Millaisella nimellä kutsutte isoisää?
Kutsumanimi isoisälle
13
1599
Vastaukset
- Poti
,,,
- aatu beetakaroteeni
ensin lapsenlapset sanoivat vaari - nyt isompina vartsu...
- 2654893,32615422
pappa......
- Ukki !!!!
ja jos on monta ukkia , niin kutsumanimi eteen ja ukki loppuun.
Eihän se muuksi muutu vaikka voissa paistais!! - miksi...
mutta miellä on papsu tai papsukka. ehkä pieni koko vaikuttaa.
- höppelis
Äidin isä on pappa ja isän isä paappa. Alueellisia kulttuurieroja.
on ollut pappa, toinen isoisä on kuollut jo ennen syntymääni. Lapsillani on ollut pappa ja taata ja nyt pojan lapsilla on kaksi pappaa.
Molempain vanhemmat halusivat olla ihan vaan mummu ja pappa. Toisia kutsutaan naapurin mummuksi ja pappaksi, toisia paikkakunnan mukaan.- .........
on taatu ja toinen on ukki :) itse ovat itselleen nämä nimet ottaneet.
- ovatten
Äijä ja Taata.
- toinen oli
Ensin helsinkin vaari sitten salon vaari kun en osannut sanoe nimeä ja huono nimi muisti koko iän, toinen vaan vaari. Eka on jo kuollut nykyään vielläkin kutsun vaariksi vaikka oon jo iso.
- kyyländer
Vanha Kyrpä.
Hieno mies, rauha hänen juopuneelle sielulleen. kyyländer kirjoitti:
Vanha Kyrpä.
Hieno mies, rauha hänen juopuneelle sielulleen.Meillä kaikki isoisät ovat olleet pappoja ja saaneet määreekseen joko paikkakunnan tai etunimen.
Se tutuin pappa on aina ollut pelkkä pappa.
- äiti^
Lapsellani on kaksi isoisää ja neljä isoisoisää.
Isovanhemmat ovat Pappa ja Ukki, ja isoisoisille on liitetty mukaan joku etuliite. Kauempana asuva voi olla Oulun Pappa/Vaari/Ukki, lähempänä asuva voi olla Lehmustien Vaari tai sitten ihan nimellä tyyliin Pentti-Pappa tai Vilho-Vaari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1203268Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2522063Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois641999- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 971297
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931257- 611215
- 591187
- 701083