Eilen kuoli 1 tieliikenteessä, viime yönä toinen. Raumanmerellä jo kolme (!!) kuollutta ja kaksi pahoinpidelty.
Onko aivot jätetty sittenkin narikkaan??
Juhannuksen
11
1463
Vastaukset
- Se vaan On
Ei ne kampanjat taida oikein purra suomalaisiin -humalaisiin sellaisiin.
- hyvääkin
Vielä ei ole sentään ketään hukkunut
- Ihmiset
Muistakaa hyvät ihmiset, että älkää turhaan lotrailko sen viina putelin äärellä, moinen lotrailu ajaa teität vielä turmioon. Sulkekaa hoi jo korkit ja viettäkää selvää juhannusta.
- juhlija
Vaan siis tehkää mitä?
- tekemistä
juhlija kirjoitti:
Vaan siis tehkää mitä?
pelailkaa vaikka pelejä ja kuunnelkaa henkellistä musiikkia, se rauhoittaa teitätkin parhaiten. Haravoikaa mökkinne pihoja ja paistakaa lettuja
- Jokavuotista
Joka vuosi juhannuksena kuolee paljon ihmisiä. Mitään ei opita: "eihän minulle mitään satu".
- sdcfvsdvdsv
viime vuonna jäi joku paloauton alle ja nyt kuollu jo kolme.
pitäsköhän noiden bileiden jatkoa miettiä uudestaan?
esim:grilli teltassa.ei yleensä saa viedä alueelle grillejä ja näin turvahommat kusivat.
hevifestareilla missä on niitä kaameita kissankiduttajia esim:tuska.
niissä bileissä tuskin on edes tappeluja.
olkaa varovaisesti nyt.
juhannusta voi viettää myös kännissä mutta kohtuudella.
.............ilosaareen menevä.............- Hommal
oli tapahtunut vissiin alueen ulkopuolella. Vai sittenkin siis itse alueella??? siinä tapauksessa myös järjestäjällä on vastuuta tapahtuneeseen.
- raumankävijä
"Leirintäalueella voit käyttää omia grillejä tai järjestettyjä nuotiopaikkoja, muun avotulen teko on ehdottomasti kielletty." Teksti on lainattu rmj:n netti sivuilta.
Leirintäalueella voi käyttää omia grillejä. Sitä varten leirintäalueella on alkusammutus vesitynnyreitäkin.
Itse olen grillaillut Kappelinsalmessa 3 juhannuksena peräkkäin.
- Yönä ei kuollut
kukaan liikenteessä, vaan Espoossa loukkaantui nainen vakavasti ajettuaan puuhun. Oli palaamassa ilmeisesti juhannuksen aatonaaton juhlista...
- Saldoa
Lisäksi siellä vielä raiskattiin eilen kaksi tyttöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221