Mihin laueta?

mihin?

Heh, kenties hieman hassu kysymys, mutta menköön. Eli mihin spruittaatte lastinne, jos ette käytä kumia (siis miehet tietenkin)? Parisuhteessa kun kortsujen jatkuva ostaminen tulee ihan v*tun kalliiksi. Annatteko mennä pitkin lakanoita ja siivoatte sitten myöhemmin, vai onko olemassa joku standardin tasoinen menettelytapa, joka meikäläiseltä on jäänyt tajuamatta? Naisethan eivät yleensä ole kovin ihastuneita ajatukseen, että heidän keholleen tultaisiin...

28

13374

Vastaukset

• mä laukean hevosen VITTUUN!

• Mielenkiintoinen menettelytapa. Haluasitko kertoa hieman tarkemmin?...Niin vähän ajattelinkin.

• Mun mies laukee sukkaan :D

• Pimpsan pohjallehan ne nesteet laitetaan taiten, jotta nainen voi sitten seuraavan päivän niitä muistella veskireissuilla ja istuessaan töissään. Kalliit mehut kyseessä, joten mitäpä niitä lakanoille heittään...

• Eiköhän tuo oo ny iha sama mihin ruutaa.. suuhunhan on kiva tulla ja vaihtoehtosesti pimpsaan,mahalle,perseelle ja naamalle voi ruutailla =)

• Markkinoille on tullut sellainen upouusi juttu, kuin e-pillerit. Parisuhteessa tosi hyvät, ei tartte ostella kortsuja ja voit spruittailla lastit minne haluat. Ei tarvi meinaan lakanoita sotkee joka kerta.

• tuheroon perkele spermat ruiskitaan! sinnehän ne on tarkotettukin!

ja hyvä muija ottaa tarvittaessa lastin suuhunkin! AAAAARRRRGGGHHHHHAAIAIAIAIAAAAAHHHHH

• Kyllä se lasti sisälle on hyvä lähäyttää jos muuten ehkäisy on kunnossa. Toinen hyvä on suu ja käy sitten sylkäseen mällit lavuaariin. Sitten on ihan tavallinen serlapaperi johon voi lennättää tosi täällä lentää aina yli seinään :)
      Käytä poju mielikuvitusta niin eiköhän se siitä irtoo

• Jos nainen ei todellakaan suostu siihen että ns. mälli leviäisi pitkin reisiä, vatsaa, selkää tai takamusta, niin suosittelen nappaamaan jo valmiiksi käsille asetetun nenäliinan tms. ja ruittaamaan siihen.

• Juups, eli mulla on pillerit ja mieheni laukeaa sisääni. Sitten tasaillaan hengitystä vähän aikaa ja sitten paperi pimpsaan ettei nesteet valu lakanoille. :) Siinä se eroottisuus sitten loppuukin! *HIH*

• heitän naiselle vikkelään t-paitani tohon putsaamiseen ;-)

• Perussääntö 1: Viikset syrjään ja reikä pyöreeks.
    Perussääntö 2: Helmirivi rinnoille.

• Eihän se mitään ehkäisyä ole, että vedetään kalu ulos viime hetkellä... koko ajanhan niitä nuijapäitä tulee, eikä vasta lopussa!

• Lähetussaarnaajasta on helppo nykäistä kalu ulos ja laskea naisen vatsalle... tietty jos on kovin pullea niin se valuu lakanoille... En suosittelisi sotkemaan petivaatteita, ellet sitten myös huolehdi niiden pesusta.

• Jos olet sitä mieltä että miehen pitää pestä lakanat niin miksi ei mies laukea sisään?
      Jos ei saa laueta sisään niin kannattaa mennä naapurinn niin....

• mitä ehkäsyy se on jo ottaa kalun pois just ja just ennen kun laukee??? joko käyttää kortsuu tai antaa mennä vaan...
      sitäpaitasi ei se sperma tuu kaikki kerralla ulos...sitä tulee koko ajan..

• Meillä on pelannut monta vuotta menetelmä, että minä vedän ulos ja otan käteen mistä menen pesemään pois. Näin voi aina nauttia paljaalla panemisesta. Sitten menkkojen jälken on palkintopäivät pari päivää siis, jolloin laskemme sisään. Näin on menetelty ainakin 15 vuotta ja hyvin pelaa. Vahinkoja ei ole tullut ja siittiöt pysyvät ainakin minun sisälläni siihen asti kun tunnen, että nyt mä tuun. Voimme ottaa orkut myös yhtä aikaa tai tavallisesti hoitelemme vaimon laukeamisen ensin ja sitten on minun vuoroni. Että on ihanaa olla naimisissa, ja saman kanssa, ja pitkään!
    Olen onnistunut tyydyttämään vaimoni alusta lähtien. Hän saa aina orgasmin, ellei hän joskus välttämättä halua olla ilman sitä ja hän haluaa rakastella minua miellyttääkseen. Hyvää Vappua kaikille!

• se on jo luonnon laki!

• mistä olet saanut päähäsi että naiset ei halua lastia sisään?sulla on huonoja kokemuksia ja liian ylpeitä naisia.norm.pari suhteessani lasken mällin sisään aina ei koskaan ole tullut mitään sanomista sehän on se luonnollinen paikka!

• Niinpå

• ite ainakin siitä että poika laukee masulle tai rinnoille. lämmittää kivasti ja spermalla on mukava leikitellä, hieroa sitä ympäriinsä tai vaikka syödä. :D Sen jälkeen suihkuun korjaamaan asia tai pyyhkeellä puhtaaks. :) eipä tämä kysymys naisia koskenu mutta vastasinpa silti.

• Ja varsinkin on mukavaa katsella, kun poikaystävä siinä runkkailee kalu pystyssä edessä, KOMEAA! Voi myös leikkiä tähtäysleikkiä!

• Silloin kun piti ehkäistä lasten tuloa, niin enimmäkseen perseeseen. Ensin yklöseen, niin että nainen sai tyydytyksen, sen jälkeen loppukiri kakkosluukkuun. Tätä riemua kesti pari vuotta ja toimi, kunnes piti alkaa siementämään lapsia. Toissijaisesti suuhun ja kolmosena ihan ulosveto viime tingassa ja nainen runkkaili lastit navalle. Nuo kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa on kyllä paljon paremmat. Kun oppii käyttämään tuota kakkosluukkua, se toimii hyvin. Ei sinne kiimassa kauaa tarvi pistellä. Etuna on myös se, että menkat ei juurikaan haittaa seksielämää jos nainen on tottunut peppuseksin harrastaja

• Kyllä mä ainakin oon lauennut niin kauan ku muistan, ihan kuule pillun sisälle, suuhun, käsille, rinnoille ja pari hassua kertaa vatsalle. Mut eikös se pillu oo luonnollisin paikka? =P

• Jos ei saa laskea mällejä suuhun, perseeseen tai pilluun niin sillon saa naikkonen pakata kamppeensa ja häipyä. Mitä iloa sellasesta naisesta ois. Ihan sama asia ku runkkais yksinään. Ei mitään nautintoa!!

• Pääsääntöisesti pilluun, vaihtelumielessä suuhun tai doggystylessä viime hetken ulosveto ja lastit perseelle :)

• Pilluun sisälle tietenkin ja ihan pohjaan saakka ja pois vasta kun ei syki, ulos vetäessä vielä pari runkkausliikettä, että kaikki tulee ulos. Jos sinne Ei saa laskea, niin sitten viime hetkellä lähetyssaarnaajassa ulos ja nainen runkkailee lastit vatsan päälle. Takaapäin tultaessa on ankea tumputtaa itse selän päälle.

Tietenkin jos pääsee perseeseen laittamaan, niin kaikista kivoin. Takaapäin joko lusikassa tai sitten kontillaan, huolehtii jo pitkin matkaa, että pylly on liukastettu ja rento, sitten kun alkaa maaliviiva häämöttämään, niin vaihto kakkosluukulle. Tekee monesti niin nannaa, että ei tarvi edes monta kertaa työntää, kun laukeaa. Kokeellisempi vaihtaa munan sitten suuhun lopussa ja laskee sinne. Tähän Ei sitten Ihan kaikki lähde.

• Riippuu tilanteesta. Jos daamilla on vaatteet niin kuin vaikka diskon vessassa tai saattomatkalla niin tietenkin mekolle / hameelle ja puserolle. Muuten rintaliiveille tai paljaille rinnoille.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.