Mihin laueta?

mihin?

Heh, kenties hieman hassu kysymys, mutta menköön. Eli mihin spruittaatte lastinne, jos ette käytä kumia (siis miehet tietenkin)? Parisuhteessa kun kortsujen jatkuva ostaminen tulee ihan v*tun kalliiksi. Annatteko mennä pitkin lakanoita ja siivoatte sitten myöhemmin, vai onko olemassa joku standardin tasoinen menettelytapa, joka meikäläiseltä on jäänyt tajuamatta? Naisethan eivät yleensä ole kovin ihastuneita ajatukseen, että heidän keholleen tultaisiin...

78

21579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miekko

      mä laukean hevosen VITTUUN!

      • jaa

        Mielenkiintoinen menettelytapa. Haluasitko kertoa hieman tarkemmin?...Niin vähän ajattelinkin.


      • Anonyymi

        Mun mies laukee sukkaan :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mies laukee sukkaan :D

        Hei sukka hyvä paikka minä ruiskin maahan


      • Anonyymi

        ruiskin talon katolta spermat maahan välillä käyn vain kusella katolla terv petsa haminasta


    • Pimpsan kamu

      Pimpsan pohjallehan ne nesteet laitetaan taiten, jotta nainen voi sitten seuraavan päivän niitä muistella veskireissuilla ja istuessaan töissään. Kalliit mehut kyseessä, joten mitäpä niitä lakanoille heittään...

    • ilu

      Eiköhän tuo oo ny iha sama mihin ruutaa.. suuhunhan on kiva tulla ja vaihtoehtosesti pimpsaan,mahalle,perseelle ja naamalle voi ruutailla =)

    • Jesse

      Markkinoille on tullut sellainen upouusi juttu, kuin e-pillerit. Parisuhteessa tosi hyvät, ei tartte ostella kortsuja ja voit spruittailla lastit minne haluat. Ei tarvi meinaan lakanoita sotkee joka kerta.

      • Anonyymi

        Piakkoin piletit aloitettuaan naisella usei vähenee myöskin halu harrastaa seksiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piakkoin piletit aloitettuaan naisella usei vähenee myöskin halu harrastaa seksiä

        Pitää paikkansa. Ne ei vaan kaikille sovi, ja meillä ei esimerkiksi sopinut. Pisti pakan ihan sekaisin. -> mällit perseeseen tai kitusiin. Sitten kun oli kappalemäärä täynnä, niin piuhat poikki. Nyt saa laskea rauhassa ihan minne vaan.


    • ahma

      tuheroon perkele spermat ruiskitaan! sinnehän ne on tarkotettukin!

      ja hyvä muija ottaa tarvittaessa lastin suuhunkin! AAAAARRRRGGGHHHHHAAIAIAIAIAAAAAHHHHH

      • NÄIN ON

        Kyllä se lasti sisälle on hyvä lähäyttää jos muuten ehkäisy on kunnossa. Toinen hyvä on suu ja käy sitten sylkäseen mällit lavuaariin. Sitten on ihan tavallinen serlapaperi johon voi lennättää tosi täällä lentää aina yli seinään :)
        Käytä poju mielikuvitusta niin eiköhän se siitä irtoo


    • Tantta

      Jos nainen ei todellakaan suostu siihen että ns. mälli leviäisi pitkin reisiä, vatsaa, selkää tai takamusta, niin suosittelen nappaamaan jo valmiiksi käsille asetetun nenäliinan tms. ja ruittaamaan siihen.

    • Perhonen

      Juups, eli mulla on pillerit ja mieheni laukeaa sisääni. Sitten tasaillaan hengitystä vähän aikaa ja sitten paperi pimpsaan ettei nesteet valu lakanoille. :) Siinä se eroottisuus sitten loppuukin! *HIH*

      • mies

        heitän naiselle vikkelään t-paitani tohon putsaamiseen ;-)


    • Ruiskumestari

      Perussääntö 1: Viikset syrjään ja reikä pyöreeks.
      Perussääntö 2: Helmirivi rinnoille.

    • Veijari

      Eihän se mitään ehkäisyä ole, että vedetään kalu ulos viime hetkellä... koko ajanhan niitä nuijapäitä tulee, eikä vasta lopussa!

    • Patteri

      Lähetussaarnaajasta on helppo nykäistä kalu ulos ja laskea naisen vatsalle... tietty jos on kovin pullea niin se valuu lakanoille... En suosittelisi sotkemaan petivaatteita, ellet sitten myös huolehdi niiden pesusta.

      • Ajattelija

        Jos olet sitä mieltä että miehen pitää pestä lakanat niin miksi ei mies laukea sisään?
        Jos ei saa laueta sisään niin kannattaa mennä naapurinn niin....


      • Candy

        mitä ehkäsyy se on jo ottaa kalun pois just ja just ennen kun laukee??? joko käyttää kortsuu tai antaa mennä vaan...
        sitäpaitasi ei se sperma tuu kaikki kerralla ulos...sitä tulee koko ajan..


    • VELLU

      Meillä on pelannut monta vuotta menetelmä, että minä vedän ulos ja otan käteen mistä menen pesemään pois. Näin voi aina nauttia paljaalla panemisesta. Sitten menkkojen jälken on palkintopäivät pari päivää siis, jolloin laskemme sisään. Näin on menetelty ainakin 15 vuotta ja hyvin pelaa. Vahinkoja ei ole tullut ja siittiöt pysyvät ainakin minun sisälläni siihen asti kun tunnen, että nyt mä tuun. Voimme ottaa orkut myös yhtä aikaa tai tavallisesti hoitelemme vaimon laukeamisen ensin ja sitten on minun vuoroni. Että on ihanaa olla naimisissa, ja saman kanssa, ja pitkään!
      Olen onnistunut tyydyttämään vaimoni alusta lähtien. Hän saa aina orgasmin, ellei hän joskus välttämättä halua olla ilman sitä ja hän haluaa rakastella minua miellyttääkseen. Hyvää Vappua kaikille!

    • Ajaja

      se on jo luonnon laki!

    • Ajattelija

      mistä olet saanut päähäsi että naiset ei halua lastia sisään?sulla on huonoja kokemuksia ja liian ylpeitä naisia.norm.pari suhteessani lasken mällin sisään aina ei koskaan ole tullut mitään sanomista sehän on se luonnollinen paikka!

    • Sisään

      Niinpå

    • tyttö

      ite ainakin siitä että poika laukee masulle tai rinnoille. lämmittää kivasti ja spermalla on mukava leikitellä, hieroa sitä ympäriinsä tai vaikka syödä. :D Sen jälkeen suihkuun korjaamaan asia tai pyyhkeellä puhtaaks. :) eipä tämä kysymys naisia koskenu mutta vastasinpa silti.

      • piupau

        Ja varsinkin on mukavaa katsella, kun poikaystävä siinä runkkailee kalu pystyssä edessä, KOMEAA! Voi myös leikkiä tähtäysleikkiä!


    • Anonyymi

      Silloin kun piti ehkäistä lasten tuloa, niin enimmäkseen perseeseen. Ensin yklöseen, niin että nainen sai tyydytyksen, sen jälkeen loppukiri kakkosluukkuun. Tätä riemua kesti pari vuotta ja toimi, kunnes piti alkaa siementämään lapsia. Toissijaisesti suuhun ja kolmosena ihan ulosveto viime tingassa ja nainen runkkaili lastit navalle. Nuo kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa on kyllä paljon paremmat. Kun oppii käyttämään tuota kakkosluukkua, se toimii hyvin. Ei sinne kiimassa kauaa tarvi pistellä. Etuna on myös se, että menkat ei juurikaan haittaa seksielämää jos nainen on tottunut peppuseksin harrastaja

    • Kyllä mä ainakin oon lauennut niin kauan ku muistan, ihan kuule pillun sisälle, suuhun, käsille, rinnoille ja pari hassua kertaa vatsalle. Mut eikös se pillu oo luonnollisin paikka? =P

      • Anonyymi

        näin on


    • Anonyymi

      Jos ei saa laskea mällejä suuhun, perseeseen tai pilluun niin sillon saa naikkonen pakata kamppeensa ja häipyä. Mitä iloa sellasesta naisesta ois. Ihan sama asia ku runkkais yksinään. Ei mitään nautintoa!!

      • Anonyymi

        Pääsääntöisesti pilluun, vaihtelumielessä suuhun tai doggystylessä viime hetken ulosveto ja lastit perseelle :)


    • Pilluun sisälle tietenkin ja ihan pohjaan saakka ja pois vasta kun ei syki, ulos vetäessä vielä pari runkkausliikettä, että kaikki tulee ulos. Jos sinne Ei saa laskea, niin sitten viime hetkellä lähetyssaarnaajassa ulos ja nainen runkkailee lastit vatsan päälle. Takaapäin tultaessa on ankea tumputtaa itse selän päälle.

      Tietenkin jos pääsee perseeseen laittamaan, niin kaikista kivoin. Takaapäin joko lusikassa tai sitten kontillaan, huolehtii jo pitkin matkaa, että pylly on liukastettu ja rento, sitten kun alkaa maaliviiva häämöttämään, niin vaihto kakkosluukulle. Tekee monesti niin nannaa, että ei tarvi edes monta kertaa työntää, kun laukeaa. Kokeellisempi vaihtaa munan sitten suuhun lopussa ja laskee sinne. Tähän Ei sitten Ihan kaikki lähde.

      • Anonyymi

        yäk


    • Anonyymi

      Riippuu tilanteesta. Jos daamilla on vaatteet niin kuin vaikka diskon vessassa tai saattomatkalla niin tietenkin mekolle / hameelle ja puserolle. Muuten rintaliiveille tai paljaille rinnoille.

    • Anonyymi

      Minä ruiskutan naisen päälle... vatsalle, rinnoille, joskus tyttö imee lastit ja nielee

    • Anonyymi

      Naaamalle on paras paikka! Jos naisella on kauniit isot tissit niin totta kai naama rinnat on meikälaisen vaihtoehto. Suuhun voi mennä myös, samoin hiuksille.

      Kannattaa kokeilla eri paikkoja. Sperma on tavaraa joka saa naisen tuntemaan itsensä rakastetuksi, iloiseksi ja lämpimäksi. Se on paras meikki!

    • Anonyymi

      Käytännössä aina pyllyyn koska sinne loppukiri.

    • Anonyymi

      Naisten pikku housuihin tai huiviin.

    • Anonyymi

      Silloi tällöin suuhun. Mitä erilaisempia variaatioita. Sängyn reunalta, kun nainen makaa sängyssä lastit kurkkuun. Kerran innostuin sitten lähetyssaarnaajassa nousemaan orgasmin lähestyessä ylös ja tulin hajareisin naisen päälle ja työnsin munan suuhun ja muutaman työnnön jälkeen lankesin. Vaimo ei päässyt mihinkää karkuun, vaan purskahdellen nieli koko lastin. Ei helevetti mitkä kiksit siitä tuli. Hän on hieman alistuvainen, ja tuollaiset jutut on ihan pop muutaman kerran on nyt sekin tehty.

      Aina suuhun tai perseeseen jos ei pilluun saa laskea. Suuhun on siistein jos nainen nielee, ei jää siivottavaa.

    • Kun ei ole ollut ehkäisy mun osalta kunnossa niin suuhun tai rinnoille olen antanut laueta. Mutta kun on ehkäisy niin ihan sisään olen antanut laueta 💋

      • Kiva kun saa naisnäkökulmaakin täällä välillä. Otatko pillusta suoraan suuhun vai haluatko, että huuhdellaan välillä?


    • En oo huuhtelua vaatinut kun on oma hygienia halussa kummallakin niin ei ole tarvetta se on kuitenkin maku asia kun niitä on erilaisia.

      • Justiin parasta, kun ei tarvi miettiä ja säätää, vaan antaa mennä. Itse pidän myös välillä käydä nuolemassa pimpsan puolella ja joskus jos laukeaa ennen aikojaan hoidan silti nuolemalla loppuun.


      • kameli kirjoitti:

        Justiin parasta, kun ei tarvi miettiä ja säätää, vaan antaa mennä. Itse pidän myös välillä käydä nuolemassa pimpsan puolella ja joskus jos laukeaa ennen aikojaan hoidan silti nuolemalla loppuun.

        Just niin 🙂


      • Anonyymi
        Gothic_girl kirjoitti:

        Just niin 🙂

        Rinnoille ja vatsalle on välillä kiihottava laueta ja sitten antaa kalu suuhun imettäväksi .gothig girl kun sisääsi on lauettu nautitko jos spermat nuollaan pillustasi pois itse nautin jos pillu nuolatetaan istuen kasvoilleni terveisin wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rinnoille ja vatsalle on välillä kiihottava laueta ja sitten antaa kalu suuhun imettäväksi .gothig girl kun sisääsi on lauettu nautitko jos spermat nuollaan pillustasi pois itse nautin jos pillu nuolatetaan istuen kasvoilleni terveisin wej

        Nautin🙂 olen usein pyynnöstä tehnyt että puristan spermat ulos kun aika moni haluaa nähdä kun ne valuu ulos niin kunn on pyydetty ei siinä mitään ☺️


      • Anonyymi
        Gothic_girl kirjoitti:

        Nautin🙂 olen usein pyynnöstä tehnyt että puristan spermat ulos kun aika moni haluaa nähdä kun ne valuu ulos niin kunn on pyydetty ei siinä mitään ☺️

        Haluaisin nähdä ja nuolla pimppisi spermasta itseä kiihottaa olla sidottuna ja nädä kun valutat nesteet suuhuni harrastatko sidontaa tai käsirautoja oletko myös nuolettanut samalla orkut itsellesi?


      • Anonyymi
        Gothic_girl kirjoitti:

        Nautin🙂 olen usein pyynnöstä tehnyt että puristan spermat ulos kun aika moni haluaa nähdä kun ne valuu ulos niin kunn on pyydetty ei siinä mitään ☺️

        Itse 50kymppisenä miehenä kiihotun goottitytöistä niiden asut saavat aikaan villejä ajatuksia kiinnostais tietää ootkos posliini ja käytätkö seksiasuja näky kun sperma valuu pillustasi olis ihana nähdä ja nuolla 69 toisiamme uuteen aktiin myös rinnoille ja kasvoille on kiihottava laueta


      • Gothic_girl kirjoitti:

        Nautin🙂 olen usein pyynnöstä tehnyt että puristan spermat ulos kun aika moni haluaa nähdä kun ne valuu ulos niin kunn on pyydetty ei siinä mitään ☺️

        Onhan se kiihottavaa nähdä, kun spermaa lorahtaa ulos pillusta, kun vaikka nainen nousee päältä ylös. Itse en kyllä enää sitten ole varsinaisesti puhtaaksi nuolemaan erikseen, mutta jatkohoitoa teen kyllä jos jää vielä tarvetta. Jos klittaa nuolee laukeamisen jälkee niin spermaa valuu enemmän sinne alaspäin, niin ylempänä on vielä ihan raikas maku 😅 .

        Minun makuun paras tapa maistella omia spermoja on, naisen suusta suudellen, kun hän on juuri ottanut lastit sinne. 😋 69: on myös kyllä ihan parasta jos sisään ei saa laskea ja myös niin päin että nainen on alla.


      • Anonyymi

        Samoin meillä, usein aloitan imemällä kalun kunnolla seisokkiin, sitten mieheni sanojensa mukaisesti uittaa kalunsa pillussani märäksi ja imetyttää sitä välillä suussani ja nai taas kunnolla ja imetyttää välillä nuollen toisinaan pilluani imiessäni hänen kaluaan. Lasti menee toisinaan pilluuni, toisinaan saan sen suuhuni nieltäväksi. Joskus en ehdi niellä kaikkea ja spermaa pursuaa suusta kalunvartta, josta se on sitten nuoltava pois.

        Tämä sperman suusta pursuaminen, kalunsa puhtaaksi nuoleminen, tai sperman valuminen pillustani kiihottaa miestäni kovasti ja toisinaan hän kuvaa tapahtuman ja on pian halukas uusintakierrokselle. Silloin yleensä saan kunnon orgasmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin meillä, usein aloitan imemällä kalun kunnolla seisokkiin, sitten mieheni sanojensa mukaisesti uittaa kalunsa pillussani märäksi ja imetyttää sitä välillä suussani ja nai taas kunnolla ja imetyttää välillä nuollen toisinaan pilluani imiessäni hänen kaluaan. Lasti menee toisinaan pilluuni, toisinaan saan sen suuhuni nieltäväksi. Joskus en ehdi niellä kaikkea ja spermaa pursuaa suusta kalunvartta, josta se on sitten nuoltava pois.

        Tämä sperman suusta pursuaminen, kalunsa puhtaaksi nuoleminen, tai sperman valuminen pillustani kiihottaa miestäni kovasti ja toisinaan hän kuvaa tapahtuman ja on pian halukas uusintakierrokselle. Silloin yleensä saan kunnon orgasmin.

        Tuosta vaihtelusta tykkään itse myös ihan älyttömästi. Siinä on jotain tavattoman kiihottavaa ja seksikästä, kun saa ottaa pillusta limaisen munan ja nainen alkaa imemään sitä ja toki mukava käydä maistelemassa siellä pillun puolella. Ja välillä tietenkin vaihtaa hieman makuja. Miten on, tykkäätkö ottaa itse isot lastit suuhun silloin kun ok ollut hieman paussia ja tiedät, että nyt tulee paljon. Itse rakastan, kun saan tehdä niin ja toinenkin kyllä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin meillä, usein aloitan imemällä kalun kunnolla seisokkiin, sitten mieheni sanojensa mukaisesti uittaa kalunsa pillussani märäksi ja imetyttää sitä välillä suussani ja nai taas kunnolla ja imetyttää välillä nuollen toisinaan pilluani imiessäni hänen kaluaan. Lasti menee toisinaan pilluuni, toisinaan saan sen suuhuni nieltäväksi. Joskus en ehdi niellä kaikkea ja spermaa pursuaa suusta kalunvartta, josta se on sitten nuoltava pois.

        Tämä sperman suusta pursuaminen, kalunsa puhtaaksi nuoleminen, tai sperman valuminen pillustani kiihottaa miestäni kovasti ja toisinaan hän kuvaa tapahtuman ja on pian halukas uusintakierrokselle. Silloin yleensä saan kunnon orgasmin.

        Itse nautin kun nainen polvistuu eteeni ottaa kunnolla suihin juuri kun olen laukeamassa vetäisen kalun suusta roiskaisten avoinna olevaan suuhun ensimmäisen roiskaisun sitten kasvoille välillä osuu hiuksiin tai rinnoille näky kun spermat valuvat kohti rintoja ja vaihdetaan suudelmia spermainen kieli suussani wej


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tuosta vaihtelusta tykkään itse myös ihan älyttömästi. Siinä on jotain tavattoman kiihottavaa ja seksikästä, kun saa ottaa pillusta limaisen munan ja nainen alkaa imemään sitä ja toki mukava käydä maistelemassa siellä pillun puolella. Ja välillä tietenkin vaihtaa hieman makuja. Miten on, tykkäätkö ottaa itse isot lastit suuhun silloin kun ok ollut hieman paussia ja tiedät, että nyt tulee paljon. Itse rakastan, kun saan tehdä niin ja toinenkin kyllä tietää.

        Sehän siinä onkin juuri niin kiihottavaa, kun joutuu kuuliaisesti imemään omissa mehuissani uinutta kalua ja taas hetken kuluttua uudessaan sen soudettua pillussani "kunnolla limaiseksi" kuten mieheni sanoo.

        Joudun usein ottamaan täyden, pitkään pusseissa olleen lastin suuhuni ja kasvoilleni, tai minne siitä lentääkään. Tiedän tämän jo siitä, kun mieheni komentaa minut eteensä polvilleni, tarttuu hiuksiini ja työntää kalun suuhuni. Yleensä hän kuitenkin käyttää sitä vielä pillussani, ennenkuin tulee suuhuni ja kasvoilleni.
        Erityisesti mieheni tykkää kun nuolen kalun puhtaaksi, tai ellei sitä ole tapahtunut pyyhkii kalunsa kasvoihini ja hiuksiini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän siinä onkin juuri niin kiihottavaa, kun joutuu kuuliaisesti imemään omissa mehuissani uinutta kalua ja taas hetken kuluttua uudessaan sen soudettua pillussani "kunnolla limaiseksi" kuten mieheni sanoo.

        Joudun usein ottamaan täyden, pitkään pusseissa olleen lastin suuhuni ja kasvoilleni, tai minne siitä lentääkään. Tiedän tämän jo siitä, kun mieheni komentaa minut eteensä polvilleni, tarttuu hiuksiini ja työntää kalun suuhuni. Yleensä hän kuitenkin käyttää sitä vielä pillussani, ennenkuin tulee suuhuni ja kasvoilleni.
        Erityisesti mieheni tykkää kun nuolen kalun puhtaaksi, tai ellei sitä ole tapahtunut pyyhkii kalunsa kasvoihini ja hiuksiini.

        Teidänlaisia naisia ei kasva puissa, voin kertoa. Tuo on niin kuumaa kamaa. Itse olen välillä reissussa pidempään ja se irstas nautinto, kun saa laskea isot lastit kitusiin ja katsoa miten hän siitä selviää tällä kertaa. Yleensä siinä ei hirveästi ehditä uittelemaan siinä vaiheessa. Sen jälkeen onkin sitten toinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin meillä, usein aloitan imemällä kalun kunnolla seisokkiin, sitten mieheni sanojensa mukaisesti uittaa kalunsa pillussani märäksi ja imetyttää sitä välillä suussani ja nai taas kunnolla ja imetyttää välillä nuollen toisinaan pilluani imiessäni hänen kaluaan. Lasti menee toisinaan pilluuni, toisinaan saan sen suuhuni nieltäväksi. Joskus en ehdi niellä kaikkea ja spermaa pursuaa suusta kalunvartta, josta se on sitten nuoltava pois.

        Tämä sperman suusta pursuaminen, kalunsa puhtaaksi nuoleminen, tai sperman valuminen pillustani kiihottaa miestäni kovasti ja toisinaan hän kuvaa tapahtuman ja on pian halukas uusintakierrokselle. Silloin yleensä saan kunnon orgasmin.

        Pääsisipä puuhiasi kuvaamaan. On varmaan huisin jännittävää ja kiihottavaa esiintyä kameralle kaulu suussa ja suu spermaa valuen, tai levittää vittunsa valuvana kuvattavaksi. Onko kukaan muu nähnyt kuviasi. Toivottavasti on, muutoinhan ne menevät hukkaan.


      • Anonyymi
        Gothic_girl kirjoitti:

        Nautin🙂 olen usein pyynnöstä tehnyt että puristan spermat ulos kun aika moni haluaa nähdä kun ne valuu ulos niin kunn on pyydetty ei siinä mitään ☺️

        Itse nautin kun nainen makaa pöydällä selällään siinä hyvä panna omaan tahtiin välillä nuolla ja nuolettaa kalua naisen suussa sitten kun on tulossa vetäisee kalun pillusta ja roiskaisee spermat kaaressa vatsalle osa voi lentää rinnoille sitten työntää sykkivän kalun pilluun muutama työnyö siellä ja nuolettamaan kalua välillä nuolen naiselle kunnon orkut ja annan nyrkkipanon


      • Anonyymi
        Gothic_girl kirjoitti:

        Nautin🙂 olen usein pyynnöstä tehnyt että puristan spermat ulos kun aika moni haluaa nähdä kun ne valuu ulos niin kunn on pyydetty ei siinä mitään ☺️

        Tuolla kaikenlaista kiihottavaa roiskintaa spermastudio


    • Anonyymi

      Talouspaperille. Joskus roiskahtaa vahingossa näppäimistöllekin...

    • Anonyymi

      Hei, olen kylläkin nainen, mutta parisuhteessa jo kymmeniä vuosia. Meillä lauetaan ihan mihkä vaan . Kyllä mä ainakin seksin jälkeen käyn suihkussa viimeistään aamulla...niin mitä väliä. Joskus villin yön jälkeen on mukavan irstas olo olla vähän tahmea sieltä ja täältä..ja lakanat pesee kone.ei ongelmaa.

      • Sama mulla en aina mene suihkuun seksin jälkeen kun on aamulla aikaa sitten käydä 🙂


      • Gothic_girl kirjoitti:

        Sama mulla en aina mene suihkuun seksin jälkeen kun on aamulla aikaa sitten käydä 🙂

        Noin on kivointa, paikat on sitten liukkaana ja auki uusintakierrokselle. Voi vaan lupsauttaa sisälle kun alkaa vähän nousemaan. Joskus on mukava aloittaa uusi kierros suoraan kakkosluukun kautta, jos on ensin sinne ehtinyt jo laskemaan.


      • Anonyymi
        Gothic_girl kirjoitti:

        Sama mulla en aina mene suihkuun seksin jälkeen kun on aamulla aikaa sitten käydä 🙂

        Niinpä. Mitä sitä hätäilee, ku on mukavan raukee olo...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mitä sitä hätäilee, ku on mukavan raukee olo...

        Niinpä☺️


      • Gothic_girl kirjoitti:

        Niinpä☺️

        Perhana! Pitikin mennä avaan pandoran lipas ja kirjoittelemaan ja lueskelemaan täällä. Nyt ei sitten mitään muuta olekaan mielessä, kun sattuneesta syystä ei ole juuri nyt mahdollisista päästä laskemaan lasteja yhdenkään ihanan naisen seurassa.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Perhana! Pitikin mennä avaan pandoran lipas ja kirjoittelemaan ja lueskelemaan täällä. Nyt ei sitten mitään muuta olekaan mielessä, kun sattuneesta syystä ei ole juuri nyt mahdollisista päästä laskemaan lasteja yhdenkään ihanan naisen seurassa.

        Mistä päin suomea olet? Jos sattusit oleen nurkilla =)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin suomea olet? Jos sattusit oleen nurkilla =)

        Tässä pääkaupunkiseudulla.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tässä pääkaupunkiseudulla.

        Voih, no et sit ihan nurkilla. Oon Treella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voih, no et sit ihan nurkilla. Oon Treella.

        Tamperehan on mitä mainioin paikka ja sijaitsee varsin loistavien liikenneyhteyksien varressa! Joskaan nyt ei ole ihan justiin asiaa Tampereen suunnalle

        Mutta ainahan voi vaikka miettiä mitä kaikkea hauskaa voisi tehdä.


      • Anonyymi
        Gothic_girl kirjoitti:

        Sama mulla en aina mene suihkuun seksin jälkeen kun on aamulla aikaa sitten käydä 🙂

        Kun otat suihin haluatko loppuun asti imeä ja niellä vai otatko osan kasvoille ja rinnoille gothig girl


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun otat suihin haluatko loppuun asti imeä ja niellä vai otatko osan kasvoille ja rinnoille gothig girl

        Kaikki käy miten joku tykkää 😘


    • Anonyymi

      Suuhun, pilluun tai pyllyyn.

    • Anonyymi

      90 luvulla naapurin rehevä rouva pyysi mut käymään , hän maksaisi lumeauramisesta.
      Kävin aamupäivällä kun hän puhui puhelimessä , hänellä oli yöpaita päällesi .
      Puhelun jälken hän halasi minua ja veti mut makkariin, kysyin onko soveliasta alkaa touhuta.
      Hän vastasi että saan tehdä mitä vaan ja laskea simenet sisään, oli ihana aamupäivä :)

      • Kyllä maalla on mukavaa... pitäisiköhän alkaa tekemään naapuruston lumitöitä ihan vaan pillun perässä. Tuolla toisessa threadissa joku taisikin kaupata talonmiehen palveluita panoa vastaan. 😆


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Kyllä maalla on mukavaa... pitäisiköhän alkaa tekemään naapuruston lumitöitä ihan vaan pillun perässä. Tuolla toisessa threadissa joku taisikin kaupata talonmiehen palveluita panoa vastaan. 😆

        Nähtiin monesti sen jälkeen ja tehtiin sama , hän on nykyyän eronnut!


    • Anonyymi

      Spermat kondomissa olisi kammottavaa haaskausta.
      Lastit kuuluu säilöä minuun, jos ei pilluun niin suuhun tai perseeseen Jos johonkin muualle roiskuu, nuolen viimeistä pisaraa myöten talteen, vaikka lattialta.
      Kullin tietenkin nuolen puhtaaksi.

    • Anonyymi

      Vaimolta piuhat klipsuilla kiinni ja minä laukaisen melkein aina pimperon pohjalle. Tekee julmetun gutaa.

    • Anonyymi

      Vanhaa stooria, mutta n viiskymppisenä laitettiin multa piuhat poikki. Olin silloin parisuhteessa. Ei sitä kauaa kestänyt kun aloin ruikkia spermaani moneen muuhinkin pilluun.
      Tätä on nyt jatkunut n 8 vuotta, ja hyvin on tyydytystä ollut.

    • Anonyymi

      Lähes joka kerta muijani vatsalle, joskus jopa tisseille.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe