Kolme kuoli Rauman juhannusjuhlilla

Aivot narikassa?

Kolme ihmistä on kuollut Raumanmeren juhannusfestivaaleilla.

Rauman poliisi sai ilmoituksen tänä aamuna miehestä, joka oli löydetty kuolleena Kappelisalmen leirintäalueelta teltastaan. Mies on todennäköisesti tukehtunut omaan oksennuksensa.

Hieman myöhemmin poliisi sai tiedon, että kaksi miestä oli löydetty kuolleena vastarannalta pienestä kupoliteltasta. Poliisi pitää mahdollisena, että miehet olivat kuolleet häkämyrkytykseen, koska teltassa oli grilli.

Kuolemantapauksiin ei uskota liittyvän rikosta. Poliisi jatkaa kuolemantapausten tutkintaa.

SHILLÄ LAILLA! Järki taas ollu mukana!!!

9

1617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

Sinä jo tuomitset, mistäs sinä tiedät johtuuko se järjestä? vai alkoholista, huolimattomuudesta,
      väsymyksestä, vahingosta ja voi käydä kenelle tahansa.Ikävää kuitenkin ei niitä ihmisiä saa takaisin, varmasti monelle rakkaita!

• ...

oon samaa mieltä ja ihmettelen miten ihmisiltä ei täälä heru mitään sympatiaa uhreja kohtaan. Mun mielestä tapaukset oli järkyttäviä, ei naurettavia, niin kun täältä on saanut moneen otteeseen lukea. Voidaan ottaa osaa ja yrittää välittää viestiä ihmisille, jotka toivottavasti ottavat opikseen näistä surullisista tapauksista. Eikä tapaukset välttämättä ole tyhmyyttä, vaan huolimattomuutta ja ajattelemattomuutta. Näin olisi voinut käydä kenelle tahansa.

• Järki käteen
        ... kirjoitti:

oon samaa mieltä ja ihmettelen miten ihmisiltä ei täälä heru mitään sympatiaa uhreja kohtaan. Mun mielestä tapaukset oli järkyttäviä, ei naurettavia, niin kun täältä on saanut moneen otteeseen lukea. Voidaan ottaa osaa ja yrittää välittää viestiä ihmisille, jotka toivottavasti ottavat opikseen näistä surullisista tapauksista. Eikä tapaukset välttämättä ole tyhmyyttä, vaan huolimattomuutta ja ajattelemattomuutta. Näin olisi voinut käydä kenelle tahansa.

Kupoliteltassa grillaaminen on melko virkeetä toimintaa! ei kuka tahansa ala teltassa grillaamaan, järki käteen!

• järkkäri
        Järki käteen kirjoitti:

Kupoliteltassa grillaaminen on melko virkeetä toimintaa! ei kuka tahansa ala teltassa grillaamaan, järki käteen!

siinä meni luvat siinä meni firma..

• maxtedy
        Järki käteen kirjoitti:

Ei saanu grillata meidän majotus alueellakaan!

• hommaa
        maxtedy kirjoitti:

Ei saanu grillata meidän majotus alueellakaan!

lienee

• ...
        Järki käteen kirjoitti:

mistä tiiät et ne on grillannu siel teltassa? jospa ne on grillannu ulkona ja laittanu grillin telttaan sisään luultuaan et se on sammunu kokonaan. Häkää kun ei nää eikä haista.

• ... itse murha

se grilli juttu oli varmaan itse murha...

• narikassa.

justtiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5357
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3432
    3. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3316
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3308
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1867
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      129
      1628
    7. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1626
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1609
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      149
      1296
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1179
    Aihe