Kuka välittäisi?

Pieni koirapoika

En ymmärrä miten sä teet tämän että tunnen itseni hylkiöksi,yritän tehdä kaikki mitä haluat ja mitä ymmärrän sun haluavan.Tuon sinulle jäniksen,niin kun olet minulle opettanut mutta väität etten tuo tarpeeksi vaikka joka ikinen viikko jahtaan sinulle ruokaa.Yritän parhaani,katson sinuun tummilla silmilläni yrittäen lukea sinun ajatuksesi,ehkä sinäkin yrität ymmärtää minua?Eräänä aamuna olet kyllästynyt koska en metsästä tarpeeksi hyvin sinun mielestäsi,naapurin koirakin kuulemma metsästää paremmin vaikka teen parhaani.Päätät että parempi ottaa uusi nopeampi koira minun tilalleni.Mietit mitä minulle tehdä ja päätät ettet halua maksaa mistään,muutenkin olen tuhlannut sinun rahojasi syömällä ostamaasi ruokaa.Otat minut syliin ja kannat lähimmälle kaivolle jonka tiedät.Et halua katsoa silmiini vaikka itken ja tuijotan sinuun päin.Sitten päästät irti minusta,pienestä vinttikoirapojasta joka uskoi sinuun..tipun monta metriä pimeään ja ahtaaseen kaivoon,nauraen vain ajattelet uutta koiraasi ja mietit kuinka helpolla vanhasta pääseekin eroon.Minä satutin ainoastaan jalkani mutta se paikka,missä olen on niin pieni etten pysty liikkumaan enkä näe mitään.Yritän itkeä mutta kukaan ei kuule...missä kaikki ihmiset ovat?Kaikki ne joita olen palvonut ja joiden vuoksi olen kaikkeni tehnyt?Olen monta päivää siellä juomatta sekä syömättä mitään,minun pieni ruumiini alkaa nääntymään,minuun sattuu.Sattuu kuitenkin eniten se,että ihminen johon luotan,teki tälläisen päätöksen.Miksei kukaan välitä?Vähitellen annan periksi ja suljen silmäni.Viimeisenä muistikuvanani muistan rakkaan omistajani joka petti minut mutta en välitä siitä,minähän olen aina rakastanut isäntääni..

3

647

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläin rakas

Kamlaa ois :O

• Miten ihminen voikin olla niin julma, en ymmärrä. Ovatko ihmiset todella näin sydämettömiä, ovat he. Niin ikävää se, kuin onkin. En kyllä voi käsittää miten joku pystyy tekemään jotain noin kamalaa. Valitettavasti näitäkin kyllä näkee, surullista :(

• nyyh nyyb

Niin ja ajatella että ihan ihmislapsillekin tehdään julmia tekoja, saati sitten vinttikoirille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1842
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      139
      982
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      891
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      655
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      538
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      56
      529
    Aihe