Voihan piru...olipa suloisen näköinen neito tiskintakana...taitaa totella nimeä minna.Tuo piristystä koko paikalle...=)
Neste tolosenmäki
11
2486
Vastaukset
- fk,rf,fh
mutta on piru naiseksi
- Matkalainen
Niinkö meinaat....=)Mikäs hänestä pirun tekee?Ja eikös kauneus korvaa luonteen heikkoudet...;)*wirn*
- gfghfg
Matkalainen kirjoitti:
Niinkö meinaat....=)Mikäs hänestä pirun tekee?Ja eikös kauneus korvaa luonteen heikkoudet...;)*wirn*
Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä... kauneuskaan ei aina korvaa kaikkea vaikka tämän henkilön kohdalla se on kyllä helvetin iso plussa siis se kauneus
- nesteellä käyny
gfghfg kirjoitti:
Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä... kauneuskaan ei aina korvaa kaikkea vaikka tämän henkilön kohdalla se on kyllä helvetin iso plussa siis se kauneus
ei se ihminen voi kyllä mikään täysin tyhmä olla jos on kerran päässyt sinne töihinkin.. Turha häntä on täällä mollata.
Kyllähän jos esim tuollaiselle huoltoasemalle pääsee työhön, niin pitää osata kaikenlaista palvella asiakkaita, käyttää kassaa, tehdä kaikenlaisia keittiöpuolenhommia, valmistaa erilaisia aterioita,pizzoja siivota..Se on aika monipuolinen työ huoltoasemalla ken työskentelee.. - tyhymä
nesteellä käyny kirjoitti:
ei se ihminen voi kyllä mikään täysin tyhmä olla jos on kerran päässyt sinne töihinkin.. Turha häntä on täällä mollata.
Kyllähän jos esim tuollaiselle huoltoasemalle pääsee työhön, niin pitää osata kaikenlaista palvella asiakkaita, käyttää kassaa, tehdä kaikenlaisia keittiöpuolenhommia, valmistaa erilaisia aterioita,pizzoja siivota..Se on aika monipuolinen työ huoltoasemalla ken työskentelee..Itse olen töissä huoltsikalla ja tunnustan suoraan että olen tyhmä kuin vasemmanjalan saapas... että kun osaa tehdä sen mitä kädestä pitäen opetetaan niin kyllä se siitä
- örk
tyhymä kirjoitti:
Itse olen töissä huoltsikalla ja tunnustan suoraan että olen tyhmä kuin vasemmanjalan saapas... että kun osaa tehdä sen mitä kädestä pitäen opetetaan niin kyllä se siitä
Kunnon lihaa ;)
- Matkalainen
Voih...kyllä se hymy aina vaan jaksaa piristää matkalaisen matkaa...=)Eipä voi muuta sanoa kuin et ihana neito on..=)
- Matkalainen
Tietääköhän kukaan,et minkä ikäinen tuo Minna kaunokainen onkaan?Juoksenteleeko viel vapaalla,vai onks joku jo pyydystäny?=)Ihanan räväkkä mimmi...=)
- pollukka
Se on 19v ja pyydystettykin jo. mutta saahan sitä katsella siitä huolimatta vai kuinka? Mie ainakin katson vaikka kuin varattu olis
- Matkalainen
pollukka kirjoitti:
Se on 19v ja pyydystettykin jo. mutta saahan sitä katsella siitä huolimatta vai kuinka? Mie ainakin katson vaikka kuin varattu olis
Eihän se mitään haittaa vaikka pyydystetty onkin...kyllähän noin kaunista neitoa siltikin mielellään katselee...=)Harmi vaan,et hän taitaa olla vaan kesätöissä.Kohta tulee syksy,ja hän katoaa tiskin takaa...=(
Kylläpä jaksoitte jauhaa. No nyt hän taisi sanoa god bay.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283