Nämä ihmiset jotka lähtevät juhannuksena kännissä vesille, kännissä festareille, kännissä yksin öisille kaduille, tukehtuvat kännissä omaan oksennukseensa tai sytyttävät kännissä grillin teltan sisään, tekevät tappamalla itsensä palveluksen ihmislajille. He karsiutuvat pois, jotta ihmislajin seuraava sukupolvi voisi olla viisaampi ja kehittyneempi.
Ja mitä raiskauksiin tulee, itsensä tiedottomaan tilaan juominen ja festareilla ilman vaatteita oleminen on huomion ja seksin kerjäämistä. Seuraavana aamuna löytäessään epämiellyttävän juopon vierestään, ei auta huutaa "raiskaus!", se ei muuta asiaa miksikään.
Juhannuskuolemat
vähäx oot pelle
5
1226
Vastaukset
- jyystämään
Keuruulle helluntalaisten konffaan. Löydät kaltaisiasi piipittäjiä. Sieltä loppuu aina kortsut kesken juhannusta. Kova kisa kuka joutuu vetää paljaalla. Onko se sitten parempi tapa juhlia keskiyön juhlaa?
- oon nii pelle
Sehän on yleensä elämättömien kusipäiden mielipide, että ei hauskaa ilman viinaa, kun ei niiden teinijuoppo"kavereiden" paskoja juttuja jaksa muuten kuunnella.
- Sepe
Viisi kuollut jo tällä hetkellä. Minä veikkaan kymmentä :D
http://www.raatolaskuri.com hyvä paikka seurata tätä asiaa :) - jkoppp
niinkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931