Kuka välittäisi?

Pieni koirapoika

En ymmärrä miten sä teet tämän että tunnen itseni hylkiöksi,yritän tehdä kaikki mitä haluat ja mitä ymmärrän sun haluavan.Tuon sinulle jäniksen,niin kun olet minulle opettanut mutta väität etten tuo tarpeeksi vaikka joka ikinen viikko jahtaan sinulle ruokaa.Yritän parhaani,katson sinuun tummilla silmilläni yrittäen lukea sinun ajatuksesi,ehkä sinäkin yrität ymmärtää minua?Eräänä aamuna olet kyllästynyt koska en metsästä tarpeeksi hyvin sinun mielestäsi,naapurin koirakin kuulemma metsästää paremmin vaikka teen parhaani.Päätät että parempi ottaa uusi nopeampi koira minun tilalleni.Mietit mitä minulle tehdä ja päätät ettet halua maksaa mistään,muutenkin olen tuhlannut sinun rahojasi syömällä ostamaasi ruokaa.Otat minut syliin ja kannat lähimmälle kaivolle jonka tiedät.Et halua katsoa silmiini vaikka itken ja tuijotan sinuun päin.Sitten päästät irti minusta,pienestä vinttikoirapojasta joka uskoi sinuun..tipun monta metriä pimeään ja ahtaaseen kaivoon,nauraen vain ajattelet uutta koiraasi ja mietit kuinka helpolla vanhasta pääseekin eroon.Minä satutin ainoastaan jalkani mutta se paikka,missä olen on niin pieni etten pysty liikkumaan enkä näe mitään.Yritän itkeä mutta kukaan ei kuule...missä kaikki ihmiset ovat?Kaikki ne joita olen palvonut ja joiden vuoksi olen kaikkeni tehnyt?Olen monta päivää siellä juomatta sekä syömättä mitään,minun pieni ruumiini alkaa nääntymään,minuun sattuu.Sattuu kuitenkin eniten se,että ihminen johon luotan,teki tälläisen päätöksen.Miksei kukaan välitä?Vähitellen annan periksi ja suljen silmäni.Viimeisenä muistikuvanani muistan rakkaan omistajani joka petti minut mutta en välitä siitä,minähän olen aina rakastanut isäntääni..

3

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläin rakas

      Kamlaa ois :O

    • Miten ihminen voikin olla niin julma, en ymmärrä. Ovatko ihmiset todella näin sydämettömiä, ovat he. Niin ikävää se, kuin onkin. En kyllä voi käsittää miten joku pystyy tekemään jotain noin kamalaa. Valitettavasti näitäkin kyllä näkee, surullista :(

      • nyyh nyyb

        Niin ja ajatella että ihan ihmislapsillekin tehdään julmia tekoja, saati sitten vinttikoirille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe