Kolme ihmistä on kuollut Raumanmeren juhannusfestivaaleilla.
Rauman poliisi sai ilmoituksen tänä aamuna miehestä, joka oli löydetty kuolleena Kappelisalmen leirintäalueelta teltastaan. Mies on todennäköisesti tukehtunut omaan oksennuksensa.
Hieman myöhemmin poliisi sai tiedon, että kaksi miestä oli löydetty kuolleena vastarannalta pienestä kupoliteltasta. Poliisi pitää mahdollisena, että miehet olivat kuolleet häkämyrkytykseen, koska teltassa oli grilli.
Kuolemantapauksiin ei uskota liittyvän rikosta. Poliisi jatkaa kuolemantapausten tutkintaa.
SHILLÄ LAILLA! Järki taas ollu mukana!!!
Kolme kuoli Rauman juhannusjuhlilla
9
1613
Vastaukset
- että..
Sinä jo tuomitset, mistäs sinä tiedät johtuuko se järjestä? vai alkoholista, huolimattomuudesta,
väsymyksestä, vahingosta ja voi käydä kenelle tahansa.Ikävää kuitenkin ei niitä ihmisiä saa takaisin, varmasti monelle rakkaita!- ...
oon samaa mieltä ja ihmettelen miten ihmisiltä ei täälä heru mitään sympatiaa uhreja kohtaan. Mun mielestä tapaukset oli järkyttäviä, ei naurettavia, niin kun täältä on saanut moneen otteeseen lukea. Voidaan ottaa osaa ja yrittää välittää viestiä ihmisille, jotka toivottavasti ottavat opikseen näistä surullisista tapauksista. Eikä tapaukset välttämättä ole tyhmyyttä, vaan huolimattomuutta ja ajattelemattomuutta. Näin olisi voinut käydä kenelle tahansa.
- Järki käteen
... kirjoitti:
oon samaa mieltä ja ihmettelen miten ihmisiltä ei täälä heru mitään sympatiaa uhreja kohtaan. Mun mielestä tapaukset oli järkyttäviä, ei naurettavia, niin kun täältä on saanut moneen otteeseen lukea. Voidaan ottaa osaa ja yrittää välittää viestiä ihmisille, jotka toivottavasti ottavat opikseen näistä surullisista tapauksista. Eikä tapaukset välttämättä ole tyhmyyttä, vaan huolimattomuutta ja ajattelemattomuutta. Näin olisi voinut käydä kenelle tahansa.
Kupoliteltassa grillaaminen on melko virkeetä toimintaa! ei kuka tahansa ala teltassa grillaamaan, järki käteen!
- järkkäri
Järki käteen kirjoitti:
Kupoliteltassa grillaaminen on melko virkeetä toimintaa! ei kuka tahansa ala teltassa grillaamaan, järki käteen!
siinä meni luvat siinä meni firma..
- maxtedy
Järki käteen kirjoitti:
Ei saanu grillata meidän majotus alueellakaan!
- hommaa
maxtedy kirjoitti:
Ei saanu grillata meidän majotus alueellakaan!
lienee
- ...
Järki käteen kirjoitti:
mistä tiiät et ne on grillannu siel teltassa? jospa ne on grillannu ulkona ja laittanu grillin telttaan sisään luultuaan et se on sammunu kokonaan. Häkää kun ei nää eikä haista.
- ... itse murha
se grilli juttu oli varmaan itse murha...
- narikassa.
justtiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435714
- 445243
- 483668
- 133623
- 313106
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883073- 532812
- 562683
- 532330
- 381804