OinasM ja KalatN

hubbabubba

Kuinka onnistuu vai onnistuuko lainkaan?

8

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beenthere

aluksi menee "hyvin" mutta vuosien kuluessa alkaa olemaan aika turhauttavaa.joten säästä itsesi tältä.

• määritellä

hieman tarkemmin millä tavalla alkaa olla turhauttavaa?

• onnistuu

Hömh, pöhpah.

Kalat ovat helvetin vaikea merkki meille oinaille, olen itse täysin hurahtanut kalanaiseen, mutta minulla ei ole aavistustakaan, että missä tämä naikkonen kulkee minun suhteeni.

Hän kyllä sanoo, mutta ei toteuta, se turhauttaa aivan uskomattomasti!

Minä haluaisin olla tämän naisen kanssa täysin rinnoin nyt ja heti ja kokoajan, mutta en toisaalta halua painostaa häntä liikaa, etten menetä häntä kokonaan. Hän taas vähän väliä antaa toivoa sellaisesta selvinkin sanoin, mutta toteutuksen tasolla mitään ei tunnu tapahtuvan.

Te kalanaiset olette salaperäisiä, mutta uskomattoman rakastettavia, en ole koskaan tuntenut niin suurta vetovoimaa kehenkään, kuin nyt tähän kalanaiseen!

Itse uskon, että kalat ja oinaat sopivat hyvin toisilleen, itsensä löytänyt oinaskin osaa tehdä kompromisseja, jos oikeasti rakastaa.
      Oinas haluaa kuunnella, oinas haluaa rakastaa ja jos oinas rakastaa, niin hän on valmis uhraamaan aivan kaiken, jotta rakastetullaan olisi jälleen hyvä olla.

Mutta sinulle, kalanainen, suosittelen suoria sanoja, jotka myös vastaavat tekoja!

Oinaalle voi olla vaikeaa näyttää omia tunteitaan, mutta jos hän ne on jo näyttänyt ilman vastakaikua, niin hän palaa halusta saada varmistus asialle. (Tämä tilanne minulla)

Ja sitten taas toisaalta pelkään, että kalanaiseni voi pelästyä liian suoria sanoja tai painostavia tekoja, koska painostus tai ahdistus on viimeinen, mitä hänelle haluan aiheuttaa!

Mutta toisaalta, haluan puhua hänen kanssaan monista asioista, mutta juuri tuon syyn takia joudun varovaisesti esittämään asiat ja aika tuntuu aina loppuvan kesken kalanaiseltani, vaikka itse olen aina heivannut kaikki muut aikataulut eteenpäin, jos minulla on ollut mahdollisuus tavata kalanaiseni.

Sano sinä myös minulle kalana, että mitä itse haluaisit kalanaiseni tilanteessa minun tekevän?

Hän sanoi minulle kerran, että voi kuvitella suhteen kanssani, sitten, että ei vielä ja että minun kannattaa katsella muita vaihtoehtoja, mutta sitten samana yönä kutsui luoksensa ja sanoi, että odottaisin vielä, sitten, että ei halua puhua enää kanssani ja nyt, että välittää minusta todella paljon?

Tällä oinasmiehellä alkaa pää olemaan jo senverta sekaisin, että joku saman merkin edustaja voisi vähän valaista näitä outoja lausuntoja ja hieman ohjaistaa sen suhteen, että mitä minun pitäisi tehdä?

Ja rakastan ehdottomasti tätä kalanaista, vaikka pelkään, että hän vain leikkii minulla?

• dhg

Kala kokeilee, koska ei ole varma. Jos hän ei sinusta välittäisi, olisit tullut heivatuksi jo alkuunsa. Tai sitten et, who knows.
        Me olemme vaikeita, itse kuulun varmaan myös tuohon kategoriaan kuin tapaamasi nainen. Haluan kaiken haasteellisena, mutta kuitenkin omalla ajallaan, omalla tyylilläni, omilla säännöilläni. Tiedän olevani itsekäs, ja oikeastaan aivan h'lvetin kyyninen parisuhteiden suhteen. Mutta kuitenkin, olen jo vuosia oinasmiestäni katsellut... =) Ole kärsivällinen, ja aseta kalanaiselle haasteita hänen omiaan vastaan. Yllätä hänet, ja huomioi hänet tavalla jolla häntä ei ennen ole huomitoitu. Ei kuitenkaan mitään julkista episodia, vaan jotain omaperäistä mikä herättää hänen mielenkiintonsa. Ja yksi vinkki vielä, älä missään nimessä myrkytä kalanaista omalla mustasukkaisuudellasi.

• assdfsdf
        dhg kirjoitti:

Kala kokeilee, koska ei ole varma. Jos hän ei sinusta välittäisi, olisit tullut heivatuksi jo alkuunsa. Tai sitten et, who knows.
        Me olemme vaikeita, itse kuulun varmaan myös tuohon kategoriaan kuin tapaamasi nainen. Haluan kaiken haasteellisena, mutta kuitenkin omalla ajallaan, omalla tyylilläni, omilla säännöilläni. Tiedän olevani itsekäs, ja oikeastaan aivan h'lvetin kyyninen parisuhteiden suhteen. Mutta kuitenkin, olen jo vuosia oinasmiestäni katsellut... =) Ole kärsivällinen, ja aseta kalanaiselle haasteita hänen omiaan vastaan. Yllätä hänet, ja huomioi hänet tavalla jolla häntä ei ennen ole huomitoitu. Ei kuitenkaan mitään julkista episodia, vaan jotain omaperäistä mikä herättää hänen mielenkiintonsa. Ja yksi vinkki vielä, älä missään nimessä myrkytä kalanaista omalla mustasukkaisuudellasi.

Kiitoksia näistä vinkeistä, saa nähdä kuinka käy :)

Ja mustasukkaisuudesta, joo, olen huomannut olleeni jo nyt jossain määrin mustasukkainen, mutta toisaalta taas tämän naisen kanssa vietetty aika onkin sitten monin verroin kaiken sen mustasukkaisuuden arvoista, ehdottomasti ;)

• dsfjLFMJ

Kun luin tuon juttusi, en voinut olla hymyilemättä, koska tunnistin itseni siitä. Minun kohdallani se ei ole tarkoitukseni leikkiä tms. kyse on vain minun omasta epävarmuudestani.

Kalanaisena ainakin itse tarvitsen jämerät mutta lempeät otteet, paljon ymmärtämistä, loputtomia hempeilyjä, älä hermostu jos naisesi haluaa kuulla vaikka jokapäivä kuinka paljon välität.

Et kertonut kuinka kauan olette tunteneet, mutta kokeile joskus esittää joku uusi asia määrätietoisesti ja päättäväisesti, anna kalalle yö aikaa miettiä asiaa.

• aasdddsa
        dsfjLFMJ kirjoitti:

Kun luin tuon juttusi, en voinut olla hymyilemättä, koska tunnistin itseni siitä. Minun kohdallani se ei ole tarkoitukseni leikkiä tms. kyse on vain minun omasta epävarmuudestani.

Kalanaisena ainakin itse tarvitsen jämerät mutta lempeät otteet, paljon ymmärtämistä, loputtomia hempeilyjä, älä hermostu jos naisesi haluaa kuulla vaikka jokapäivä kuinka paljon välität.

Et kertonut kuinka kauan olette tunteneet, mutta kokeile joskus esittää joku uusi asia määrätietoisesti ja päättäväisesti, anna kalalle yö aikaa miettiä asiaa.

Olemme tunteneet hieman pidempään, mutta jutelleet vasta muutaman kuukauden ajan, mutta oudon tilanteen vuoksi minusta ainakin tuntuu, että tunnen tämän naisen paremmin kuin joitain monivuotisia kavereitani - niin siis, tunnen hänen elämäänsä paremmin, hänen tulkitsemisen oppimiseen menee varmaan vielä aikaa ;)

Eli toisinsanoen keskustelumme ovat olleet aika avoimia ja siinä mielessä hyvinkin henkilökohtaisia - ja sepä tässä pelottaakin, että pitääkö hän minua vaan jonain ystävänä, jolle purkaa sydäntään, kun haluaisin olla paljon enemmän.

Ja hän kyllä saisi kuulla kuinka paljon välitän, jos vain saisin olla se, joka voisi kertoa sen joka päivä :)

Mitä tarkoitat tuolla uuden asian esittämisellä määrätietoisesti ja päättäväisesti - siis minkälaisen asian? :)

• gpjmpeigeaq
        aasdddsa kirjoitti:

Olemme tunteneet hieman pidempään, mutta jutelleet vasta muutaman kuukauden ajan, mutta oudon tilanteen vuoksi minusta ainakin tuntuu, että tunnen tämän naisen paremmin kuin joitain monivuotisia kavereitani - niin siis, tunnen hänen elämäänsä paremmin, hänen tulkitsemisen oppimiseen menee varmaan vielä aikaa ;)

Eli toisinsanoen keskustelumme ovat olleet aika avoimia ja siinä mielessä hyvinkin henkilökohtaisia - ja sepä tässä pelottaakin, että pitääkö hän minua vaan jonain ystävänä, jolle purkaa sydäntään, kun haluaisin olla paljon enemmän.

Ja hän kyllä saisi kuulla kuinka paljon välitän, jos vain saisin olla se, joka voisi kertoa sen joka päivä :)

Mitä tarkoitat tuolla uuden asian esittämisellä määrätietoisesti ja päättäväisesti - siis minkälaisen asian? :)

Tarkoitin sitä, että moni uusi asia saattaa pelottaa kalanaista, mutta kun kalalle antaa aikaa miettiä asioita niin yleensä kalat ottavat uudet asiat vastaan paremmin.

Enkä pitäisi sitä huonona, jos häne kertoo kaiken, koska ainakin itse kerron ihmiselle jota rakastan kaiken, koska haluan päästää ihmisen lähemmäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      Vedonlyönti ja rahapelit
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe