nyyh: paljon kärsinyt, menettänyt,au-lapsi,isä ei kotona, jätetty,arka, ujo, itseluottamus tipotiessään,, avioero, oma lapsi huostaanotettu, viimeisin oikeasti laps.aik. rakas miesystävä hylkäsi selittämättä, sekoittaa elämää niin kauan kuin en tiedä, miten ja miksi näin tapahtui.
Jos jotain , ehkä näin: On viimeinkin pystyttävä ottamaan vastuu ja kuljettava omilla jaloillaan ja keksittävä niille uusia reittejä!
Ajattelen sitäkin, että kyllä olisi mahtavaa, jos sieltä "erikymmenen" leiristä pyytäisitte minut ja monet meistä mukaan! Voisi olla tosi mukavaa! Samantien jo tässä haluaisin tarjota Teille omia yhen naesen sketsejä "Mielenhuolto", 7 vuojen kokemuksella, "City-Susi ja Punahilkka" eli nykyversio Punahilkasta ja viimeisimpänä Tuulahduksia Pariisin luonto-eräretkeilystä.
Voisimmeko tutustua eri -10- immeisiin?
3
388
Vastaukset
Ikävä että sinulla on elämä mennyt noin huonosti. Olen surullinen puolestasi. Se on väärin, että yhdelle ihmiselle kertyy noin paljon pahoja asioita.
Minulla meni elämässäni ensimmäiset kuusi vuotta heikosti, mutta kun siitä paranin ja jäin henkiin, olen hyvin nöyrästi kiitollinen aina kaikesta hyvästä mitä elämä minulle antaa.
Voimia sinulle ja halaus.- alkuelämä
meni huonosti. mutta nyt elämä on korjaantunut. ota etäisyyttä menneisyyteen ja aloita puhtaalta pöydältä. onnea sinnittelyyn!
alkuelämä kirjoitti:
meni huonosti. mutta nyt elämä on korjaantunut. ota etäisyyttä menneisyyteen ja aloita puhtaalta pöydältä. onnea sinnittelyyn!
Sellaista se on, uusia murheita ja huolia pukkaa vaan aina uudestaan. Jostain kun selviää, niin eikö jo jotain uutta ole heti näkyvissä. Ei ehdi kyllä paljoa vanhoissa ongelmissa vellomaan. Se on sitä priorisointia.
Ja samoin ilotkin, pieniä hetkiä ne on, joten otan niistä kaikki irti. Kovin on intensiivistä minulla tämä elämä vielä viiskymppisenäkin. Jotkut sanoo että alkaisi seestymään, mutte ehei, ei minulla ainakaan. Minä vedän nimittäin vielä täysillä kaikessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541943
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181307
- 901266
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4261172- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä218712