Miten latex puvun saa päälle? :D

lahnake

Ostin tossa äsköttäin latex puvun, ihan hieno joo, mut miten v*tus semmosen saa päälle? :DD Paniikki iski ku sitä yritti laittaa ja koko ajan hannas. Pitääkö siinä käyttää jtn liukastetta vai mitä? Öö.. kiksithän menee jo alkumetreillä ku ährää ton puvun kanssa :S haha!
Pikaisia neuvoja kiitos!

10

6080

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ostit

      Ostit varmaan oikean kokoisen asun, ettet niitä "one size, fits for all" mitkä ei mene kuin missimittaisille.

    • tarvii laittaa

      sisäpuolelle joko talkkia tai sitten hommata jotain tarkoitukseen sopivaa "Dressing aid" litkua joka tosiaankin helpottaa päälle laittoa. Kai puku joka tapauksessa on sopivaa kokoa?

    • ongelmaan

      Ihan yleinen ongelma kaikilla. Ylläolevassa viestissä siis kerrottiin jo se vissiin paras ratkaisu. Noissa seksikaupoissa myydään sellaista latex-vaatteille tarkoitettua talkkia, joka purkki kestää myös pitkän aikaa. Lisäksi kannattaa ostaa kiillotetta. Funktiot ovat niin latexin ikää pidentävä vaikutus, päälle laittamisen helpottaminen ja paremman näköiseksi kiillottaminen. Aina käytön jälkeen pese haaleassa vedessä ihomömmöt pois, anna kuivua ja lisää kuivuttua sisäpinnalle tasaisesti sitä talkkia ripottelemalla ja levittämällä. Tämän jälkeen kiillota sillä kiillotusaineella (vähentää haurastumista) päällipuoli. Ja tottakai mitä kuivempi iho pukemishetkellä, sitä enemmän talkki auttaa. Itse en pidä oikein liukastusvaihtoehdosta.

      • näyttää...

        kuvissa hyvältä. Mutta melkoinen homma just tässä pukemisessa ja huoltamisessa. Latex stay upit myös hankalat käytössä. Eivät istu nilkoista, puristavat liikaa (siis myös oikeankokoisina) ja ilman kiillotetta näyttävät lähinnä mopedin sisäkumilta....


      • kuminaa
        näyttää... kirjoitti:

        kuvissa hyvältä. Mutta melkoinen homma just tässä pukemisessa ja huoltamisessa. Latex stay upit myös hankalat käytössä. Eivät istu nilkoista, puristavat liikaa (siis myös oikeankokoisina) ja ilman kiillotetta näyttävät lähinnä mopedin sisäkumilta....

        Jep, oma hommansa on asujen huoltamisessa. Mutta jos kumi kiinnostaa se huolto ei ole este.

        Uusi ja jopa kymmeniä kertoja pesy kumivaate kiiltää vielä loistavasti enkä ole niitä koskaan kiillottanut silikonilla. Silikoni antaa hyvän loppukillon mutta haittapuolena lievä tahmaisuus. Itse tykkään siis kuivasta kumista(ei tartu pöly ja irtoroskat kiinni)

        Oikean koon ja mallin löytyminen on hankalaa. Pitää ostaa sovittamatta ja lopputulos voi olla pettymys.

        Sitten kun löytyy se sopiva asu on sen pitäminen niin mukavaa että ei malta asua riisua useiden tuntienkaan jälkeen.


    • mukana.

      Kaipa puvun mukana tuli sen hoito-ohjeet? käytä samaa talkkia ihan reilusti, se on helpointa ja tuoksunkin voit itse valita. Käytön jälkeen pesu käsin, kuivaa se pyyhkeellä painellen, ei pyyhkien, talkkia sisäpintaan. Suihkeet tosiaan pidentää ikää, mutta ilmankin kestää normaalikäytössä yli 10v jos materiaali on laadukas.

      • sori vaan

        Päälle pukemisestahan oli kyse, ja sihen on tuolla edellä jo tullut vastauksiakin. Eli talkkia (asun sisäpuolelle tietenkin) tai sitten niitä tarkoitukseen soveltuvia liukastusaineita jotka eivät ole minun mieleeni. Mitä tahansa rasvaa tai vaseliinia ei kannata käyttää koska se voi haurastuttaa kumia.


      • luet uudestaan.
        sori vaan kirjoitti:

        Päälle pukemisestahan oli kyse, ja sihen on tuolla edellä jo tullut vastauksiakin. Eli talkkia (asun sisäpuolelle tietenkin) tai sitten niitä tarkoitukseen soveltuvia liukastusaineita jotka eivät ole minun mieleeni. Mitä tahansa rasvaa tai vaseliinia ei kannata käyttää koska se voi haurastuttaa kumia.

        ...samaa talkkia reilusti käyttämällä se menee päälle. Joskus ihan normaali lukutaito olisi sinulle eduksi.


      • mitä uutta?
        luet uudestaan. kirjoitti:

        ...samaa talkkia reilusti käyttämällä se menee päälle. Joskus ihan normaali lukutaito olisi sinulle eduksi.

        sehän oli tuolla aikasemmin jo moneen kertaan sanottu.

        Jaa että kun edellinen kirjoittaja neuvoi laittamaan talkkia, niin sinä jatkoit että laita sitä samaa talkkia lisää. Heheheeee!


    • konekuski67

      terve latexpuvun saat päälle käymällä suihkussa ja puet märkänä päälle tai sitten suihkugeeliä iholle ja pue puku päällä tai voit myös käyttää ruokaöljyäkin varmasti onnistuu pukeminen näitä kikkoja käytin itse alkuaikoina kun ostin puvun itelleni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe