Amazooni lopetti tupakanpolton toissapäivänä!
Aikoo ottaa päivän kerrallaan ja toivoo olevansa savuton vielä kesäloman jälkeenkin!
Saas nähdä.
Lööppi
30
1320
Vastaukset
- tammikuun likka
Oikein hieno juttu. Tsemppiä roppakaupalla. Kun PÄÄTTÄÄ se onnistuu ja tahtoa siinä tarvitaan.
- mies_vm56
on kovin suurta syytä hehkuttaa, jos on toissapäivänä lopettanut. Moni on alkanut vuodenkin "lakon" jälkeen uudestaan.
- a.mazon
kokemuksesta. Olin kerran puoltoista vuotta polttamatta. Sorruin takaisin syntiin.
Nyt tiedän kokemuksesta kuinka lähellä kuilun reunaa keikun. vahvistamaan päätöstä jos tiedon siitä jakaa riittävän monelle. Itse lopetin viime elokuussa ja kerroin heti kaikille.
T.
Paloma- Onnellinen juhannus
niinkö, eihän tänne voikkaan yleensä kirjoittaa, jos on jotain ihanaa, tai hyvää saanut aikaseksi, tai onnellinen jostain,,,,,ne tyrmätään, tai ei vastailla.
- mies_vm56
Paloma.se.co kirjoitti:
vahvistamaan päätöstä jos tiedon siitä jakaa riittävän monelle. Itse lopetin viime elokuussa ja kerroin heti kaikille.
T.
Palomatotta. Jos on tärkeää, että omaan sanaan voi luottaa, niin tottahan se edesauttaa päätöksen pitämistä.
- a.mazon
mies_vm56 kirjoitti:
totta. Jos on tärkeää, että omaan sanaan voi luottaa, niin tottahan se edesauttaa päätöksen pitämistä.
pidänkin tärkeänä että sanaani voi luottaa, niin tässä asiassa olen tilivelvollinen vain itselleni.
a.mazon kirjoitti:
pidänkin tärkeänä että sanaani voi luottaa, niin tässä asiassa olen tilivelvollinen vain itselleni.
on "kuulemma" yhtä vaikeeta kun heroiinista irtipääseminen. Se onnistuu parhaiten jos on tukiporukkaa ympärillä. Mielestäni kysymys ei ole niinkään tilivelvollisuudesta tai sanaan luottamisesta vaan motivaation voimakkuudesta.
Päätöksestä kertominen toisille lisää motivaatiota ja sikäli edesauttaa päätöksen pitämistä.
Terkkuja,
Paloma- mies_vm56
Onnellinen juhannus kirjoitti:
niinkö, eihän tänne voikkaan yleensä kirjoittaa, jos on jotain ihanaa, tai hyvää saanut aikaseksi, tai onnellinen jostain,,,,,ne tyrmätään, tai ei vastailla.
taida ymmärtää. Vai oletko ehkä aloittaja aloitukseen "Täältä voi", "en unohda".
Ei kai siitä pidä itseensä ottaa, jos omaan aloitukseen ei vastailla. Vastailuaktiivisuus kuitenkin on kiinni siitä aiheesta ja kyseinen aihe ei välttämättä kovinkaan monia kosketa.
Ja taas ne tyrmäävät, epäystävälliset vastaukset. Niitä riittää, ne pitäisi osata sivuuttaa, jos tänne jotain kirjoittaa. - mies_vm56
a.mazon kirjoitti:
viimekädessä on, harvempi taitaa röökaamista toistenkaan takia pystyä lopettamaan.
Mutta tsemppiä vaan sinulle. Lopettaminen kyllä kannattaa, monessakin mielessä. Näytä meille, että pystyt siihen. Saat ainakin jonkun kateelliseksi, itse olen ollut liian heikko lopettamaan. - kaikille mitään
Paloma.se.co kirjoitti:
on "kuulemma" yhtä vaikeeta kun heroiinista irtipääseminen. Se onnistuu parhaiten jos on tukiporukkaa ympärillä. Mielestäni kysymys ei ole niinkään tilivelvollisuudesta tai sanaan luottamisesta vaan motivaation voimakkuudesta.
Päätöksestä kertominen toisille lisää motivaatiota ja sikäli edesauttaa päätöksen pitämistä.
Terkkuja,
Palomatukiporukoita riittää.
Ystävälleni riitti, kun lääkäri kertoi hänen olevan jo sairastumassa keuhkoahtaumatautiin.
Ei tarvinnut edes mitään keinotekoisia kainalosauvoja.
Nyt on ollut polttamatta jo neljä vuotta. - mies_vm56
a.mazon kirjoitti:
kokemuksesta. Olin kerran puoltoista vuotta polttamatta. Sorruin takaisin syntiin.
Nyt tiedän kokemuksesta kuinka lähellä kuilun reunaa keikun.tylynoloinen vastaus johtui siitä, että otsikkosi ja aloituksesi pikainen lukeminen sai kuvittelemaan kyseessä olevan jonkin "lööppilehtien" jutun jonkun julkkiksen tupakkalakosta. Hävettää;(
Ja meikäläinen kun vihaa noita "lööppilehtiä".
Voimia sinulle järkevässä päätöksessä. - a.mazon
mies_vm56 kirjoitti:
tylynoloinen vastaus johtui siitä, että otsikkosi ja aloituksesi pikainen lukeminen sai kuvittelemaan kyseessä olevan jonkin "lööppilehtien" jutun jonkun julkkiksen tupakkalakosta. Hävettää;(
Voimia sinulle järkevässä päätöksessä.Em mää vielä ole niin kuuluisa. :)
Tykkään terävistäkin kommenteista. Ne saa ajattelemaan. - mies_vm56
a.mazon kirjoitti:
Em mää vielä ole niin kuuluisa. :)
Tykkään terävistäkin kommenteista. Ne saa ajattelemaan.tai ei mutta kun kerran aloitit, niin saat luvan pitää meidät ajan tasalla siitä miten päätös pitää. Vain toinen tupakoitsija tietää, että jo se päätös ja päivänkin ilman oleminen on saavutus, johon kaikki eivät edes pysty.
Vieläkin hävettää, miten kykenin aloituksesi niin tulkitsemaan;) - a.mazon
mies_vm56 kirjoitti:
tai ei mutta kun kerran aloitit, niin saat luvan pitää meidät ajan tasalla siitä miten päätös pitää. Vain toinen tupakoitsija tietää, että jo se päätös ja päivänkin ilman oleminen on saavutus, johon kaikki eivät edes pysty.
Vieläkin hävettää, miten kykenin aloituksesi niin tulkitsemaan;)Kyllähän minä sinut tunnen. Et sinä ilkeä ole.
Rangaistukseksi sinun täytyy lopettaa tupakanpoltto, mutta vasta sitten kun tosissaan sitä haluat. ;) - mies_vm56
a.mazon kirjoitti:
Kyllähän minä sinut tunnen. Et sinä ilkeä ole.
Rangaistukseksi sinun täytyy lopettaa tupakanpoltto, mutta vasta sitten kun tosissaan sitä haluat. ;)kova rangaistus;) Tosissani sitä kyllä haluaisin ihan heti mutta kun... tiedät kyllä.
Mutta ainakin nyt lopetan tämän juhannuksen valvomisen. Öitä! - a.mazon
mies_vm56 kirjoitti:
kova rangaistus;) Tosissani sitä kyllä haluaisin ihan heti mutta kun... tiedät kyllä.
Mutta ainakin nyt lopetan tämän juhannuksen valvomisen. Öitä!Sitä samaa!
- tammikuun likka
mies_vm56 kirjoitti:
tylynoloinen vastaus johtui siitä, että otsikkosi ja aloituksesi pikainen lukeminen sai kuvittelemaan kyseessä olevan jonkin "lööppilehtien" jutun jonkun julkkiksen tupakkalakosta. Hävettää;(
Voimia sinulle järkevässä päätöksessä.kommenttiasi. Ajattelin ettet kyllä ny ollu oma ittes. Tämä selittikin kommenttisi. Sattuuhan sitä, että väärin ymmärtää tai -tulkitsee. Onneks en kommentoinu sinulle, meinasin kyllä .. ;)
- ja menestystä onnistumisessa!
Kysyn ainoastaan: käytätkö nikotiinikorvausvalmisteita? Niitähän on monta sorttia ja vahvuutta.
Tyttäreni lopetti tupakan polton helmikuussa, alussa oli mennyt paljon nikotiinivalmisteita.
Oli nyt luonani lomalla, oli jo lopettanut ne pienet napit, niitäkin eri vahvuisia.
Nyt hänellä oli varalla nikotiinipurkkaa, sellaisen leikkasi puukolla 8 osaan, laittoi karkkiaskiin ja sanoi auttavan, vaikkei enää monta pikkupalasta tarvinnutkaan. Tietoisuus, että niitä on teki sen, ettei tarvinnut juuri lainkaan.
Entinen vähäkahvinen ihminen himoitsi nyt kahvia ja monta kupillista päivässä. Ihmetteli itsekin ja sanoi, että kun nikotiiniriippuvuudesta on lähes kokonaan päässyt, on tilalle tullut kofeiinin himo.- a.mazon
kerralla otin apua Zyban- nimisestä lääkkeestä.
Tällä kertaa olen syönyt kaksi viikkoa Champis- nimisiä tabletteja.
Niitä pitäisi oikeastaan syödä kymmenen viikkoa, mutta pihinä ostin vain kahden viikon alotuspakkauksen.
Saa nähdä olinko tyhmän saita? - a.mazon
a.mazon kirjoitti:
kerralla otin apua Zyban- nimisestä lääkkeestä.
Tällä kertaa olen syönyt kaksi viikkoa Champis- nimisiä tabletteja.
Niitä pitäisi oikeastaan syödä kymmenen viikkoa, mutta pihinä ostin vain kahden viikon alotuspakkauksen.
Saa nähdä olinko tyhmän saita?Lääke, jota söin kaksi viikkoa, on nimeltään Champix. Anteeksi kirjoitusvirhe!
- Pär Pillhard
,,,
- mies_vm56
kaikki muutkin paheet.
- fraan
mies_vm56 kirjoitti:
kaikki muutkin paheet.
Täällä
Kirjoittanut: fransuherman 7.2.2007 klo 23.24
Tulee neljäviikkoa täyteen, ilman savuakaan. Kaikki alkoi siitä kun tuli jumalaton flunssa, pienemissä flunsissa tuli poltettua, mutta nyt ei maistunut, joten kun meni yksipäivä ilman meni toinen meni kolmas, ajattelin että kohta alkaa hirveet vieroitus oireet, mutta ei istuin komantena päivänä jonka olin ilman ja flunssakin hiukan hellitänyt, siis pöydän päässä ja katsoin tupakointi välineitä ja ajattelin en tarvitse enään tuota myrkkyä. Muistan kun kaksivuotta sitten samatilanne myös flunssa ei maistunut tupakka. Mutta silloin neljäntenäpäivänä ollessani koirankanssa lenkilä iski hirvee tupakanhimo aivan juoksin kotiin koska tupakat olivat kotona, vedin sauhun ja aivan kuin huume kun olin polttanut sen makasin soffalla ja ihan kuin olisin ottanut huumetta siis varmaan niillä samanmoinen olo kun saavat annoksensa? Mutta nyt kun olen asennoitunut eri tavalla asiaan en ole tarvinnut purukummia en muitakaan poppakonsteja, sen verran kun iskee se että pitäis eli vetää savu siis se mikä iskostunut se tekeminen aivoihin, puran sen siihen keitän teetä, jota muuten en ole juonut moneen vuoteen ja syön muutaman siivun pullaa se menee sillä ohi. Eli ei ihmeempiä taisteluita, ihmettelenkin miksi sitä ainetta pitää ottaa josta koittaa päästä eroon (vrt. huume, eihän niillekään anneta huumetta vieroituksessa). Olen polttanu about 35 vuotta melkein tauotta.
Lopetus on pitänyt ei edes kovia vieroitusoireita, luulen kun alkuun asennoiduin asiaan, en tarvitse enään tuota myrkkyä! onhan sitä ollut jonkinmoista mutta kyllä se menee ohi. kopioin kirjoitukseni tuolta tupakointipalstalta johon olin kirjoittanut !
- mikhaildenisov
siis yks tisu puuttuu?
- a.mazon
puutu.
Nykyisin on onneksi toiset aseet, ei tarvi jousipyssyn kanssa heilua. :)
Tuo oli viisas päätös. Tupakka on aivan turhaa, sitä me kukaan ei tarvita.
Tsemppiä, hyvälle asialle!- Pirre*
päätöksestäsi, ja kyllä se lopettaminen onnistuu.
Lopetin käryttelyn vuonna 83, ja nyt ihmettelen miksi niin hölmö tapa on koskaan tullut aloitettuakaan.
Stemppiä!
P.s. kerro jatkossa kuinka lakossasi (=lopetus) kävi, jookosta :) - enkelitrio
ilman tumppia !
Olis kiva kuulla mite sujuu.Näätkö esim. unta,että
poltat? Hyvä valinta! - kotikiusattu
erittäin järkevä ja fiksu päätös .
Voin vain olla henkessä mukana , mutta siinä ollaan täysillä.
Keuhko ahtauman kanssa ei leikitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826