KISSA KADOKSISSA

MURHE ja huoli

Sulokissa on ollut viikon kadoksissa Turun Ispoisissa.Kissa on harmaa,mustaraidallinen ja rinta ja leuka ovat valkoiset.Olemme etsineet joka päivä tuntikausia,mutta ei yhtään havaintoa hänestä ole.Jos jollain olisi, niin olisin ikionnellinen,sillä huoli kissasta on kova.Sulo voi olla myös loukkaantunut,sillä se putosi viidennen kerroksen ikkunasta saatuaan ikkunan auki käsittämättömällä tavalla. Kiitos vastauksista.Toivottavasti jollakulla on havaintoja.

10

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lottariina22

      Oletko kysynyt kissasta eläinsuojeluvalvijalta? Häneltä voisit kysyä lainaksi myös loukkua. Kissa saattaa olla pahastikin loukkaantunut ja uskaltaa liikkua vain öisin. Jos se on otettu kiinni ja viety eläinlääkäriin, eläinsuojeluvalvoja saattaa tietää asiasta. Turun alueen valvoja löytyy Suomen eläinsuojeluyhdistykset sivuilta.

      • MURHE JA HUOLI

        Soitin kyllä heti maanantaina eläinsuojeluvalvojalle.Loukkuakin olen ajatellut,tässä vaan kulkee kaksi irtokissaa,joten siellä taitaisi olla väärä kissa. Olen joka aamu aikaisin ja joka iltayö istuskellut ja kulkenut hiljalleen lähimetsiköt, mutta taidan kyllä hakea loukun,eivät kai ne vieraat kissat sinne mene kuin kerran.Täällä kulkee myös kettu ja se huolettaa.


      • maxu1
        MURHE JA HUOLI kirjoitti:

        Soitin kyllä heti maanantaina eläinsuojeluvalvojalle.Loukkuakin olen ajatellut,tässä vaan kulkee kaksi irtokissaa,joten siellä taitaisi olla väärä kissa. Olen joka aamu aikaisin ja joka iltayö istuskellut ja kulkenut hiljalleen lähimetsiköt, mutta taidan kyllä hakea loukun,eivät kai ne vieraat kissat sinne mene kuin kerran.Täällä kulkee myös kettu ja se huolettaa.

        tiedän juuri miltä sinusta tuntuu.munkin kissa oli kaksi vuorokautta kateissa ja se tuntui ikuisuudelta.etsin sitä melkein koko ajan,mutta ei mitään kunnes yksi yö se tuli ikkunalle ja maukui.pomppasin ylös sängystä ja menin äkkiä avaamaan oven:)siellä rakas kissani oli,kunnossa.kyllä se oli suuri helpotus.toivottavasti löydät kissasi kunnossa.


      • murhe ja huoli
        maxu1 kirjoitti:

        tiedän juuri miltä sinusta tuntuu.munkin kissa oli kaksi vuorokautta kateissa ja se tuntui ikuisuudelta.etsin sitä melkein koko ajan,mutta ei mitään kunnes yksi yö se tuli ikkunalle ja maukui.pomppasin ylös sängystä ja menin äkkiä avaamaan oven:)siellä rakas kissani oli,kunnossa.kyllä se oli suuri helpotus.toivottavasti löydät kissasi kunnossa.

        Tulin taas etsintäreissulta sisälle. Kohta kaksi viikkoa ja kukaan ei ole nähnyt vilaustakaan. loukku ollut kohta viikon,ei mitään.Onneksi alkaa loma ja voi etsiä aamulla aikaisin ja yömyöhään.Minua pidetään jo hiukan hurahtaneena,kun vallan yhden kissan takia vouhotan.Etsin silti.


      • kissanomistaja
        murhe ja huoli kirjoitti:

        Tulin taas etsintäreissulta sisälle. Kohta kaksi viikkoa ja kukaan ei ole nähnyt vilaustakaan. loukku ollut kohta viikon,ei mitään.Onneksi alkaa loma ja voi etsiä aamulla aikaisin ja yömyöhään.Minua pidetään jo hiukan hurahtaneena,kun vallan yhden kissan takia vouhotan.Etsin silti.

        yhtään hurahtanut.itsekin kävin silloin etsimässä kissaani koko ajan.kyllä kissasi vielä jostain tupsahtaa:)


      • MURHE JA HUOLI
        kissanomistaja kirjoitti:

        yhtään hurahtanut.itsekin kävin silloin etsimässä kissaani koko ajan.kyllä kissasi vielä jostain tupsahtaa:)

        Ihana lehdenjakaja laittoi yöllä vihjeen samannäköisestä kissasta. Lähes ainoa kolkka mihin ei ollut viety ilmoituksia. Nyt on. TOIVO JA USKO.


      • MURHE JA HUOLI
        MURHE JA HUOLI kirjoitti:

        Ihana lehdenjakaja laittoi yöllä vihjeen samannäköisestä kissasta. Lähes ainoa kolkka mihin ei ollut viety ilmoituksia. Nyt on. TOIVO JA USKO.

        Kissa löytyi 3.7 illalla aika hyväkuntoisena.IHANAA


      • en minä mitään nimi merkkiä...
        MURHE JA HUOLI kirjoitti:

        Kissa löytyi 3.7 illalla aika hyväkuntoisena.IHANAA

        Aina etsiminen ja välittäminen palkitaa. (: miten kissasi tällä hetkellä voi? :S (:


      • MURHE JA HUOLI
        en minä mitään nimi merkkiä... kirjoitti:

        Aina etsiminen ja välittäminen palkitaa. (: miten kissasi tällä hetkellä voi? :S (:

        Kissa voi hyvin.Syö ja on hellyyden kipeä kuin mikä. Vaan kyllä minä silitän ja rapsutan. Olipa pitkä kaksiviikkoa.


      • ei taaskaan mitää nimimerkk...
        MURHE JA HUOLI kirjoitti:

        Kissa voi hyvin.Syö ja on hellyyden kipeä kuin mikä. Vaan kyllä minä silitän ja rapsutan. Olipa pitkä kaksiviikkoa.

        Mahtavaa että kissasi voi nyt hyvin (:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe