nimi hakusessa

roppis

elikkäs joku avaruus leffa on kyseessä.
muistan että yhdessä kohtaa joku mies menee ilmalukkoon ja sinkouduttaa itsensä avaruuteen.siinä kohtaukseesa myös jotain äitikarhu-vauvakarhu juttua.
toisessa kohasa jonka muistan niin jonkun miehen kaveri joku kuoli tulipalossa (kummatkin palomiehiä?) alkaa kummittelemaan? jollekkin miehelle ja väittää että kuolema on hänen syytä.
aluksesa on juku pallo? jotain plasmaa tai jotain ni saa pelot? esiin.

5

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...noir

event horizon.
      olisikohan ollut nyt suomeksi viimeinen horisontti, tms.
      sam neil ja kumppanit menevät etsimään mustasta aukosta palannutta alusta nimeltä event horizon. siellä on moottorina juuri se mainitsemasi pallo, joka tekee jonkun madonreiän ja sitten seuraakin kauhua ja kammotusta. punaisia silmiä ja veriroiskeita. ohjaajansa ainoa ns. "hyvä" elokuva (siis, itseni mielestä)

• KyleKatarn1987

hyvä elokuva, jonka tämä ohjaaja on uransa aikana ohjannut, siis minun mielestäni. Se ei ole ihan samaa tyylilajia eikä ehkä mikään mestariteoskaan, mutta silti se on selvästi ylitse muiden hänen tekeleittensä mikäli Event Horizonia ei lasketa mukaan. Elokuvan nimi on Soldier ja pääosassa loistaa Kurt Russell, joka on minusta hieno näyttelijä ja tekee tässäkin filmissä kelposuorituksen ja pitkälti hänen ansiostaan elokuva niin hyvä onkin.

Molemmat leffat pitäisi löytyä ainakin Anttilan alelaareista ja tuon Event Horizonin erikoispainoksen olen vieläpä aivan hiljattain nähnyt myynnissä 10 €uron alennettuun hintaan.

• roppis
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

hyvä elokuva, jonka tämä ohjaaja on uransa aikana ohjannut, siis minun mielestäni. Se ei ole ihan samaa tyylilajia eikä ehkä mikään mestariteoskaan, mutta silti se on selvästi ylitse muiden hänen tekeleittensä mikäli Event Horizonia ei lasketa mukaan. Elokuvan nimi on Soldier ja pääosassa loistaa Kurt Russell, joka on minusta hieno näyttelijä ja tekee tässäkin filmissä kelposuorituksen ja pitkälti hänen ansiostaan elokuva niin hyvä onkin.

Molemmat leffat pitäisi löytyä ainakin Anttilan alelaareista ja tuon Event Horizonin erikoispainoksen olen vieläpä aivan hiljattain nähnyt myynnissä 10 €uron alennettuun hintaan.

kiitos todella paljon tiedosta =) oon ettiny ihan älyttömän kauan kyseistä leffaa =)
        kiitän ja kumarran mutten minihamees =)
        t.erika

• KyleKatarn1987
        roppis kirjoitti:

kiitos todella paljon tiedosta =) oon ettiny ihan älyttömän kauan kyseistä leffaa =)
        kiitän ja kumarran mutten minihamees =)
        t.erika

No eipäs todellakaan kestä, mikäli tämä nyt minullekin oli osoitettu. Minä kun vain hieman täydensin tuota aiempaa vastausta, vaikkei olisi ehkä tarvinnut.

• vm81

elikkä se vois olla tällänen ku event horizon ohjaus paul w.s. anderson, sama mies joka tehnyt alien vs. predator ja mortal kombat. Pääosissa Sam Neill ja Laurence Fishburne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe