Kuka tykkää sturm und Drangista? Musta se on maailman paras bändi!!! Kuka on söpöin? Musta ehdottomasti JEPPE
Sturm und Drang
5
601
Vastaukset
- AmandaHautamaa
Mä tykkän Sturmiksista ja andre on söpöin mutta eikö ois ollut viisaampaa laittaa tää johonkin muuhun, vaikka ari koivusen kohtaan? siis iha vitut ku täällä ei oo SuDille omaa keskustelupalstaa!
- Its Only Rock'n Roll
Ikäisikseen hyviä soittajia...en fanita mut ans kattoo :D
- Ari Koivusen
palstalle? Täällähän on myös palsta Muut bändit, jossa voi keskustella sellasist bändeistä joilla ei viel ole omaa palstaa. Sturmiksista vois myös pamlata Kotimainen heavy & metalli-, rock. tai vaikka Yleistä musiikista palstoilla. Turha mennä tuputtamaan SuDia jonkun toisen bändin tai artisten palstalle. Sellasesta syntyy yleensä vain negatiivista palautetta.
- Thunderball
Mun mielestä ketkään noista ei oo söpöjä, mutta kyl ne hyvää musaa tekee vaikka on noin nuoria
- Jeppe-fani
Juups! Jeppe on paras!! Mä Jepetän! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492179
- 1211465
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3361280Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401200Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651195IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31181- 1411169
- 491109
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.153991Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet99978