Jousimies ei oo ystävä ainesta

m.amma

Jousimiehistä ei ole ystäviksi! Kannattaa muistaa se heti alkuun kun heihin tutustuu! Hyvän päivän tuttuina voi pitää, mutta ei uskottuina ystävinä. Ja sellanen vastavuoroisuus on vähän outo käsite tälle ihmisryhmälle.

33

6032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskarinainen

      ...sanon minä!
      itse olen pitänyt yllä ystävyyssuhdetta esim, yhden kaverin kanssa viimeiset 18 vuotta ja muutaman muunkin kanssa saman verran. omasta mielestäni parhaimpa puoliani on muiden ja varsinkin ystävien arvostaminen ja kunnioittaminen:)
      typerää sanoa noin jyrkästi ja leimata jtn. yhtä horoskooppimerkkiä.

    • naisjousi

      Tiesitkö että ystävyys on pieniä asioita jotka merkitsevät. Ystävyys on antamista ja tärkeiden asioiden jakamista yhdessä, pikku salaisuuksia ystävien kesken ja yhteisymmärrystä. Ystävyys on olemassa niiden kesken jotka niin itsensä ystäviksi tuntevat. Ystävyydessä ei ole aina edes sanoja sen vain tietää ja tuntee ja kokee. Ystävyys on luottamusta ja iloa yhdessä, toisen ihmisen huomioon ottamista. Kun annat itsestäsi saat myös itsellesi. Ystävyys on sydämessä ja sielussa se on vain hyvää oloa ja vilpittömyyttä..... jos annat siihen mahdollisuuden. Ystävyyttä on monessa muodossa ja erilaisia versioita ja tosiystävän tunnistaa varmasti. Hukkaa aikaasi ystävien kanssa se kannattaa. Ilo ja hyvä kertautuu kun sitä jakaa pistä hyvä kiertämään.Voi hyvin ja unohda katkeruus siihen ei kannata tuhlata voimia.Oliko hän tosi ystäväsi? Oletko sinä tosi ystävä? Ystävyys ansaitaan
      terveisin

      naisjousi

    • taas yksi..

      Siellä taas yksi ruikuttaja, joka on yrittänyt pakottaa jousimiehen omaan muottiinsa! Ystävyys ei ole sitä, että toinen sanelee, kuinka kuuluu toimia, niin kuin jotkut kuvittelevat. Sitten kun jousimies ei tähän suostukaan, niin eikös vika ole jousimiehessä! Kannattaisi katsoa peiliin ja katsoa mistä todellisuudessa kiikastaa.

    • fufh

      Ei pidä paikkansa etteikö jousimiehistä olisi ystäviksi. Kirjoittaja saisi katsoa muutaman kerran peiliin ennenkuin päästelee suustaan tommottisii sanoja!

      • diitoi

        ...kalikka kolahti omaan jouskarin nilkkaan! Mistäpä muutoin moinenen älämölö! Hyväkskäyttäjiä kaikki jouskarit sanonpahan vain minäkin!


      • loukkaa
        diitoi kirjoitti:

        ...kalikka kolahti omaan jouskarin nilkkaan! Mistäpä muutoin moinenen älämölö! Hyväkskäyttäjiä kaikki jouskarit sanonpahan vain minäkin!

        itseäsi puhumalla ilkeyksiä,
        tulet vielä huomaamaan kenen nilkkaan sattuu!


    • ......

      jouskari on kyllä huonoin ystävä mikä mulla on ollut. mulla on ystävänä rapua, skorpua, härkää, oinasta ja vesimiestä, ja sitten tämä jouskari, ja täytyy kyllä sanoa et kiitti mulle riitti.
      huonoin puoli hänessä on hänen suuri suunsa, sanoo kaiken ääneen mitä mieleen tupsahtaa niin hyvät kuin myös huonot asiat. puhuu myös paskaa muista ystävistään ja on aina niin hemmetin vahingoniloinen. syynä tähän mielipiteeseen saattaa olla se että itse olen härkänainen, eli välit jouskariin ei pitäs olla kovinkaan hyvät. ehkä kuitenkin joku toinen härkä on kokenut jouskarin eri tavalla.

      t.härkä(N)

      • leppis

        Ite jouskari nainen jolla oinas nainen ystävänä,mua 15 vuotta vanhempi,lievästi sanottuna skitsofreenikko ja vielä narsisti,patologinen valehtelija ja mitä muuta vielä,jos joku muu tuntis hänet yhtä hyvin kuin minä,olis pistäny välit poikki jo hyvän sään aikana,Mutta minä en,kestän häntä ja hänen oikkujaan siksi,koska hän on ystäväni,koska on myös hyviä päiviä,koska ajattelen positiivisesti ja koska olen uskollinen jousimies.
        Että Mulle on turha tulla kenkään sanomaan,että olisin huono ystävä!!


      • .............
        leppis kirjoitti:

        Ite jouskari nainen jolla oinas nainen ystävänä,mua 15 vuotta vanhempi,lievästi sanottuna skitsofreenikko ja vielä narsisti,patologinen valehtelija ja mitä muuta vielä,jos joku muu tuntis hänet yhtä hyvin kuin minä,olis pistäny välit poikki jo hyvän sään aikana,Mutta minä en,kestän häntä ja hänen oikkujaan siksi,koska hän on ystäväni,koska on myös hyviä päiviä,koska ajattelen positiivisesti ja koska olen uskollinen jousimies.
        Että Mulle on turha tulla kenkään sanomaan,että olisin huono ystävä!!

        Onks toi sun ainoo ystävä?


      • yx vaan
        leppis kirjoitti:

        Ite jouskari nainen jolla oinas nainen ystävänä,mua 15 vuotta vanhempi,lievästi sanottuna skitsofreenikko ja vielä narsisti,patologinen valehtelija ja mitä muuta vielä,jos joku muu tuntis hänet yhtä hyvin kuin minä,olis pistäny välit poikki jo hyvän sään aikana,Mutta minä en,kestän häntä ja hänen oikkujaan siksi,koska hän on ystäväni,koska on myös hyviä päiviä,koska ajattelen positiivisesti ja koska olen uskollinen jousimies.
        Että Mulle on turha tulla kenkään sanomaan,että olisin huono ystävä!!

        M.O.T

        Juurihan todistat, että et ole oikea ystävä, kun "ystävääsi" täällä kaikelle kansalle haukut ja parjaat ja korostat omaa erinomaisuuttasi


      • Kestöä
        leppis kirjoitti:

        Ite jouskari nainen jolla oinas nainen ystävänä,mua 15 vuotta vanhempi,lievästi sanottuna skitsofreenikko ja vielä narsisti,patologinen valehtelija ja mitä muuta vielä,jos joku muu tuntis hänet yhtä hyvin kuin minä,olis pistäny välit poikki jo hyvän sään aikana,Mutta minä en,kestän häntä ja hänen oikkujaan siksi,koska hän on ystäväni,koska on myös hyviä päiviä,koska ajattelen positiivisesti ja koska olen uskollinen jousimies.
        Että Mulle on turha tulla kenkään sanomaan,että olisin huono ystävä!!

        Ookko sä joku ittensä kiduttaja vai saakko jotain säväyksii marttyroinnista? Vai oinaal taitaaki olla paljo rahaa...;)


      • leppis
        Kestöä kirjoitti:

        Ookko sä joku ittensä kiduttaja vai saakko jotain säväyksii marttyroinnista? Vai oinaal taitaaki olla paljo rahaa...;)

        ..olemme marttyyreja,koska olemme niin kilttejä,etkö muka sitä tiennyt?typerys.lisäksi "mekin" olemme hulluja,eihän sitä muuten tämmöstä maailmaa kestäisi,oli muuten erittäin loukkaava Sun viestis, saisit pyytää Multa anteeksi,niinkuin saisivat myös muut edelliset mulle vastanneet!
        Hullu oinas ystäväni on Huora,erittäin köyhä yksinhuoltaja,millä on suuri eläinkatras,ja joka ei kykene aina hoitamaan elukoita/lasta.
        Hoidossa hän ei ole ikinä ollut,ja välillä on suorastaan vaarallinen ympäristölleen,mut hei,eikös kaikki oinaat ole?:D
        En hauku "kaveriani" vaan kerron vain totuuksia,siinä ei ole mitään pahaa!


      • leppis
        ............. kirjoitti:

        Onks toi sun ainoo ystävä?

        Kaikilla ei ystäviä montaa ole,enkä niitä kyl kaipaakkaan enää,kun on jo tarpeeksi.oletko muka joku vitun ystävämagneetti? kysympähän vain?
        Olen muuten jousimies luonteeltani,hullu itsekin,mut ilkeä en ole ikinä kellekkään ollut,enkä kade,kuten varmasti Sinä tunnut olevan.Toivottavasti en törmää Suhun kadulla,siitä tulis aika pahaa jälkeä..melki sääliks käy suakin...X)


      • .........
        leppis kirjoitti:

        Kaikilla ei ystäviä montaa ole,enkä niitä kyl kaipaakkaan enää,kun on jo tarpeeksi.oletko muka joku vitun ystävämagneetti? kysympähän vain?
        Olen muuten jousimies luonteeltani,hullu itsekin,mut ilkeä en ole ikinä kellekkään ollut,enkä kade,kuten varmasti Sinä tunnut olevan.Toivottavasti en törmää Suhun kadulla,siitä tulis aika pahaa jälkeä..melki sääliks käy suakin...X)

        mut ilkeä en ole ikinä kellekkään ollut,

        Toivottavasti en törmää Suhun kadulla,siitä tulis aika pahaa jälkeä..melki sääliks käy suakin...X)

        Ihan vaan sinun sanojasi käyttäen.....


      • kerrrtuo
        leppis kirjoitti:

        ..olemme marttyyreja,koska olemme niin kilttejä,etkö muka sitä tiennyt?typerys.lisäksi "mekin" olemme hulluja,eihän sitä muuten tämmöstä maailmaa kestäisi,oli muuten erittäin loukkaava Sun viestis, saisit pyytää Multa anteeksi,niinkuin saisivat myös muut edelliset mulle vastanneet!
        Hullu oinas ystäväni on Huora,erittäin köyhä yksinhuoltaja,millä on suuri eläinkatras,ja joka ei kykene aina hoitamaan elukoita/lasta.
        Hoidossa hän ei ole ikinä ollut,ja välillä on suorastaan vaarallinen ympäristölleen,mut hei,eikös kaikki oinaat ole?:D
        En hauku "kaveriani" vaan kerron vain totuuksia,siinä ei ole mitään pahaa!

        Sillai autat parhaiten kaveriasikin jota just nimittelit... Kato elosta voi nauttii eikä hullu silti tarvi olla! Usko pois!


      • lohikäärme-jousimies

        Mullakin on eräs härkäystävätär. Hän on aina haalinut itselleen (vaikka väkisin) vaikutusvaltaisia "ystäviä", on lääkäriä, näyttelijää yms. joista on "hyötyä" elämässä. Näkemänsä unetkin kertoo siten, että ne onkin tapahtunut hänelle oikeasti, eikä unissa.


    • jouskari -58

      EI pidä paikkaansa. Olen itse jouskari ja minulla on tosi monta sydänystävää.ei voi yleistää.Mutta jos sä itte olet huono ystävä niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...

      • suista

        Oot muute jäävi vastaamaan!!!!!!!!!


    • ette osaa

      muuta kuin vaittaa, voisitte hakeutua hoitoon ajoissa, olis tämäkin maailma parempi elää!
      Se on pahapaikka kun jää vain yhteen merkkiin kiinni tämä elämä! Jatkakaa matkaa, tulette näkemään että psykopaatteja on muissakin merkeissä!

    • ystäväainesta mutta

      ei kyllä parisuhteeseen. Eivät osaa rakastua / rakastaa.

      Liittyy kai siihen että pelkäävät kahlitsemiseksi tulemista tai että jäävät johonkin muottiin/koukkuun parisuhteeseen - kotiäidiksi - puolisoksi - jne...

    • seebra1

      voi pieni kulta! onko ystävyys ihan horoskoopin merkistä kiinni? itse en kyllä heitä merkkien mukaan määrittele. ystävyyshän on aina kahden kauppa,vai kuinka? henkilökemiaa..samanlaisia elämänarvoja,toisen ihmisen kunnioittamista,ajan kokemisen käsite..itse uskon,että ihmiset ovat jatkuvasti muuttuvia ja kehittyviä yksilöitä. se ei kyllä ole horoskoopin vaikutusta,kun joku ihminen on epäkohtelias,tai muuten töykeä:)

    • ikijouskari!

      Toi kyllä kertoo sun huonosta tuuristas!
      Valitan syvästi,ja otan osaa!!

    • eunukki55

      no voihan surku.et voi yleistää!!jokaiselle ollu luotettava!aina se toinen osapuoli on livenny tärkeimmässä...eli luottamuksessa!härkä,neitsyet,skorppari...

    • JouskariN

      Rankkaa yleistystä...Tosta vastavuorosuudesta sanosin ainakin omalta osaltani et yhtä ystävää (OINAS) en näkis edes koskaa jos en ite heillä kylässä kävis. Kylämatkoihin jo menee autolla reilu tunti yhteensä!!! Ja tiedän paljon vastaavia tapauksia, jotka kyllä mielellään ottavat ystäviä/tuttuja kylään, mutta eivät itse koskaan kyläile muiden luona ja horoskooppimerkkejä löytyy laidasta laitaan.

      Nuorempanakin se olin aina minä, joka ystävien luona kävi leikkimässä. Käyttäytymismalliin vaikuttaa myös moni muukin asia kuin horoskooppimerkki.

      • j-lady

        on minullakin. Itse käyn kylässä myös erinäisissä paikoissa mutta eipä sieltä päästä. Istutaan ja odotetaan että tulisin.
        Kyllä soitetaan että tuu kylään vaan kun pitäisi itsensä lähtee tulee kaikennäköistä estettä..(leijona mm.) Nytten olen alkanut kyllästyyn koko hommaan ja en enää lähdekkään kun kutsu käy vaan sanon että tule itse.. jossain se raja kulkee. Kyllä siinä täytyy toisenkin kaveri tehdä jotain eikä vain toisen.
        Jouskari on näköjään pitkäpinnainen ystävä,ja tekee mitä vaan ystävyyden eteen, mutta kun se vieteri napsahtaa poikki..


    • jouskariN88

      puhun jousimiesnaisena OMASTA puolestani:
      -en ole hyvä ystävä semmoisille jotka eivät ansaitse ystävyyttäni (valehtelijat, vahingoniloiset jne...) minulla on ollut paljon ns. huonojakin ystäviä. aiemmin yritin miellyttää kaikkia ja olla kaikille kiltti. moni käytti minua siksi hyväkseen. nykyään en pidä sellaisiin ihmisiin yhteyttä, mutta en silti ole töykeä heille jos he tulevat kadulla vastaan.
      -olen paras mahdollinen ystävä rakkaimmille ystävilleni, mutta kaikista rakkaimpia ystäviä minulla ei ole kuin muutamia enkä halua enempää. kavereita minulla tosin on paljon.

    • jouskaritytsky

      kyllä meistä ystävä saa täytyy vain kestää kaikenlaist elämän käännös kohtia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeps

    • oinas nainen

      JousiMIEHESTÄ on ystäväksi, vuorovaikutteisesti.
      JousiMIEHESTÄ ei taas ole vakavaan suhteeseen (poikkeuksia on) ukkomiehiä, jos asiat eivät tyydytä omaa itsekkyyttä, niin vieraat vuoteet kutsuu. Seurustelu - alku ainakin kankeaa ... ei niistä "pikkupiruista" ota selvää, ei ainakan, myös toinen tulenmerkki, impulssiivinen, tunteella elävä oinas.

    • Nimetön

      yllättävän paljon hulapaloota yhestä horoskoopista. vaikuttaako se ihmisiin oikeesti niin paljon?

    • ...........

      jousimiehestä ei vaan ole pitkäaikaiseksi ystäväksi, se on kylmä totuus. niiden kuvauksessa lukee selkeästi että ystävällisiä ne voivat kyllä olla, mutta pidemmän päälle niistä ei ole aidoiksi ystäviksi. maa ja vesimerkit on sen sijan pitkäaikaisiksi ystäviksi, ne on niitä luotettavempia ja lojaaleja.

      • mieekii

        korteni kekoon... Olen sitä mieltä että kyllä jouskari voi olla jopa hyvä ja pitkäaikainen ystävä. Mulla on parhaat ystävät olleet elämässä mukana jo yli 30v. Uusiakin on matkan varrella tarttunut. Ehkä meillä jouskareilla kestää ihmiseen tutustuminen, mutta kun toinen tunnetaan ja hän on luottamuksemme arvoinen, luulenpa että suhde jatkuu hamaan hautaan asti. Ystävyys voi myös loppua kuin seinään, mikäli luottamus petetään. Kokemuksen syvällä rintaäänellä...


    • jouskari*

      itse jousimies, ja monia hyviä jousimies ystäviä.. olet täysin väärässä.. sinuna lopettaisin tollasen yleistämisen ja miettisin onkohan vika ehkä itsessäsi!

    • jaaEi

      kaikki parhaat miespuoliset ystäväni on ollu just jousimiehiä.. erittäin mukavia ja avoimia ihmisiä, ei mitään vikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2352
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      176
      1782
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe