Vince on elossa joka on hyvä uutinen ja jotkut arvas oikein että se oli juonikuvio.
Lainaus wrestlingalertista= Viime viikon Raw-jaksossa nähty Vince McMahonin "kuolema" on aiheuttanut kohua amerikkalaisissa tiedotusvälineissä. Vaikka WWE:n juonikuvion mukaan McMahonin oletetaankin menehtyneen, muunmuassa eräs radioasema uutisoi WWE:n päämiehen kuolleen autoräjähdyksessä oikeasti. Raw'n tapahtumapaikalla Philadelphiassa paikallinen poliisi julkaisi myöhemmin tiedotteen, jossa se huomioi tapauksen olleen käsikirjoitettu ja McMahonin olevan edelleen elossa.
Ja yksi kysymys miks Paul London hymyili kun Vince lähti rawista?
hyviä uutisia
5
463
Vastaukset
- -af
No kuka vitun pässi uskoi alunperinkään että Vince olisi kuollut?
- Tebacka
Never heard of amerikkalaiset markit?
- .... :)
Tebacka kirjoitti:
Never heard of amerikkalaiset markit?
.. Never heard of dx fan
- The_Hitman
NO SHIT SHERLOCK! ei lapset osaa näköjään erottaa TV-hahmoo ja oikeeta ihmistä toisistaan.
Mr.McMahon = Vincen TV-hahmo
Vincent Kennedy McMahon = oikee ihminen, WWEn perustaja ja chairman.- S.K
Juu,kyllähän ne liputtikin sitä wwe:n päämajalla mut eihän vince nyt oikeasti kuollut,tekee vielä "takerit" ja nousee haudasta kongin soidessa :D
mutta kertokaapa mulle nyt kun olen kauhea Kane fani että missä mies on nyt ollut kun ei näy ohjelmissa eikä PPV:ssä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520