli kuoleentunut eikä se palauttanut mikrokytkintä sitä venyttelemällä sain vian korjaantumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe