Neste tolosenmäki

Matkalainen

Voihan piru...olipa suloisen näköinen neito tiskintakana...taitaa totella nimeä minna.Tuo piristystä koko paikalle...=)

11

2753

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fk,rf,fh

mutta on piru naiseksi

• Matkalainen

Niinkö meinaat....=)Mikäs hänestä pirun tekee?Ja eikös kauneus korvaa luonteen heikkoudet...;)*wirn*

• gfghfg
        Matkalainen kirjoitti:

Niinkö meinaat....=)Mikäs hänestä pirun tekee?Ja eikös kauneus korvaa luonteen heikkoudet...;)*wirn*

Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä... kauneuskaan ei aina korvaa kaikkea vaikka tämän henkilön kohdalla se on kyllä helvetin iso plussa siis se kauneus

• nesteellä käyny
        gfghfg kirjoitti:

Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä... kauneuskaan ei aina korvaa kaikkea vaikka tämän henkilön kohdalla se on kyllä helvetin iso plussa siis se kauneus

ei se ihminen voi kyllä mikään täysin tyhmä olla jos on kerran päässyt sinne töihinkin.. Turha häntä on täällä mollata.
        Kyllähän jos esim tuollaiselle huoltoasemalle pääsee työhön, niin pitää osata kaikenlaista palvella asiakkaita, käyttää kassaa, tehdä kaikenlaisia keittiöpuolenhommia, valmistaa erilaisia aterioita,pizzoja siivota..Se on aika monipuolinen työ huoltoasemalla ken työskentelee..

• tyhymä
        nesteellä käyny kirjoitti:

ei se ihminen voi kyllä mikään täysin tyhmä olla jos on kerran päässyt sinne töihinkin.. Turha häntä on täällä mollata.
        Kyllähän jos esim tuollaiselle huoltoasemalle pääsee työhön, niin pitää osata kaikenlaista palvella asiakkaita, käyttää kassaa, tehdä kaikenlaisia keittiöpuolenhommia, valmistaa erilaisia aterioita,pizzoja siivota..Se on aika monipuolinen työ huoltoasemalla ken työskentelee..

Itse olen töissä huoltsikalla ja tunnustan suoraan että olen tyhmä kuin vasemmanjalan saapas... että kun osaa tehdä sen mitä kädestä pitäen opetetaan niin kyllä se siitä

• örk
        tyhymä kirjoitti:

Itse olen töissä huoltsikalla ja tunnustan suoraan että olen tyhmä kuin vasemmanjalan saapas... että kun osaa tehdä sen mitä kädestä pitäen opetetaan niin kyllä se siitä

Kunnon lihaa ;)

• Matkalainen

Voih...kyllä se hymy aina vaan jaksaa piristää matkalaisen matkaa...=)Eipä voi muuta sanoa kuin et ihana neito on..=)

• Matkalainen

Tietääköhän kukaan,et minkä ikäinen tuo Minna kaunokainen onkaan?Juoksenteleeko viel vapaalla,vai onks joku jo pyydystäny?=)Ihanan räväkkä mimmi...=)

• pollukka

Se on 19v ja pyydystettykin jo. mutta saahan sitä katsella siitä huolimatta vai kuinka? Mie ainakin katson vaikka kuin varattu olis

• Matkalainen
        pollukka kirjoitti:

Se on 19v ja pyydystettykin jo. mutta saahan sitä katsella siitä huolimatta vai kuinka? Mie ainakin katson vaikka kuin varattu olis

Eihän se mitään haittaa vaikka pyydystetty onkin...kyllähän noin kaunista neitoa siltikin mielellään katselee...=)Harmi vaan,et hän taitaa olla vaan kesätöissä.Kohta tulee syksy,ja hän katoaa tiskin takaa...=(

• Kylläpä jaksoitte jauhaa. No nyt hän taisi sanoa god bay.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      139
      916
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      795
    3. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      101
      766
    4. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      60
      725
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      591
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      583
    7. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      43
      494
    8. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      489
    9. Mistä arvasit,että kaivattusi on täällä?

😊
      Ikävä
      42
      479
    10. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      7
      438
    Aihe