Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Win club

pelimanne

Mikä juttu Win club on,onko eräänlainen pyramidi eli jos et saa uutta jäsentä menetät rahasi?

48

74765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepvaan

      Eli tuottosi muodostuvat OMISTA sijoituksista.

      Jos suosittelet clubia tutullesi, saat LISÄ-palkkioita hänen TUOTOISTAAN: eli et siitä mitä hän sijoittaa, vaan siitä mitä hänen sijoituksensa tuottavat.

      Mutta yhtään ihmistä ei tarvitse suositella mukaan, omilla sijoituksilla tekee ihan hyvää tulosta.

      Minimihinta mukaan pääsylle on tällä hetkellä n. 7000 € mutta ainakin 11-12.000 € kannattaa laittaa, alkaa tuottamaan olennaisesti enemmän.

      • En uskaltanut

        Entä jos haluaa lopettaa vaikka parinkuukauen kuluttua saako sijoituksen takaisin kokonaisuudessaan vai menetääko siittä ja minkä verran.


      • verkostomarkkinointi

        Mikähän vitun win club? Lienee väärällä palstalla koko juttu.

        "Ei ole verkostomarkkinointia" ja samassa viestissä toteat "Minimihinta mukaan pääsylle on tällä hetkellä n. 7000 € mutta ainakin 11-12.000 € kannattaa laittaa, alkaa tuottamaan olennaisesti enemmän."

        Kait tuon tyhmempikin tajuaa missä mennään...


      • Pede
        verkostomarkkinointi kirjoitti:

        Mikähän vitun win club? Lienee väärällä palstalla koko juttu.

        "Ei ole verkostomarkkinointia" ja samassa viestissä toteat "Minimihinta mukaan pääsylle on tällä hetkellä n. 7000 € mutta ainakin 11-12.000 € kannattaa laittaa, alkaa tuottamaan olennaisesti enemmän."

        Kait tuon tyhmempikin tajuaa missä mennään...

        Saatanan happivajaa keskonen! Sinäkö näistä asioista päätät?


      • Epäileväinen

        Mihin tää Vin club sijoittaa että sellaisia hirveitä korko ennusteita saadaan mitä kaverini näytti.


      • Kyllä - tämä on totta
        Epäileväinen kirjoitti:

        Mihin tää Vin club sijoittaa että sellaisia hirveitä korko ennusteita saadaan mitä kaverini näytti.

        Totuus löytyy näiltä palstoilta :)

        WinClub sijoittaa paskaan - WC :))
        Koiran paskaan....


      • jokainen miettiä
        Epäileväinen kirjoitti:

        Mihin tää Vin club sijoittaa että sellaisia hirveitä korko ennusteita saadaan mitä kaverini näytti.

        Ajattelitko laittaa 7000€ palamaan epämärääisen firmaan, josta ei oikein kukaan tiedä mikä se on?


      • ajattelin.
        jokainen miettiä kirjoitti:

        Ajattelitko laittaa 7000€ palamaan epämärääisen firmaan, josta ei oikein kukaan tiedä mikä se on?

        En, koska ajattelin laittaa palamaan paljon enemmän.


      • oo jonkun
        ajattelin. kirjoitti:

        En, koska ajattelin laittaa palamaan paljon enemmän.

        nokialaisen jepen yritys, joka käy valuuttakauppaa jollain "robotilla"?

        uusi osanottaja joutuu sijoittamaan aika paljon ja joutuu maksaa vuosimaksun ym kuluja joka kaupasta?

        en meinaa osallistua, vaikka sukulaismies siinä on mukana.

        eikö tuota valuuttakauppaa voi tehdä ilman, että joku vetää välistä???


      • esimerkiksi
        oo jonkun kirjoitti:

        nokialaisen jepen yritys, joka käy valuuttakauppaa jollain "robotilla"?

        uusi osanottaja joutuu sijoittamaan aika paljon ja joutuu maksaa vuosimaksun ym kuluja joka kaupasta?

        en meinaa osallistua, vaikka sukulaismies siinä on mukana.

        eikö tuota valuuttakauppaa voi tehdä ilman, että joku vetää välistä???

        Saa nähdä milloin on ensimmäiset oikeusjutut asiasta... Kuinkahan monet muistaa Petteri Jussilan tapausta? Koko homma romahti, kun tyyppi meni Päivärinta ohjelmaan. Ihan aiheesta.

        Muistin virkistystä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Petteri_Jussila


      • Epäileväinen
        jokainen miettiä kirjoitti:

        Ajattelitko laittaa 7000€ palamaan epämärääisen firmaan, josta ei oikein kukaan tiedä mikä se on?

        Kaveri kertoi tästä niin vakuuttavasti ja oli ite sijoittanut huimia summia, ja sanoi että kohta rahahuolet loppuu. ja koitti saada mua mukaan. en tiennyt koko systeemistä mitään ja hain tietoa netistä ja löysin juttuja pyramiidipelistä ja sen toiminta tavasta,luulempa että kaverin rahahuolet vain lisäntyy kun Vin club kaatuu tai vetäjä päättää pitää rahat ja häipyä. Ja mikä pahinta ei ees kuluttajasuojalaki suojaa menettäneitä ja virkavalta ei voi toimia kun tästä ei oo kunnon lakisäädöstä.


      • voi kuka tahansa
        Epäileväinen kirjoitti:

        Kaveri kertoi tästä niin vakuuttavasti ja oli ite sijoittanut huimia summia, ja sanoi että kohta rahahuolet loppuu. ja koitti saada mua mukaan. en tiennyt koko systeemistä mitään ja hain tietoa netistä ja löysin juttuja pyramiidipelistä ja sen toiminta tavasta,luulempa että kaverin rahahuolet vain lisäntyy kun Vin club kaatuu tai vetäjä päättää pitää rahat ja häipyä. Ja mikä pahinta ei ees kuluttajasuojalaki suojaa menettäneitä ja virkavalta ei voi toimia kun tästä ei oo kunnon lakisäädöstä.

        Se on uskomatonta miten helposti ihmiset lähtevätkin verkostomarkkinointiin mukaan. Ostetaan helvetin kallis aloituspaketti, jota ei yleensä voi edes realisoida rahaksi (jos ei saa värvättyä muita).

        Yleensähän suurimmat voitto-osuudet koskevat pyramidin alkupääntekijöitä. Pieni prosenttiosuus muista voi päästä samalle tasolle ja sekin onnistuu vain jos saa värvättyä itse porukkaa joka sää värvättyä myös lisää porukkaa jne.

        Tästä on jo monta varoittavaa esimerkkiä kuten WG - jonka omistajat huijasivat muiden osakkaiden rahat (toimi pelifirmana) ja Jussilan bisnekset, mutta monethan joutuvat itse kokemaan tappiot ennen kuin uskovat että niitä tulee.

        Luvata on helppoa, mutta lupauksien täyttäminen on sitten toinen seikka.


      • jaajaajaajajooo
        Epäileväinen kirjoitti:

        Kaveri kertoi tästä niin vakuuttavasti ja oli ite sijoittanut huimia summia, ja sanoi että kohta rahahuolet loppuu. ja koitti saada mua mukaan. en tiennyt koko systeemistä mitään ja hain tietoa netistä ja löysin juttuja pyramiidipelistä ja sen toiminta tavasta,luulempa että kaverin rahahuolet vain lisäntyy kun Vin club kaatuu tai vetäjä päättää pitää rahat ja häipyä. Ja mikä pahinta ei ees kuluttajasuojalaki suojaa menettäneitä ja virkavalta ei voi toimia kun tästä ei oo kunnon lakisäädöstä.

        Ja miten hänellä menee jos vie rahat??

        Herra tunnetaan kyllä - kuinkahan hänen kävisi jos yrittäisi häipyä :)

        Systeemissä mukana jo aika kovaa porukkaa...


      • sedu2007
        voi kuka tahansa kirjoitti:

        Se on uskomatonta miten helposti ihmiset lähtevätkin verkostomarkkinointiin mukaan. Ostetaan helvetin kallis aloituspaketti, jota ei yleensä voi edes realisoida rahaksi (jos ei saa värvättyä muita).

        Yleensähän suurimmat voitto-osuudet koskevat pyramidin alkupääntekijöitä. Pieni prosenttiosuus muista voi päästä samalle tasolle ja sekin onnistuu vain jos saa värvättyä itse porukkaa joka sää värvättyä myös lisää porukkaa jne.

        Tästä on jo monta varoittavaa esimerkkiä kuten WG - jonka omistajat huijasivat muiden osakkaiden rahat (toimi pelifirmana) ja Jussilan bisnekset, mutta monethan joutuvat itse kokemaan tappiot ennen kuin uskovat että niitä tulee.

        Luvata on helppoa, mutta lupauksien täyttäminen on sitten toinen seikka.

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.


      • juu-u
        jaajaajaajajooo kirjoitti:

        Ja miten hänellä menee jos vie rahat??

        Herra tunnetaan kyllä - kuinkahan hänen kävisi jos yrittäisi häipyä :)

        Systeemissä mukana jo aika kovaa porukkaa...

        se toimii.


      • oikeasti, vai?
        jaajaajaajajooo kirjoitti:

        Ja miten hänellä menee jos vie rahat??

        Herra tunnetaan kyllä - kuinkahan hänen kävisi jos yrittäisi häipyä :)

        Systeemissä mukana jo aika kovaa porukkaa...

        Tuskin edes tietää, että hänen nimensä on vedetty mukaan johonkin winclub kusetukseen


      • sulla ei oo
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        varmaan kukkarossa edes "yönvanhaa kymppiä"


      • Epäileväinen
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        Oletko oikeesti saanut rahat käteen tai tilillesi johon käyttöoikeus vain sinulla, vai onko rahat siellä Win club,pin järkkäämällä tilillä. (Vai onko se virtuaalipankki)


      • kyllä
        oikeasti, vai? kirjoitti:

        Tuskin edes tietää, että hänen nimensä on vedetty mukaan johonkin winclub kusetukseen

        appiukko sai puolessa vuodessa 800000€ se on kyllä kutsunu 49 mukaan ni siitä toi iso potti.


      • kyllävaan
        Epäileväinen kirjoitti:

        Oletko oikeesti saanut rahat käteen tai tilillesi johon käyttöoikeus vain sinulla, vai onko rahat siellä Win club,pin järkkäämällä tilillä. (Vai onko se virtuaalipankki)

        saanut aina rahat omalle tililleni kun olen halunnut!

        Ja aika paljon olen halunnut :)


      • uhkapelimanni
        esimerkiksi kirjoitti:

        Saa nähdä milloin on ensimmäiset oikeusjutut asiasta... Kuinkahan monet muistaa Petteri Jussilan tapausta? Koko homma romahti, kun tyyppi meni Päivärinta ohjelmaan. Ihan aiheesta.

        Muistin virkistystä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Petteri_Jussila

        Miten WinClub liittyy Jussilan tapaukseen???


      • erikoisia ajatusmalleja
        uhkapelimanni kirjoitti:

        Miten WinClub liittyy Jussilan tapaukseen???

        Ei liity sitten mitenkään!


      • Nimetön
        kyllä kirjoitti:

        appiukko sai puolessa vuodessa 800000€ se on kyllä kutsunu 49 mukaan ni siitä toi iso potti.

        Tilille on suoritukset tulleet ja tämän jälkeen pääoma turvaan ja uutta pesään !!! vähän se vaatii aktiivisuutta näin päätyön ohella...mutta mutta :) en kadu, kaikki mukanaolevat ja perustajat saa häipyy vaikka huomenna.... parisataa menee mut on sieltä tullukin !


      • jos homma
        Nimetön kirjoitti:

        Tilille on suoritukset tulleet ja tämän jälkeen pääoma turvaan ja uutta pesään !!! vähän se vaatii aktiivisuutta näin päätyön ohella...mutta mutta :) en kadu, kaikki mukanaolevat ja perustajat saa häipyy vaikka huomenna.... parisataa menee mut on sieltä tullukin !

        kaatuu jossain vaiheessa jos on sijoittamansa pääoman kerennyt saamaan pois. Minä ajattelin myös yrittää kun olen läheltä seurannut miten mukavia summia tyypit ovat nostelleet jo vuoden mukana olon jälkeen. Sillä periaattella olen mukaan lähtenyt että aina on sijoituksissa omat riskinsä ja köpelöstikin voi käydä. Enempi harmittaisi vuoden päästä jos hyvä tilaisuus jäisi käyttämättä. Jospa se köyhäkin saisi edes osan asuntolainoistaan maksettua tällä tavoin.


      • banker
        jos homma kirjoitti:

        kaatuu jossain vaiheessa jos on sijoittamansa pääoman kerennyt saamaan pois. Minä ajattelin myös yrittää kun olen läheltä seurannut miten mukavia summia tyypit ovat nostelleet jo vuoden mukana olon jälkeen. Sillä periaattella olen mukaan lähtenyt että aina on sijoituksissa omat riskinsä ja köpelöstikin voi käydä. Enempi harmittaisi vuoden päästä jos hyvä tilaisuus jäisi käyttämättä. Jospa se köyhäkin saisi edes osan asuntolainoistaan maksettua tällä tavoin.

        muistakaa, että mikäli homma kaatuu tullaan kaikki voitot hakemaan pois oikeusteitse kuten usa:n esimerkeissä. Koska mitään sijoitustoimintaa ei ole ei voittajakaan voi olla - rahat siis kuuluvat jollekin toiselle. Mikäli poliisi pääseen, RATA on kuulemma jo jäljillä, näiden tyyppien perään tullaan voitot varmasti palauttamaan niille jotka omaa tyhmyyttään ovat sijoittaneet tähän toimintaan....


      • banker
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        Mikä on rahaston koodi? ja julkinen viranomainen joka valvoo sitä. Tiesithän, että kaikki FOREX kauppa on rahoitusviranomaisten valvonnan alaista toimintaa, jotta kauppaa voi käydä paikoissa jossa sitä oikeasti käydään eli esim. Lontoon pörssi sekä New Yorkin pörssi...


      • rahamies
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        köyhät kyykkyn jos ei oo rahaa laittaa pitäs suunsa kiinni nimimerkki rahaa tulee ha haa


      • jummi,jammi
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        eipä tainnut sun 17:sta kuukauden unelma toteutua.eikä kukaan turvaa sun 100000 tuhatta euroasi.sijoitusrahasyo tais viedä sunkin"rahasi",jos niitä nyt yleensä olikaan.


      • jummi,jammi
        rahamies kirjoitti:

        köyhät kyykkyn jos ei oo rahaa laittaa pitäs suunsa kiinni nimimerkki rahaa tulee ha haa

        ja rahaa menee ha ha haa


      • repanetti
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        Missäs ne 700.000 € nyt on, ettei vaan thai-tyttöjen (siellä niin) Olette kyllä suuria tomppeleita tuon ahneutenne kanssa, mikäs se onkaan ahneen kourassa?

        Repanetti


      • repanetti
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        Kerro yhteystiedot Winclubista, jotta sijoittasin Valcon ja Wärtsilän, sekä Saksan
        UMTS osakkeeni sinne, jos ne pooiikis.
        Sellun osakkeet myös, kun ei USA:ssa onnistunu.


      • tekstiä
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        oletko nyt itse siirtynyt leipuriksi tai autokuskiksi? Vai millä elantosi hankit?


      • Realisti_1
        sedu2007 kirjoitti:

        win Club toimii helvetin hienosti.... olen itse mukana jo kolmatta vuotta ja olen 60 000 mummoo muuttanut 700 000 € mutta mutta..... kaikki nää jotka epäilee on varastomiehiä, leipureita, autokuskeja ym. joilla ei löydy laittaa sitä rahaa tällaiseen juttuun. lisäsin viimeviikolla 100 000 € ja odottelen jotain hienoa 17 kuukauden kuluttua. Pääoma turvattu ja nyt mennään... tämä on sijoitusrahasto joka tekee kauppaa miljardilla eurolla muutamalla valuutalla... täällä ei myydä saippuaa ja täällä ei köyhiä kaivata.

        Tähänkin piti seuraava lause paikkaansa: "Ilmaista juustoa ei ole tarjolla muualla kuin rotanloukussa!!"


    • Toopet

      Kyse on puhtaasta virtuaalipörssistä, jossa pelataan oikealla rahalla ja virtuaalituotoilla. Kyse on ketjukirjeen kehittyneemmästä versiosta. Joku vaan keksi, että kyllä ne Goldenin ja Amwayn miehet on tyhmiä kun ne tuotteita kehittelee kun parempaan tulokseen pääsee ihan virtuaalituotteilla. Toimii niin kauan kuin toimii. Kaikki perustuu aloitusmaksuun, tai oikeastaan aloittaneiden rikastuminen perustuu siihen ihan niin kuin muissakin verkostomarkkinointi-ideoissa. Niin kauan kunnes sisään kertyneiden varojen summa ylittää ulos nostettujen varojen summan plus idean keksijöiden "vaatimattomat" elinkustannukset ökylaivoineen yms ei ole syytä heidän tehdä muuta kuin näppäillä konettaan ja nautiskella kun raha poikii. He vaan lisäävät virtuaalituottoa sen mukaan mitä on luvattu, että ihmiset eivät ottaisi rahaa pois - eihän tämä muuten toimisi ja ne jotka ottaa saavat osin ainakin tuottonsa. Mutta kuka teistä Toopeista tietää, ettei Meksikossa yms tyypit enää saa tällä hetkellä tuottoja ulos? Heiltä on rahahanat laitettu jo kiinni. Hauskaa sinänsä, kuka tahansa nörtti voisi vastaavan pörssin keksiä ja aloittaa vaikka toiminnan Suomessa jos vaan ei siitä valtion ja verottajan kanssa kuseen joutuisi ja saisi kasvojaan ikuisesti vihamiehiensä mieleen. Siksi nämä on perustettu paikkoihin joista ei saa mitään tietoa keksijöistä. Nokian kaveri on pelkkää legendaa, tämä on pyörinyt eri maissa eri nimillä jo vaikka kuinka kauan. Mutta hauskaa sinänsä, onnekkaiden kohdalla tämä toimii - kuten ketjukirjekin. Puhutaan vaan vuotta -86 isommista summista. Miettikää miten nää kaverit rikastuvat, jokainen teistä ja maailman muista tolloista maksaa niiden herkullista elämää 1.000 eurolla. Eikö ole kapitalismi siistiä! Minä ainakin laitan 5.000 euroa tuonne ihan vaan sen vuoksi, että noi kaverit ansaitsevat sen! Vihdoinkin on todistettu, että ajatustyöllä rikastuu paremmin kuin ruumiillisella työllä!!

      • banker

        sinäänsä hyvä idea - Las Vegasissakin voi heittää rahat menemään vain huvin vuoksi. Ketjun alapäässä kun tulee olemaan rajaton määrä huijatuiksi tulevia tyyppejä ja suomalaisen tyhmällä ylpeydellä huijatut varmaan menevät kaappiin piiloon kun naapuri saisi selville ettei rahaa tullutkaa (edes omia takaisin)...


      • Höynäyttäminen on helppoa!

        MTV:n uutisista näimme eilen, etä kyseessä on laiton pyramidihuijaus, johon viranomaiset ovat jo puuttumassa. On se kumma, että nämä ketjukirjeäijät ja muut nigerialaiset onnistuvat kerta toisensa jälkeen. Ei siihen tarvita näköjään kuin se, että muutamalle ensi mukaan lähteneelle annetaan näyttävät "voitot" ja sen jälkeen kiima on syntynyt. Ja tällaisella keskustelupalstalla nämä samat huijarit häärivät erilaisilla nimimerkeillä kehumassa, kuinka paljon "appiukko" tai "naapurin Jaska" tai jopa "minä itse" on voittanut - niin että tulkaa nyt te muutkin hakemaan ilmaista rahaa, kun sitä täällä jaetaan! No, sitä saa, mitä tilaa; muistakaa tämä, kun rahat ovat menneet ja poliisi etsii ulkomaille kadonneita homman pyörittäjiä.


      • Rahastosäästäjä
        Höynäyttäminen on helppoa! kirjoitti:

        MTV:n uutisista näimme eilen, etä kyseessä on laiton pyramidihuijaus, johon viranomaiset ovat jo puuttumassa. On se kumma, että nämä ketjukirjeäijät ja muut nigerialaiset onnistuvat kerta toisensa jälkeen. Ei siihen tarvita näköjään kuin se, että muutamalle ensi mukaan lähteneelle annetaan näyttävät "voitot" ja sen jälkeen kiima on syntynyt. Ja tällaisella keskustelupalstalla nämä samat huijarit häärivät erilaisilla nimimerkeillä kehumassa, kuinka paljon "appiukko" tai "naapurin Jaska" tai jopa "minä itse" on voittanut - niin että tulkaa nyt te muutkin hakemaan ilmaista rahaa, kun sitä täällä jaetaan! No, sitä saa, mitä tilaa; muistakaa tämä, kun rahat ovat menneet ja poliisi etsii ulkomaille kadonneita homman pyörittäjiä.

        Onnea vaan kaikki fiksut win clubilaiset!
        Buahahhahhahhaahaahaaaaahhaaaaahaah!!! Voi helevetti!! Heehheehheeheeheehheeeehhehhheeeee!!!


      • "köyhä"
        Rahastosäästäjä kirjoitti:

        Onnea vaan kaikki fiksut win clubilaiset!
        Buahahhahhahhaahaahaaaaahhaaaaahaah!!! Voi helevetti!! Heehheehheeheeheehheeeehhehhheeeee!!!

        by the way...win club ei toimi enää sillä nimellä ja tällä haavaa pipsi mittari näytää ihan hyvää...nim.merk..2 vuotta töitä.. sit vaik..bahamalle:))


    • Sir Samuel
    • Sijoittaja 99

      Tämä Win Club on puhdas huijaus ja pyramidi rakennelma. On uskomatonta kuinka ihmiset hurahtavat tuollaiseen, kai se on se ahneus. Ikiliikkujaa ei ole keksitty edes sijoitusmarkkinoille. Niin nuo tuohon sijoitetut rahat ovat sitten lopullisesti menneet. Niin ja jos haluat hävitä lisää niin tuolla näyttää olevan joku Smart Profit Club, ei muuta kuin sinne vaan :)))))

      • marcus,

        Ei se nyt ihan täydellinen huijaus ollut, koska eräs kaverini oli sijoittanut winclubiin rahaa jo parin vuoden ajan ja otti ne viime syksynä pois. Sai moninkertaisesti takaisin.

        Jos kyseessä oli ihan täydellinen huijaus, miksi hän ei menettänyt rahojaan?


      • Vikklu
        marcus, kirjoitti:

        Ei se nyt ihan täydellinen huijaus ollut, koska eräs kaverini oli sijoittanut winclubiin rahaa jo parin vuoden ajan ja otti ne viime syksynä pois. Sai moninkertaisesti takaisin.

        Jos kyseessä oli ihan täydellinen huijaus, miksi hän ei menettänyt rahojaan?

        Aivan totta! Kyllähän kaikissa sijoituksissa on riskinsä... Mullakin tuttuja jotka hankki rahansa moninkertaisesti ennen niitten menettämistä.


      • MmCcrr
        Vikklu kirjoitti:

        Aivan totta! Kyllähän kaikissa sijoituksissa on riskinsä... Mullakin tuttuja jotka hankki rahansa moninkertaisesti ennen niitten menettämistä.

        Ei voi muuta sanoa kuin, että kyllä nyt viiraa jossain. Ettekö tiedä mihin pyramidi (ponzi) huijaus perustuu? Alimmalla tasolla olevat maksavat ylemmillä tasoilla olevien voitot ja jäävät itse ilman!!!!!! Yrittäkää sitten miettiä mistä kaverinne ovat saaneet voittonsa!!!!
        Ponzi-järjestelmä on pyramidipelin muoto, jossa joku keksii kuvitellun tai olemassa olevan sijoituskohteen, johon hän kerää rahaa markkinoimalla ideaa uskottavasti muille.
        Koittakaa ymmärtää tätä (mikäli pystytte) ennen kuin lähetätte typeriä kommenttejanne "Ei se nyt ihan täydellinen huijaus ollut...."


      • T.K...
        MmCcrr kirjoitti:

        Ei voi muuta sanoa kuin, että kyllä nyt viiraa jossain. Ettekö tiedä mihin pyramidi (ponzi) huijaus perustuu? Alimmalla tasolla olevat maksavat ylemmillä tasoilla olevien voitot ja jäävät itse ilman!!!!!! Yrittäkää sitten miettiä mistä kaverinne ovat saaneet voittonsa!!!!
        Ponzi-järjestelmä on pyramidipelin muoto, jossa joku keksii kuvitellun tai olemassa olevan sijoituskohteen, johon hän kerää rahaa markkinoimalla ideaa uskottavasti muille.
        Koittakaa ymmärtää tätä (mikäli pystytte) ennen kuin lähetätte typeriä kommenttejanne "Ei se nyt ihan täydellinen huijaus ollut...."

        Aamulehti:"Verkossa toimiva "sijoitusklubi" WinCapita hävisi kuin tuhka tuuleen. Katoaminen hämmentää rahojaan klubiin sijoittaneita suomalaisia, joita on tuhansia.

        Myös nimellä WinClub tunnettu WinCapita, jota on epäilty pyramidihuijaukseksi, toimi yhden verkkosivun kautta. Nyt sivu on suljettu, samoin vähäisetkin jäljet "yrityksen" yhteyshenkilöistä, samoin rahat....."


      • maksaa
        marcus, kirjoitti:

        Ei se nyt ihan täydellinen huijaus ollut, koska eräs kaverini oli sijoittanut winclubiin rahaa jo parin vuoden ajan ja otti ne viime syksynä pois. Sai moninkertaisesti takaisin.

        Jos kyseessä oli ihan täydellinen huijaus, miksi hän ei menettänyt rahojaan?

        jos aikoo vielä jonkun aikaa pyörittää. Saada hyviä mainosmiehiä. Jos 8000 hlöä maksanut vähintään sen min. 3000 euron liittymismaksun, tekee se 24000000e.
        (monet huomattavasti enemmän). Voi siitä muutamia kymppitonneja lohkasta takaisinkin. Tulee uusia huijattavia kohteen lähipiiristä useita.


      • "kusettaa"

        Kannattaisi ensin selvittää firman/yhteisön taustat, ennenkuin "sijoittaa" mitään ko. hommaan.

        -Suosittelumarkkinointi= hys hys markkinointia... hommaa asiakas niin, että et omalla toiminnalla aiheuta kiinnijäämisriskiä yläpuolellasi oleville huijareille.

        -Jos"klubista" ei löydy muuta tietoa kuin internet sivut,olisi syytä "raksuttaa" jo kovastikin, missä mennään. Ei johtoporrasta, ei y-tunnusta, ei mitään, missä edes toimii.

        Samahan se on noissa pankin sijoittajissa, kusettavat minkä ehtivät. Vasta saimme lukea valtakunnan uutisista, kuinka eräs pankki joutui maksamaan kovat korvaukset tehtyään vanhuksille sijoituksen, jolla menettivät kaiken.


    • HUIJAUS

      Äskön luin kauppalehdestä että koko homma oli huijausta ja nyt se on hävinnyt kokonaan werkosta

    • ÄÄLIÖÖ

      KYLLÄ NOITA TYHMIÄ VIELÄ TÄÄLLÄKIN RIITTÄÄ...
      Jos olisin kyseisen sijoitus vinkin kaverille, tuttavalle tai sukulaiselle kertonut,
      EN KYLLÄ ENÄÄ KADULLA NAAMAANI USKALTAISI NÄYTTÄÄ!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe