Mikähän luottokortti olisi "paras"? Jos ajattelee hyötyvänsä siitä lähinnä sillä että varaa lentoja hotelleja ym muuta matkusteluun liittyvää netin kautta. Olen opiskelija joten en saa mitä tahansa korttia, nekin mitä saan niin aika tiukalla limitillä. Mitä sanotte Diners Clubista esimerkiksi?
mikä luottokortti?
4
1620
Vastaukset
- ikä oppi kaikki
luottokorttia ja sinä et edes saa Diners Club korttia kun olet opiskelija ja lujassa on myös Visa. Millä rahalla opiskelija tekee tuota? Taitaa olla paskapuhetta se että eivät pärjää?
- kortit
Visa ja Amex on kaksi parasta ja Diners on
ihan paska joka ei käy juuri missään. - 8u7y6t5r
Enpä osaa sanoa mikä luottokortti olisi "paras", mutta yleisimmin maailmalla kelpaavat Visa ja Mastercard -sekä isommissa että pienemmissä paikoissa ympäri maailman(hotellit, kaupat jne).
Pohjois-Amerikassa myös American Express on käypä kortti, muualla maailmalla ei niin hyvä (esim. käteisautomaattien löytäminen välillä hankalaa, ei kelpaa monissakaan kaupoissa). Dinersiin, Eurocardiin ym. törmää maailmalla harvemmin ja niiden käyttömahdollisuudet ehkä rajoitetummat kuin yllä mainituilla? Pelkässä nettikäytössä ei liene suurempia eroja.
Visa Electronhan toimii sitten käteiskorttiperiaatteella eli maksun saajalla on oltava mahdollisuus tehdä katevaraus maksajan tilille ja siksi ko. kortti ei aina kätevin maksuväline maailmalla. Rahan nosto automaateista sujuu kyllä sillä hyvin. Nettivaraus/ostot ei yleensä onnistu ko. kortilla.
Voithan hakea myös Masteria tai Visaa ilman varsinaista luottolimiittiä eli haet vaan ns. maksuaikakorttia. Tai voit hakea rinnakkaiskorttia vanhempasi korttiin hänen suostumuksellaan. Kysy lisää pankistasi! - opiskelija myös
Mulla on Visa ja Diners. Visa sen takia, että se käy lähes kaikkialla, Diners pisteiden ja lentokenttälounge-palvelujen takia. Lisäksi on kätevämpää, kun Dinersilla pystyy velottamaan isompia ostoksia (Visassa luottoraja opiskelijalle 1000). Ja matkoilla pidän toista luottokorttia mukana laukussa ja toista hotellin tallelokerossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657