Kaksi päivää ryypätty on, mut vieläkin mulla jäljellä viinaa on. Huono kuntoni on. Ennen oli jo torstaina viinalasti juotu. Vanhuusko tässä on iskenyt. Lauantaita vietän näin ihan selvinpäin.
ALKOHOLIONGELMA
4
1284
Vastaukset
- Teppo Tenukeppi
Ei muuta ku otat nyt reippaasti ja alat vetää sitä viinaa siellä. Niin istekin teen täälä. Perkele aamula oli semmonen kohmelo että meinas henki lähteä, mutta sillä se lähtee millä se on tullutkin!!!1
Nyt tämä jäbä hyppää bussiin ja painelee keskustaan terasseille katsomaan saisko sieltä juotua kaljat pois - Matias-50
en ollut selvinpäin.niinpä nainen,jonka vierestä heräsin ohjaili toimintojani seuraavat 20 vuotta.näin jälkiviisaana olen miettinyt sepalusaukivaihtoehtoa.hukkua voi monin tavoin.
- alkoholiongelma
Ainut alkoholiongelma on se, että viina loppuu.
Koskaan en ole juonut, paitsi kahdessa tapauksessa: jos itsellä on, tai jos joku tarjoaa.
Selviämisiä!- absolutisti:)
Veneilimme, saunoimme,grillailimme ja pelasimme mölökkyä. Nauroimme paljon ja aivan ilman alkoholia.
Ihana elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221