On ihmetyttänyt itseäni jo aikoja, että minkä takia Ismon musiikki yhdistetään useasti kahden kolmikirjamisen yhtyeen musiikkiin; cmx:aan ja yup:en.
Mielestäni Ismo painii ihan eri sarjassa nuitten em. yhtyeiden kanssa. Bändithän vain matkivat alankoa ja- mitenkäs muutenkaan kuin- epäonnistuvat. Ismo vain ainutlaatuinen että ehkä turha yrittää päästä sen jäljille. Ja selvää matkimista on myös laulajien äänissä, mut ismohan se vetää ''matalimman korren'' reilusti tässä.
Ismo tekee elämää suurempaa, vahvoja mielikuvia herättävää musiikkia, kun taas nämä kaksi, ja tuhannet muut bändit tekevät vain sekundaarista, mitään sen merkittävämpää kamaa.
Ainakan itse en ole saanut kiksejä näistä. Ja Ismo antaa suurimmat.
Ismo ja jäljessäolevat
4
316
Vastaukset
- tavallinen tallukka
mennä vertailemaan mitään noita 3 keskenään. Kaikki 3 kun tekevät omaa juttuaan ja selvähän se on vaikutteet kuuluu, mutta ei se mitään haittaa. Yup:lla ja CMX:llä on omat hetkensä, mutta en lähtisi vertailemaan niitä I:n kanssa. On niiden tekemisessä muutakin kuin matkimista ja uskon kunnioituksen Herra Alankoon olevan molemmin puolista.
Yup:n musiikissa on ideaa, mutta toteutus ja Jarkon laulutapa/ääni on sitten toinen juttu.
CMX. Jotenkin jää ontoksi ja tehdyksi ja Herra AW ei ole kummoinenkaan laulaja - enemmänkin runoilija-kirjailija joka esittää runojaan...
Jopa Jumalainen nero Ismo Alanko on erehtynyt tekemään aivan käsittämätöntä tavaraa. No, harvassapa on sellaiset tekijät, jotka tekevät vain ainoastaan hyviä lauluja, kun takana alkaa olla satoja lauluja. - PuustaPudonnut
Totta, Ismo on täysin eri sfääreissä ceeämäxän kanssa. Pelkkää Alangon jäljittelemistä, ilman minkäänlaista onnistumista. Hengitys sisään ja ulos. Mestaria lainaten; ''paskaa,ihmisen paskaa''
- ole hiukkasen
typerää verrata artisteja keskenään tuolla tavalla. Miksi meinaat, että CMX ja YUP matkisivat Alankoa, siksikö kun laulavat suomeksi?
Minä en saa minkäännäköisiä kiksejä Alangon "elämää suuremmista" latteuksista, parhaat päivänsä nähnyt vanha pieru se on. Mielipiteensä siis kullakin.- typeräähän se on
Minä en voisi puhua samana päivänäkään ISMO ALANGOSTA ja kolmikirjaimisista. Niin eri luokkaa ne ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907