animaatio elokuva on useita vuosia vanha ja näin sen viimeksi 90-luvulla kun olin lapsonen. Siinä oli poika joka pystyi kutsumaan peuran huilullaan ja aina kun peuran kaviot osuivat maahan, lensi niistä kolikoita. maisemat olivat mielestäni bambu metsikköä ja muutuinkin aika tumman sävyinen piirretty.
Olisin vain halunnut nähdä tämän pätkän uudestaan, mutta kun en vain muista siitä tuon enempää... :) hyvä lähteä etsimään siis. Jos siis tiedät mistä pätkästä on kyse, laitathan tietoa asiasta!! Odoton innolla uutisia asiasta...
tiedätkö tämän piirretyn??
3
427
Vastaukset
- NoJopas
Kyseessä voisi olla "Kultainen antilooppi" joka löytyy "Satujen taika-arkku" dvd- (ja video) sarjan 1 osasta.
Kyseessä ovat siis vanhat neuvostoliittolaiset animaatiot, tv:ssäkin näitä on näytetty. Aiheina aika tunnettujakin satuja, mutta myös vähän oudompia. Piirrostyylikin vaihtelee hieman eri pätkien välillä.
En muista kutsuiko poika antilooppia huilulla, mutta sen kavioista kyllä tosiaan tuli kultaa, kolikko muodossa.
Noita kannattaa katsella marketeista, olen nähnyt siellä halvalla myytävän.- Sande83
Olen aivan äimänä. Olin todella varma että kukaan ei osaisi auttaa :) Kiitos kovasti.
- NoJopas
Sande83 kirjoitti:
Olen aivan äimänä. Olin todella varma että kukaan ei osaisi auttaa :) Kiitos kovasti.
Kiva että oli apua. Toivottavasti piirretty on sama jota hait.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3553038Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131957Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101675Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41119- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 70798
- 44784