Moniko ollut vieraissa?

teemu

Tiedättekö ukkomiehet miltä tuntuu työntää kova siitin vieraan naisen emättimeen? Entä miltä tuntuu vetää se ulos puolikovana työnsä tehneenä? Siis, moniko on ollut vieraissa? Rehellisiä vastauksia, kuinka niin kävi ja tietääkö vaimo? Jatkatteko harrastusta?

21

4588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isä

      Miten tämä asia kuuluu isien palstalle?

    • Dragonfly

      TIEDÄTKÖ, PUKKI, OLET IHAN VÄÄRÄLLÄ OSASTOLLA ASIOINESI.

    • tiedän

      NYKYISTÄ TYTTÖYSTÄVÄÄNI JOKA ODOTTAA LASTANI EN PETTÄISI IKINÄ??
      SULLA ON KORVIEN VÄLISSÄ VIKAA JOS PITÄÄ MUITA EMÄTTIMII ETSIÄ??
      AJATTELEPPAS JOS TYTTÖ YSTÄVÄSI TEKISI SINULLE SAMAT JA OTTAISI MUITA MIEHIÄ SINULLE OIKEIN JOS NIIN TEKEE??

    • Se helpottaa

      Vieras nainen on kiva leikkikalu. Rakastan vaimoani ja olen hänelle puhunutkin asiasta. Hän on 5 lapsen äiti ja sen näköinenkin. Hän ymmärtää että haluan vetreää naista. En minä paljon vieraissa käy. 3 kertaa vaan olen käynyt ja vaimo tietää kaikista. Viimeksi olin toisen naisen kanssa 6 vuotta sitten. Aika tylsää se on semmoisen pikkutytön kanssa kun on oikea nainenkin. Hyvin menee minulla ja vaimollani. (Usko tai älä)

      • Jake Waits

        >Rakastan vaimoani ja olen hänelle puhunutkin asiasta.

        Etpä muuten rakasta

        >Hän on 5 lapsen äiti ja sen näköinenkin. Hän ymmärtää että haluan vetreää naista.

        Eipä muuten ymmärrä

        >En minä paljon vieraissa käy. 3 kertaa vaan olen käynyt ja vaimo tietää kaikista. Viimeksi olin toisen naisen kanssa 6 vuotta sitten. Aika tylsää se on semmoisen pikkutytön kanssa kun on oikea nainenkin. Hyvin menee minulla ja vaimollani. (Usko tai älä)

        Eipä muuten mene. Kyllä ne luulot karisevat, kun lapset ovat tarpeeksi vanhoja. Bye bye, bye bye!

        >Vieras nainen on kiva leikkikalu.

        Omalla vaimolla on ihan oikea.


      • Se helpottaa
        Jake Waits kirjoitti:

        >Rakastan vaimoani ja olen hänelle puhunutkin asiasta.

        Etpä muuten rakasta

        >Hän on 5 lapsen äiti ja sen näköinenkin. Hän ymmärtää että haluan vetreää naista.

        Eipä muuten ymmärrä

        >En minä paljon vieraissa käy. 3 kertaa vaan olen käynyt ja vaimo tietää kaikista. Viimeksi olin toisen naisen kanssa 6 vuotta sitten. Aika tylsää se on semmoisen pikkutytön kanssa kun on oikea nainenkin. Hyvin menee minulla ja vaimollani. (Usko tai älä)

        Eipä muuten mene. Kyllä ne luulot karisevat, kun lapset ovat tarpeeksi vanhoja. Bye bye, bye bye!

        >Vieras nainen on kiva leikkikalu.

        Omalla vaimolla on ihan oikea.

        Sinähän näytät tietävän jotain perhe-elämästäni.

        Kerroppa minulle sitten miksi vaimoni ei ole moksiskaan vaikka kerron. On hänkin ollut 2 kertaa toisen miehen kanssa enkä minäkään ole siitä moksiskaan.

        Eikun nyt taidan tietää, olet joku kristitty idiootti, niinpä tietenkin. Vain kristityt voi olla noin kaikkitietäviä.


      • Jake Waits
        Se helpottaa kirjoitti:

        Sinähän näytät tietävän jotain perhe-elämästäni.

        Kerroppa minulle sitten miksi vaimoni ei ole moksiskaan vaikka kerron. On hänkin ollut 2 kertaa toisen miehen kanssa enkä minäkään ole siitä moksiskaan.

        Eikun nyt taidan tietää, olet joku kristitty idiootti, niinpä tietenkin. Vain kristityt voi olla noin kaikkitietäviä.

        Olen realisti
        Olen optimisti
        ja olen pessimisti
        Olen agnostikko
        kristitty
        buddhalainen

        Olen jotain sellaista, mihin sinä et voi lyödä leimaa ja lokeroida hyllyyn ja sellaisenaan sivuuttaa.

        Minä en tuomitse sinua. Olen itsekin kerran ja kerran kiellon päälle pettänyt kihlattuani. Eikö sinusta pettäminen todellakaan tunnu pahalta?


      • Se helpottaa
        Jake Waits kirjoitti:

        Olen realisti
        Olen optimisti
        ja olen pessimisti
        Olen agnostikko
        kristitty
        buddhalainen

        Olen jotain sellaista, mihin sinä et voi lyödä leimaa ja lokeroida hyllyyn ja sellaisenaan sivuuttaa.

        Minä en tuomitse sinua. Olen itsekin kerran ja kerran kiellon päälle pettänyt kihlattuani. Eikö sinusta pettäminen todellakaan tunnu pahalta?

        Se ei tunnu yhtäänä pahalta. Enkä minä petä, pettäminen olisi sitä jos akka ei tietäisi mitään ja pettäisin hänen luottamuksen.

        En ole ikinä tehnyt mitään luottamuksen pettäävää. Meillä ei ole mitään salaisuuksia.


      • ingrid
        Se helpottaa kirjoitti:

        Se ei tunnu yhtäänä pahalta. Enkä minä petä, pettäminen olisi sitä jos akka ei tietäisi mitään ja pettäisin hänen luottamuksen.

        En ole ikinä tehnyt mitään luottamuksen pettäävää. Meillä ei ole mitään salaisuuksia.

        niin sitä pitää! mun mielestä ei oo mitään pahaa jos parisuhtees molemmat käy muidenki kans säheltämäs joskus jos asia on yhdes niin sovittu ja se järjestely sopii molemmille!
        seksi on ihanaa ja vaihtelu virkistää,joten miks kieltää semmonen nautinto rakkaaltaan?
        avoin suhde on toimiva suhde..


      • Jake Waits
        ingrid kirjoitti:

        niin sitä pitää! mun mielestä ei oo mitään pahaa jos parisuhtees molemmat käy muidenki kans säheltämäs joskus jos asia on yhdes niin sovittu ja se järjestely sopii molemmille!
        seksi on ihanaa ja vaihtelu virkistää,joten miks kieltää semmonen nautinto rakkaaltaan?
        avoin suhde on toimiva suhde..

        >avoin suhde on toimiva suhde

        Miten määrittelemme avoimen suhteen?

        Minä määrittelen avoimen suhteen siten, että voin keskustella vaimoni kanssa mistä tahansa, ja että olemme rehellisiä toisiamme kohtaan.

        Rehellisyys ei ole sitä, että "en tiedä mihin tänään menen, mutta kerron sitten huomenna, missä olen ollut".

        Tarkoittaako avoin sitä, että vaimon vagina on avoinna parisuhteen ulkopuolisille?

        Mietin vain, että mikäköhän on avoimen suhteen elinikä? Vai onko silläkään enää mitään väliä. Parempaahan tässä itselleen aina ollaan etsimässä. Heti mulle kaikki tänne!

        Ok, en jaksa enää lässyttää teille. Kerrotteko, miten avoin suhteenne kestää aikaa?


      • 2x????????????????????
        Se helpottaa kirjoitti:

        Sinähän näytät tietävän jotain perhe-elämästäni.

        Kerroppa minulle sitten miksi vaimoni ei ole moksiskaan vaikka kerron. On hänkin ollut 2 kertaa toisen miehen kanssa enkä minäkään ole siitä moksiskaan.

        Eikun nyt taidan tietää, olet joku kristitty idiootti, niinpä tietenkin. Vain kristityt voi olla noin kaikkitietäviä.

        Oletko varma että vain kaksi kertaa????!!!!!
        Naiset ovat ovelampia kuin luuletkaan...Taitaa 20 olla lähempänä kuin kaksi. Nälkä kasvaa syödessä!


      • Jake Waits
        2x???????????????????? kirjoitti:

        Oletko varma että vain kaksi kertaa????!!!!!
        Naiset ovat ovelampia kuin luuletkaan...Taitaa 20 olla lähempänä kuin kaksi. Nälkä kasvaa syödessä!

        nimimerkki "Se helpottaa" kirjoitti itse käyneensä 3x vieraissa ja vaimo yhden vähemmän eli 2x. Onneksi! Sillä eihän machomiehen imagolle sovi, että akka olisi käynyt pukilla useimmin. Haha haaa!!!!


      • Hmm...

        Oletko varma että kaikki lapset on sulle?


      • Se helpottaa!
        Jake Waits kirjoitti:

        nimimerkki "Se helpottaa" kirjoitti itse käyneensä 3x vieraissa ja vaimo yhden vähemmän eli 2x. Onneksi! Sillä eihän machomiehen imagolle sovi, että akka olisi käynyt pukilla useimmin. Haha haaa!!!!

        On se nyt niin kamalaa jos joillain ihmisillä on avoin suhde.

        Minua ei kuule haittaisi paskan vertaan jos vaimo olisi saanut vaikka kymmen kertaa enemäin kuin minä.

        millä perustein olen machomies? enhän ole edes kovin komea mielestäni.

        Aika säälittävää tekstiä sulla. Minulla ja vaimollani on hyvin avoin suhde, olemme niin rehellisiä toisillemme kuin vain voidaan olla. Olen sanonut vaimolleni ettei tarvitse valehdella jos on käynyt vaikka kymmenen eri miehen luona. Valehtelemiseen ei ole mitään tarvetta eikä tarvitse naisen "olla ovela". Ei sitten minkään näköistä tarvetta. 17 vuotta ollan oltu yhdessä. 15 vuotta aviossa. Heti seurustelun alettua meillä oli avoin suhde, ja se jatkuu. Joskus meillä on ollut "kylässä" toinen mies tai nainen ja pidetty hauskaa kolmisteen. Enää se ei vaan onnistu joten ollaan tällainen ratkaisu keksitty.

        Mahtaa joku olla vain kateellinen tai sitten vaan erittäin asennevammainen. Tai sitten kokenut vain yhden naisen? No, ihan sama kuitenkin.


      • Voi
        Jake Waits kirjoitti:

        >avoin suhde on toimiva suhde

        Miten määrittelemme avoimen suhteen?

        Minä määrittelen avoimen suhteen siten, että voin keskustella vaimoni kanssa mistä tahansa, ja että olemme rehellisiä toisiamme kohtaan.

        Rehellisyys ei ole sitä, että "en tiedä mihin tänään menen, mutta kerron sitten huomenna, missä olen ollut".

        Tarkoittaako avoin sitä, että vaimon vagina on avoinna parisuhteen ulkopuolisille?

        Mietin vain, että mikäköhän on avoimen suhteen elinikä? Vai onko silläkään enää mitään väliä. Parempaahan tässä itselleen aina ollaan etsimässä. Heti mulle kaikki tänne!

        Ok, en jaksa enää lässyttää teille. Kerrotteko, miten avoin suhteenne kestää aikaa?

        Että on pimeitä ihmisii noi "se helpottaa" pariskunta ja sitä tukevat! Parisuhde on parisuhde, eikä siihen muita mahdu. Pervoja ootte kumpiki, ku hyväksytte tollasen! Oottakaa kun lapsenne saa tietää, ni taas oon lisää pervoja suomessa! Hyi helvetti!!!!

        Jake Waitsin kanssa presiis samaa mieltä!!! Repikää kumpikin toisiltanne penis ja emätin helvettiin!

        Luterilainen - nainen - äiti


      • põder
        Jake Waits kirjoitti:

        >Rakastan vaimoani ja olen hänelle puhunutkin asiasta.

        Etpä muuten rakasta

        >Hän on 5 lapsen äiti ja sen näköinenkin. Hän ymmärtää että haluan vetreää naista.

        Eipä muuten ymmärrä

        >En minä paljon vieraissa käy. 3 kertaa vaan olen käynyt ja vaimo tietää kaikista. Viimeksi olin toisen naisen kanssa 6 vuotta sitten. Aika tylsää se on semmoisen pikkutytön kanssa kun on oikea nainenkin. Hyvin menee minulla ja vaimollani. (Usko tai älä)

        Eipä muuten mene. Kyllä ne luulot karisevat, kun lapset ovat tarpeeksi vanhoja. Bye bye, bye bye!

        >Vieras nainen on kiva leikkikalu.

        Omalla vaimolla on ihan oikea.

        > Etpä muuten rakasta

        > Eipä muuten ymmärrä

        > Eipä muuten mene

        Hiljaa!


    • Jope

      Oikeestaan vieraissakäynti vaan piristää suhdetta. Ajatelkaa nyt, vuodesta toiseen vaan naida samaa pillua. Miksi ihmeessä, se on hyväksi koko perheelle kun ukko on hyvällä tuulella kun välillä käy kastamassa vieraaseen.

      Ja vaimot vois antaa pillua vähän useemmin ja uskaltaa kokeilla joskus jotain muutakin kun vaan sitä yhtä asentoa ja aina samassa sängyssä

      • upea

        vois vastata.
        miten olisi tämä: kuka sitä nyt jaksaa samaa kyrpää vuodesta toiseen imeä/ottaa sisäänsä???
        piristää se vaihtelu meitä naisiakin,mutta tuolliset äijät joutuvat lähes aina kiertoon,eikä teitä tarvitse katella montaa yötä..liekö sulla jonkinasteinen asennevamma!!
        äijät sais kyl mielestäni käyttää enemmä mielikuvitustaan! kuka sitä jaksaa aina takaapäin perseeseen ottaa mustissa stay upeissa??


    • Torchu

      moon pioneeri ja ylpeä siitä

    • jari

      Muuten, onko muillakin käynyt näin nolosti. Kun tuli kinaa niistä juttuista vaimoni ja appivanhempieni kanssa, vaimoni isä lähetti anoppini hakemaan vitsat ja joutuin vielä kolmekymppisenä ottamaan vastaan nolon rangasituksen pyllylleni kaikkien läsnäollessa.
      Jälkikäteen ajatellen, olin sen kyllä ansaitsenut kun vielä 2-vuotiaan pojan isän kuljin muiden kanssa.

    • Jake Waits

      Kaikki paskaa


      Etpä muuten rakasta

      >Hän on 5 lapsen äiti ja sen näköinenkin. Hän ymmärtää että haluan vetreää naista.

      Eipä muuten ymmärrä


      >Vieras nainen on kiva leikkikalu.

      Omalla vaimollani on ihan oikea siitin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe