neitsyistä

vaakawoman

miks täällä vaaka- palstalla on parjattu neitsyitä? itte olen sitä mieltä että neitsyet ovat mitä ihanimpia ihmisiä, uskollisia, tahdikkaita, luotettavia, huoliteltuja ja terveellisesti eläviä ja loistavia kuuntelijoita :).. huumorintajukin on kohdallaan ja sellainen oikeanlainen nöyryys.

8

1541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat niin

Ihania, just niin... Puss***!! vaaka

• tuntemani

neitsyet ovat myös erittäin älykkäitä ja erinomaisia keskustelijoita.. aaah.. perfektionisteja myös ja vähän sellaisia hitaasti lämpeäviä.. ujoja ja jäykkiksiäkin joskus, mutta kuitenkin mainiota seuraa, varsinkin kunhan lämpenevät :).. ja vaakahan saa neitsyen rentoutumaan ;)

• vielä lisätä

että tuntemani neitsyet ovat sisimmässään hyvinkin tunteellisia, vaikka pinta onkin realistin. meissä vaaoissa on paljon samaa, vaikka olemmekin mielestäni hieman "pehmeämpiä". neitsyt on myös yksi niistä merkeistä joihin kun (vaaka) ystävystyy voi saada elinikäisen luotettavan ystävän.

eroa on myös vaaoilla ja neitsyillä ajattelutavassa joka vaaoilla on "ilmavampi" ja neitsyillä käytännöllisempi. neitsyt on myös enemmän toiminnan ihminen, kun vaaka elää suurimmaksi osaksi päässään.

• kukkanen22

On totta että neitsyissäkin, kuten monissa muissakin ihmisissä on ärsyttäviä piirteitä.
      Kuten työnarkomaanisuus ja pikkutarkkuus ärsyttävät välillä minua.
      Mutta kuitenkin neitsyt miehet varsinkin on hyvin rehellisiä , tunnollisia ja turvalllisia eikä lainkaan tylsiä. itse olen seurustellut kahden neitsyen kanssa. Toisen kanssa olin 3,5 vuotta, mutta se suhde kaatui välimatkaan joka johtui toisen työstä. ja toisen kanssa olen nyt jo viidettä vuotta ja meitä ei eroita(toivottavasti) mikään.

• Vaaka (N) ja Neitsyt (M)

erottanut vieläkään mikään ja yhteistä taivalta tallataan jo 26:netta vuotta.

• että olemme

... kriittisiä; ärsyynnymme kaikesta "epä-älyllisestä", esim. siitä, että vedetään "aasinsiltoja" liian helposti eikä perustella mielipiteitä. Ehkä tässä suhteessa vaaka ja neitsyt sitten eroavat toisistaan; vaaka on "ilmavampi" (kuten täällä todetaankin), suurpiirteisempi, neitsyt taas hyvinkin pikkutarkka, ja joillekin tämä ominaisuus on liikaa.

Tosin ei välttämättä vaa'alle. Vaa'at ovat kovia pohtimaan asioita päässään, ja silloin tällöin tarvitsevat neitsyen "asiantuntemusta" :) päänsä selvitykseen; neitsyt kun niin mielellään ratkoo paitsi omat ongelmansa, myös muiden ongelmat.

Minulla on myös kokemusta vaa'oista; onpa ex-mieskin ollut vaaka. Ja kyllä täytyy sanoa, että vaaka on henkisesti hyvin antoisa kumppani. Monimutkainen ihminen, mutta ehkä juuri siksi antoisa ja mielenkiintoinen. Juuri tällaista haastetta neitsyt kaipaakin.

• kokemuksia.

""Vaa´at ovat kriittisiä; ärsyynnymme kaikesta "epä-älyllisestä", esim. siitä, että vedetään "aasinsiltoja" liian helposti eikä perustella mielipiteitä.2"

Toihan on ihan päinvastoin. Neitsyt perustelee mielipiteensä ja muutenkin kaiken todella tarkasti. Vaaka tosiaan miettii asiat päässään.

Älyllisyys taas on yksilöllistä.

• systeri

Oot aivan oikeessa neitsyeiden suhteen. Menin Jussina kihloihin neitsytmiehen kans ja parempaa rakastelijaa saa hakea...;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe