Leijonamies

Skorpioninainen

Olen ajautunut ongelmalliseen tilanteeseen, jossa suhteemme on olosuhteen pakosta jäissä. Olemme varsin uusi tuttavuusyhtälö, molemminpuoleisia tunteita on ainakin aikaisemmin ollut, mutta tällä hetkellä en enää tiedä missä mennään.

Elämme tällä hetkellä viestien välityksellä. Koska ero aikaisempaan on merkittävä, olen kysynyt häneltä suoraan, haluaako hän poistua elämästäni vai saanko jatkaa odottamista. Vastausta en ole saanut, kumpanakaan kertana.

Hän sanoi minulle aikaisemmin, että on helpompi olla, mikäli hän ei ajattele minua, enkä minä ajattelisi häntä - että jatkaisimme hänen paluun jälkeen. Mutta voiko tämä saivartelu ja kiertely olla vain tyypillistä itsepäistä leijonaa, joka toimii itsekkäästi peläten itsensä tai minun satuttamista? Vai eikö hän vain enää halua minua?

Tämä särkee sydäntäni...:(

3

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpiotar

      Minulla on aivan samantyylinen tilanne.
      Eli emme ole edes pitkään tunteneet toisiamme, mutta koko sinä aikana ei ole ollut mitään ongelmia. Muuta kuin nyt aivan yllättäen tämä.
      Alusta alkaen suhteemme eteni nopeaa tahtia ja äkkiä me muutimmekin yhteen. Mutta sitä onnea ei kestänyt kuin hetki kunnes hän ilmoitti eräänä päivänä että hänen on muutettava pois. Hän sanoi ettei ole reilua kun hänellä ei ole tarpeeksi aikaa minulle (hän tekee kahta työtä, harrastaa paljon ja hänen ex vaimonsa luona asuu hänen kolme lastansa). Että hän satuttaa aina rakkaitaan eikä halua pilata minun elämääni. Että joutuisin odottamaan häntä eikä se kuulemma ole normaalia parisuhdetta.
      Olen alusta asti väittänyt hänelle vastaan, sanonut että haluan vain hänet ja haluaisin että tilanne palautuisi normaaliksi. Hän käy luonani yhä lähes päivittäin ja kun yritän kääntää tilanteen huumoriksi, olen sanonut että olemme palanneet lähtöpisteeseen jossa normaalit pariskunnat ovat vuosia (seurustelua, muttei yhdessä asumista).
      Joka päivä hän käskee minun etsiä uutta miestä ja sanoo ettei ole minun arvoiseni. Väitän vastaan ja hän naureskelee että tekee aina vääriä ratkaisuja. Totean että hän on minun elämäni mies ja tulee aina olemaan. Joskus hän toteaa, että ehkä olen oikeassa ja kenties hänkin sen joskus tajuaa..
      Tunnun olevani niin patti tilanteessa hänen kanssaan. En ymmärrä miksi hän torjuu minut ja yrittää työntää pois läheltään. Ja antaa myös niin ristiriitaisia viestejä.

    • VesimN

      tilanne. Leijonamies alusta asti piirittänyt, pitänyt yhteyttä, päivittäin 3-4 sähköpostia ym. Jatkuvaa lepertelyä tunteista, toki mukavaa, mutta onko jo liikaa. Suunnittelee naimisiinmenoa ja en itse kyllä vielä sellaisia ajattelisi. Olemma tunteneet noin pari kuukautta.

    • mallaA

      HEI

      Leijonana ajattelen että kyse on leijonan siitä pelosta, että "sydän mutuu". Epävarmuutta se vaan on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe