meidän toinen kääpiö tulari on päättänyt siiryä kuivalle maalle. se on löytänyt korkin sisältä kivan kostean kolon jossa se olla möllöttää. ongelmana on nyt että miten sitä ruokin, kun ja jos laitan toukkija korkille, niin häviävät alle aika yksikön korkin syviin poimuihin.kerran olen yrittänyt pinsettijen päässä toukkaa sille torjota, mutta eipä kelvannut. minkään valtakunnan astiaa ei siihen saa, niin on epätasainen tuo korkin pinta. toinen tulari on normaalisti vedessä ja syö siellä pakate matoja . eli käyköhän tuo toinenkin salaa yöllä myös niitä napsimassa. jo 2 viikkoa on tuo toinen kolossaan mököttänyt. hengissä kyllä on , koska aina silloin tällöin se sieltä kurkistelee. kerokaa jos keksitte ratkaisun.
miten ruokin tularit
kuikkis
1
455
Vastaukset
- hihihiihii
no tuönnä tuliliskoa hännästä vähän että se tulee sieltä pois tai laita ruokaa sen koloon tai kolon viereen sillee et se näkee sen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089