1 miksi minun tuliliskot mököttävät?
2 miksi niitä ei kiinnosta mikään ei eides ruoka
3 saako tuliliskoon koskea tai ottaa käteen?
4 tarvitseeko tulilisko terraan suodatinta?
5 mitä muuta tuliliskot syövät kun kaupasta ostettuja 3 centin kokosia matoja? pikaisesti vastaksia!!!
TULARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
400
Vastaukset 1
- leeko_
Jos nyt jätetään enimmät sättimiset pois, siitä, että olet hankkinut eläimen, josta et mitään tiedä, niin:
1 ja 2 Kyse on suurimmassa osassa tapauksista huonoista olosuhteista
3 ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KÄSITTELE LISKOASI, ELLEI SE OLE EHDOTTOMAN PAKOLLISTA ! Jos salamanteri on siirrettävä pois altaasta käytä mielummin esim. pakasterasiaa apuna.
4 Itse suosittelisin suodatinta, salamanterien sottaisuuden takia. Ulkosuodatin on parempi vaihtoehto, mutta sisäsuodatin on periaatteessa kätevämpi, vähäisen veden vuoksi.
5 Ruuan tulisi olla mahdollisimman monipuolinen. Ruokaa monipuolistat mm. pienillä sirkoilla, surviaissääsken toukilla, lieroilla ja muilla hyönteisillä.
Suosittelen vierailemaan Sammakkolammen (www.sammakkolampi.net) sivuilla, siellä on asiantuntevaa tietoa, jota Joonas on kirjoittanut.
Juu ja muiden sopii korjailla antamiani tietoja, sillä itse en edes omista tuliliskoja, nämä tiedot perustuu siis yleistietoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052660Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4891592- 831314
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2891257- 58893
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65756- 35705
- 48694
- 46684
- 32653