Nämä ihmiset jotka lähtevät juhannuksena kännissä vesille, kännissä festareille, kännissä yksin öisille kaduille, tukehtuvat kännissä omaan oksennukseensa tai sytyttävät kännissä grillin teltan sisään, tekevät tappamalla itsensä palveluksen ihmislajille. He karsiutuvat pois, jotta ihmislajin seuraava sukupolvi voisi olla viisaampi ja kehittyneempi.
Ja mitä raiskauksiin tulee, itsensä tiedottomaan tilaan juominen ja festareilla ilman vaatteita oleminen on huomion ja seksin kerjäämistä. Seuraavana aamuna löytäessään epämiellyttävän juopon vierestään, ei auta huutaa "raiskaus!", se ei muuta asiaa miksikään.
Juhannuskuolemat
vähäx oot pelle
5
1146
Vastaukset
- jyystämään
Keuruulle helluntalaisten konffaan. Löydät kaltaisiasi piipittäjiä. Sieltä loppuu aina kortsut kesken juhannusta. Kova kisa kuka joutuu vetää paljaalla. Onko se sitten parempi tapa juhlia keskiyön juhlaa?
- oon nii pelle
Sehän on yleensä elämättömien kusipäiden mielipide, että ei hauskaa ilman viinaa, kun ei niiden teinijuoppo"kavereiden" paskoja juttuja jaksa muuten kuunnella.
- Sepe
Viisi kuollut jo tällä hetkellä. Minä veikkaan kymmentä :D
http://www.raatolaskuri.com hyvä paikka seurata tätä asiaa :) - jkoppp
niinkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221