Oletteko huomanneet ettei kenelläkään enään

angi

ole kiharoita? Ei taida paljon eläkelläisilläkään olla. Taitaa olla hinnat kattolukemissa ettei eläkelläiselläkään ole varaa hiuksiaan kohentaa?
Mitä tykkäätte onko mielestänne nainen paljon nuoremman näköinen ilman kiharoita? Minä tykkään että on. Kiharat tekee väsyneemmän näköiseksi, mitä asianomainen itse on.

63

2925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiharat:)

kertovat, että kehitys on pysähtynyt nuoruuden tasolle. Kyllä ihminen saa näyttää ikäiseltään ja pitääkin, mutta onhan se mukava jos ei kuitenkaan pysähdy paikoilleen. Tai eikö se ole ihan sama asia? Permanenttia en antaisi päähäni laittaa. Vaikka saisi kuinka halvalla.

• angi

Minun mielestäni toiselle sopii lyhyt toiselle pitkä ja kolmannelle puolipitkät hiukset. Jollekkin ei sovi kiharat ollenkaan ja toiselle ne aivan kuin kuuluisi.
        Niin me olemme erillaisia. Mutta minun mielestäni aivan satavuotiaalle sopii suorat hiukset kun muistaa leikkauttaa ne niin kuin kasvon piirteet määräävät.

• En käy koskaan kampaajalla. En edes tiedä mitä sellainen maksaa. Kiharran itse hiukseni tai annan olla suorassa, miten milloinkin. Itse leikkaan etutukan silloin tällöin ja kaverit leikkaa latvoja pari kertaa vuodessa. En ole eläkelläinen ja kampaamopalvelujen käyttämättömyys ei ole minulla rahasta kiinni.

• angi

minä/me- leikkaan mieheni hiukset säännöllisesti kuten omanikin. Olen kuitenkin sitä mieltä että kampaajat tekevät sen paljon paremmin. Eikö kampaajat ole enään yhtä kovassa huudossa kuin ennen vanhaan? Hehän kuolevat nälkään tälläisten ihmisten kustannuksella kuin minä ja sinä ollaan. Onneksi nuoret käyttävät kampaamoa hyväkseen edelleen.

• angi kirjoitti:

minä/me- leikkaan mieheni hiukset säännöllisesti kuten omanikin. Olen kuitenkin sitä mieltä että kampaajat tekevät sen paljon paremmin. Eikö kampaajat ole enään yhtä kovassa huudossa kuin ennen vanhaan? Hehän kuolevat nälkään tälläisten ihmisten kustannuksella kuin minä ja sinä ollaan. Onneksi nuoret käyttävät kampaamoa hyväkseen edelleen.

Mutta minulla käy mies parturissa kolmen viikon välein. Itse en tykkää, että vieraat ihmiset hipelöivät minua, siksi en käy kampaajalla. Se on minusta niin epämiellyttävää. Se tuntuu jotenkin liian henk. kohtaiselta. Mutta näin olen pärjännyt koko ikäni, kun kaverit leikkaa takatukkaa.

• käy kampaajalla,
        miljoona kirjoitti:

Mutta minulla käy mies parturissa kolmen viikon välein. Itse en tykkää, että vieraat ihmiset hipelöivät minua, siksi en käy kampaajalla. Se on minusta niin epämiellyttävää. Se tuntuu jotenkin liian henk. kohtaiselta. Mutta näin olen pärjännyt koko ikäni, kun kaverit leikkaa takatukkaa.

vaan eräs kaverini leikkaa hiukseni noin parin kk:n välein ja lopputulos on aina siisti.

Kampaajat kynii luonnottaman näköseksi miesmäiseksi pulipääksi hiukseni, mulla on paksu karhea, erittäin taipuisa hiuslaatu, permanenttiä ei tarvita.
        Pesun jälkeen tukkani on ihan kihara ja föönään sen suoraksi. Kosteella ilmalla kiharat ilmestyvät taas, mutta mua se ei haittaa.

• käy kampaajalla, kirjoitti:

vaan eräs kaverini leikkaa hiukseni noin parin kk:n välein ja lopputulos on aina siisti.

Kampaajat kynii luonnottaman näköseksi miesmäiseksi pulipääksi hiukseni, mulla on paksu karhea, erittäin taipuisa hiuslaatu, permanenttiä ei tarvita.
        Pesun jälkeen tukkani on ihan kihara ja föönään sen suoraksi. Kosteella ilmalla kiharat ilmestyvät taas, mutta mua se ei haittaa.

Värjäätkö tai sävytätkö hiuksiasi? Itse ole sävyttänyt joskus punaiseksi, mutta nykyisin saa olla luonnollinen vaalea, kun harmaata ei vielä ole. Ehkä annan harmaidenkin vain näkyä. Kait sitä tottuu siihenkin.

Raidalliseksi värjätyt hiukset ovat mielestäni rumat.

• miljoona kirjoitti:

miten erilaisia me ihmiset ollaan. Minusta ei juuri paljon mikään ole sen ihanampaa kuin istua kampaajan tuolissa ja antaa ammattimaisten käsien "hipelöidä" päänahkaani. Kuten myös hierominen, manikyyri ja pedikyyri, täyttä nautintoa! Valitettavasti ei budjettini kestä tällaista itseni paapomista koko aikaa mutta käytän aina tilaisuutta hyväkseni etelässä jossa nämä palvelut ovat halpoja.

Kiharoista muuten, kuka haluaa ostaa, myyn koko pehkon halvalla. Luonnonkiharaan tukkaankin väsyy. Onhan se kaunis ja nuorentaa, etenkin jos on pitkä ja sillain pienessä kiharassa tai korkkiruuvikihara.

T.
        Kiharapää-Paloma

• Paloma.se.co kirjoitti:

miten erilaisia me ihmiset ollaan. Minusta ei juuri paljon mikään ole sen ihanampaa kuin istua kampaajan tuolissa ja antaa ammattimaisten käsien "hipelöidä" päänahkaani. Kuten myös hierominen, manikyyri ja pedikyyri, täyttä nautintoa! Valitettavasti ei budjettini kestä tällaista itseni paapomista koko aikaa mutta käytän aina tilaisuutta hyväkseni etelässä jossa nämä palvelut ovat halpoja.

Kiharoista muuten, kuka haluaa ostaa, myyn koko pehkon halvalla. Luonnonkiharaan tukkaankin väsyy. Onhan se kaunis ja nuorentaa, etenkin jos on pitkä ja sillain pienessä kiharassa tai korkkiruuvikihara.

T.
        Kiharapää-Paloma

Ole onnellinen, kun on hyvät, kiharat ja tuuheat hiukset. Minun on ohentunut ja tuntuu, että hiuksia lähtee joka kerta harjaan tosi paljon. Eipä sille paljon mitään voi. Miten hoidat itse hiuksiasi? Minä käytän silloin tällöin aitoa sitruunaa, muutama tippa sitruunauutetta huuhteluveteen.

• miljoona kirjoitti:

Ole onnellinen, kun on hyvät, kiharat ja tuuheat hiukset. Minun on ohentunut ja tuntuu, että hiuksia lähtee joka kerta harjaan tosi paljon. Eipä sille paljon mitään voi. Miten hoidat itse hiuksiasi? Minä käytän silloin tällöin aitoa sitruunaa, muutama tippa sitruunauutetta huuhteluveteen.

hiukset, kävin katsomassa kuvaasi galleriasivulla. Omani ovat myös ohentumassa etenkin päälaelta, vaikka luonnonkiharuudesta on se etu että hiukset näyttävät tuuheammilta kuin mitä ne oikeasti ovatkaan. Itse en hoida tukkaani mitenkään erityisesti, normaalit shampoot ja balsamit ja hiuksiin jätettävät hoitoaineet.

Kun asuin etelässä ja oli aina aurinkoa tein vaaleita raitoja kotikonstein: hiusnaamio joka on thety sitruunamehusta (aidosta), luonnonjugurtista ja "suurustettu" esim. perunajauhoilla ettei se valu pois; levitetään kuiviin hiuksiin ja sitten vaan ottamaan aurinkoa tunniksi:) (älä unohda suojakerrointa...) sen jälkeen normaali pesu ja balsami ja hiuksissa vaaleita "highlights" ja uutta hohtoa.

T.
        Paloma

• Paloma.se.co kirjoitti:

hiukset, kävin katsomassa kuvaasi galleriasivulla. Omani ovat myös ohentumassa etenkin päälaelta, vaikka luonnonkiharuudesta on se etu että hiukset näyttävät tuuheammilta kuin mitä ne oikeasti ovatkaan. Itse en hoida tukkaani mitenkään erityisesti, normaalit shampoot ja balsamit ja hiuksiin jätettävät hoitoaineet.

Kun asuin etelässä ja oli aina aurinkoa tein vaaleita raitoja kotikonstein: hiusnaamio joka on thety sitruunamehusta (aidosta), luonnonjugurtista ja "suurustettu" esim. perunajauhoilla ettei se valu pois; levitetään kuiviin hiuksiin ja sitten vaan ottamaan aurinkoa tunniksi:) (älä unohda suojakerrointa...) sen jälkeen normaali pesu ja balsami ja hiuksissa vaaleita "highlights" ja uutta hohtoa.

T.
        Paloma

Kohta ei voi pitkiä pitää, niin menevät ohueksi. Nyyh.

• angi
        miljoona kirjoitti:

Värjäätkö tai sävytätkö hiuksiasi? Itse ole sävyttänyt joskus punaiseksi, mutta nykyisin saa olla luonnollinen vaalea, kun harmaata ei vielä ole. Ehkä annan harmaidenkin vain näkyä. Kait sitä tottuu siihenkin.

Raidalliseksi värjätyt hiukset ovat mielestäni rumat.

hiukset sillä konstin ne hiukan vahvenee ja itse piristyy huomattavasti. Olen nykyisin värjännyt keskeltä päätä vaalean osan ja antanut takaa tukan olla omanvärinen. Olen myös värjännyt kastanjan-punertavaksi väri nimittäin sopii minulle erittäin hyvin.

• angi
        miljoona kirjoitti:

Kohta ei voi pitkiä pitää, niin menevät ohueksi. Nyyh.

B-vitamiiniä jossa on sisällä pantoteenihappo(B5)Syö säännöllisesti ja älä syö mitään maitotuotteita niinkauan kun vitamiini on liuennut mahassasi. Eli 2t ennen ja 2tuntia jälkeen olet ilman sataprosenttisesti maitotuotteista. Olen itse tehnyt tätä jo 1kk ja hyväksi todennut. Otan pillerin aamulla tai illalla miten muistan.

• angi kirjoitti:

B-vitamiiniä jossa on sisällä pantoteenihappo(B5)Syö säännöllisesti ja älä syö mitään maitotuotteita niinkauan kun vitamiini on liuennut mahassasi. Eli 2t ennen ja 2tuntia jälkeen olet ilman sataprosenttisesti maitotuotteista. Olen itse tehnyt tätä jo 1kk ja hyväksi todennut. Otan pillerin aamulla tai illalla miten muistan.

Minä syön magnesan tab. niissä on b-vit. ja magnesiumia. Hyviä hermoille ja sydämelle. Tota maitojuttua en ole ajatellut. Kiitti.

• angi kirjoitti:

Eipä muuten magnesanissa ole B5.sta, tarkistin. Mutta omasta kaapista löytyy berroccaa, joten taidan vaihtaa siihen ja otankin magesiumit erikseen. Kokeilen.

• huomannut,

eikä minusta itsestänikään ole tullut näkymätöntä.

Luonnonkiharat

• angi

luonnon kiharat, onneksi lakkasi karehtimasta kun huomasin että ne ovat aina. Tiedän yhden naisen joka käy ottamassa suorennus permanenttejä..

• Ja kallistakin

on. Menevät vain pahemman näköiseksi. Hyvä leikkaus ja vähän museeta, paplareita pesun jälkeen, hiukset pysyvät terveempinä. Ja peruukkeja, hiuslisäkkeitä ym voi käyttää, jos haluaa "paksun" pehkon nuppiinsa. Etelän matkoilla käytän aina peruukkia, aamiaisilla esimerkiksi, kun tällainen onneton hiuslaatu käyttäytyy ihan eri tavalla etelän kosteassa ilmassa, mitä toivoo. Turhamaista tietysti, mutta itselleni tärkeää, että frisyyri on kunnossa. Kerran matkoilla, aamiaispöydässä ollessani hoksasin useankin keski-ikäisen britti-, saksalaisnaisen hiusten tyylikkyden salaisuutena olevan peruukin. Nyt itsekkin en lähde matkalle ilman hyvää "kampausta" matkalaukussani!

• kuin haudasta karannut

Sattuneesta syystä sain verovaroilla peruukin, jota en sitten kuitenkaan tarvinnut. Ei kyllä mitenkään komistanut minua. Jos tukka uhkaa uudestaan lähteä, niin enpä hanki moista kauhistusta. Huivi päässä on paljon kaunihimpi.

• eikös se

peruuki ole hiostava etelän lämmössä? Vähän niinkuin karvalakki päässä. Hattu tai huivi voisi olla ilmavampi.

• kuin haudasta karannut kirjoitti:

Sattuneesta syystä sain verovaroilla peruukin, jota en sitten kuitenkaan tarvinnut. Ei kyllä mitenkään komistanut minua. Jos tukka uhkaa uudestaan lähteä, niin enpä hanki moista kauhistusta. Huivi päässä on paljon kaunihimpi.

Sopiva luonnollisen näköinen hiuslisäke on varmasti ihan piristävä, itsekkin harkitsen sellaista jos hiukset ohentuvat. Siis esim. kun hiukset laitetaan ponnarille ja siihen lisätään se lisäke.

• olisi kuin
        eikös se kirjoitti:

peruuki ole hiostava etelän lämmössä? Vähän niinkuin karvalakki päässä. Hattu tai huivi voisi olla ilmavampi.

"tyypillinen hoitamaton suomalainen maatuska". Toisille sopii huivi erittäin hyvin, mutta hattua en aamiais- tai illallispöytään laittaisi. Itse en saa ohutta, hienonhienolaatuista tukkaani mihinkään ponnareille, kevyt peruukki paras ratkaisu tällaiselle nupille. Mutta rannalle ja rantabulevardeilla kävelyyn hattu on paras suoja auringolta ja alle kätkeytyy onneton hiirenhäntäkin samalla.

• olisi kuin kirjoitti:

"tyypillinen hoitamaton suomalainen maatuska". Toisille sopii huivi erittäin hyvin, mutta hattua en aamiais- tai illallispöytään laittaisi. Itse en saa ohutta, hienonhienolaatuista tukkaani mihinkään ponnareille, kevyt peruukki paras ratkaisu tällaiselle nupille. Mutta rannalle ja rantabulevardeilla kävelyyn hattu on paras suoja auringolta ja alle kätkeytyy onneton hiirenhäntäkin samalla.

Minä olen luullut että hiuksia voidaan kasvattaa lisää ns. istuttaa hiuksia päähän ja että niitä olemassaolevia voidaan tuuhentaa ja pidentää liimaamalla yksittäisiin hiuksiin jatkoja.

No, jokatapauksessa en ole kyllä lainkaan hiusten asiantuntija, kun en käytä kampaamopalveluja lainkaan.

• angi

Olen kuule manaillut eräänkin kerran mun tukkaa. Hotelleissa kun on öitä niin aamiainen tahtoo olla joskus tosi robleema.

• angi
        kuin haudasta karannut kirjoitti:

ohenna se kuten omatukkasikin on, niin aijon minä tehdä kun sellaisen hankin. Miksi näyttäisin hotellin aamiaispöydässä mahtavan vahavahiuksiselta, kun omani ovat ohuet. Enpä muutu liiaksi sitten kun ei ole päässäni.

• että..

Suomessa hiusmuoti on melko yhtenäistä ja tylsää.
      Ei kiinnitetä paljoakaan huomiota siihen minkälainen tyyli kenenkin persoonaan sopii.

• angi

Kun huomataan miten helpoksi on elämä muuttunut kun ei tartte paplareden kanssa huseerata. Ollaan katottu mallia toisesta ja niin on mallin otto mennyt eteenpäin kuin kulovalkee. Toisaalta en minäkään välitä jatkuvasti tukkaani supsutella. Mutta kun menen jonnekkin esimerkiksi kauppaan tai kylään juhliin menen yleensä missä on muitakin ihmisiä paljon. Silloin laittaudun kuntoon hiuksineni.

• Kutv M

Kun miestenkin tukan leikkuusta ,muutamasta saksin suhautuksesta joutuu pulittamaan 22 €:a.

Naisilla maksaa varmaan viisinkertaisesti,kun pitää yksin hiuksin miettiä oikeaa pituutta.

Senköhän takia onkin yleistynyt naisilla niin sanottu mies malli hiuksissa.

• Rocellii

"suhauttaa" saksia hiuksillas...

• Kutv M
        Rocellii kirjoitti:

"suhauttaa" saksia hiuksillas...

Monesti olen kyllä harkinnut ostaa parturin
        välineitä,hurauttaa koneella sitten pehkon sängeksi.

Saiskohan noi lapaluut sellaseen asentoon jotta ihan
        *minä ite* periaatteella pärjäisi.:)

• Rocellii
        Kutv M kirjoitti:

Monesti olen kyllä harkinnut ostaa parturin
        välineitä,hurauttaa koneella sitten pehkon sängeksi.

Saiskohan noi lapaluut sellaseen asentoon jotta ihan
        *minä ite* periaatteella pärjäisi.:)

minä voin auttaa alkuun

sellainen kaksiosainen kuppi...siis isompi- ja pienempi taikinakulhoa muistuttavat kupit
        ne laitettaisiin sisäkkäin
        kumpaankin 2-3cm:n mittaisia 0,2cm;n korkuisia aukkoja....vaikka 50 kpl..vaaka-asennossa

kuppien välissä kiertäisi terä
        joka leikkaisi hiukset

alimaisella kupilla voisi säätää mallin
        ja ylimäisellä leikkauspituuden

verkkovirralla- taikka pattereilla

no...jatkahan tätä innowaattista ajattelua ;)))

• Rocellii
        Rocellii kirjoitti:

minä voin auttaa alkuun

sellainen kaksiosainen kuppi...siis isompi- ja pienempi taikinakulhoa muistuttavat kupit
        kumpaankin 2-3cm:n mittaisia 0,2cm;n korkuisia aukkoja....vaikka 50 kpl..vaaka-asennossa

joka leikkaisi hiukset

siis uloimaisessa "kupissa" olisi imuvoima, joka imaisee hiukset niihin reikiin

samalla periaatteella voisi valmistaa permanenttikoneen ;)))

• Kutv M
        Rocellii kirjoitti:

minä voin auttaa alkuun

joka leikkaisi hiukset

Tollanen kynän teroitus malli.

Samalla tulee hyvin teräväpäisiä tyttöjä ja poikia
        siinä sivussa......parturissa käydessä.:)

• Kutvon M
        Kutv M kirjoitti:

Tollanen kynän teroitus malli.

Samalla tulee hyvin teräväpäisiä tyttöjä ja poikia
        siinä sivussa......parturissa käydessä.:)

Laitetaanko teräväksi....

Vai jätetäänkö Tylsäksi....:)))

Ai niin tämähän oli itsepalvelu kone.

Sivussa kytkin asennoilla 1-4.Oman valinnan mukaan.:))

• Rocellii
        Kutvon M kirjoitti:

Laitetaanko teräväksi....

Vai jätetäänkö Tylsäksi....:)))

Ai niin tämähän oli itsepalvelu kone.

Sivussa kytkin asennoilla 1-4.Oman valinnan mukaan.:))

tuotteen aivan eri suuntaan

vaikka sellainen "Irokeesi" kyllä voisi onnistua
        Sinun automatiikalla
        ja sitten tietysti väriraidat..??

kuppeihin täytyisi kiinnittää kompressorilla käyvä
        maaliruisku- tai useampi raitojen mukaan

sitten koko komeus liitettäisiin tietokoneeseen,
        josta voisi katsella mallit- ja värit
        ja ohjelmoida kampaaja töihin

helppoa...tämä keksijän homma ??

vosihan sitä tietysti sitä terävyyttäkin sillä koneella yrittää säätää
        nythän ollaan "kesäterässä"....vai ?? ;))

• Rocellii

tee väsyneemmän näköiseksi

vaan piristää ilmettä ja tekee ihmisen jotenkin "ylellisemmän" oloiseksi, etenkin jos on siis laitettu

hinnat ovat tietenkin mitä ovat, mutta aikalailla sellaista työtä. jota ei ole automatisoitu, eikä keksitty kummoisempia laitteita työn helpottamiseksi

ja tietenkin hiusten leikkuun lomassa hoidetaan myöskin tuota mielipuolta..taikka mielen puolta
      ;)

• Rocellii

tietenkin jos on paljon lääkekuluja
      vaikka korvaukset olisivat suurellakin prosentilla
      jää itsellekin maksettavaa,,etenkin pienistä eläkkeistä menee iso osa lääkekuluihin
      mutta
      osasyynä kyllä sellainen asennoituminen, että
      kampaajalla käynti on ylellisyyshyödyke,
      joka harkitaan tarkkaan eli priorisoidaan

• tuo on

vain vapautumista iänikuisista permanenteista, joita vielä muutama vuosikymmen sitten suosittiin.

Ei hyvä leikkauskaan ole mikään ilmainen, eikä sitä yleensä osaa tehdä muu kuin alan ammattilainen.

Minusta kiharat tai niitten puuttuminen ei määritä ihmisen ulkonäköä.

• katselluksi sillä silmällä. Olen vuosikausia ottanut permanentin sopivin väliajoin, koska hiekseni ovat melko ohuet laadultaan.
      Olen kuitenkin kyllästynyt siihen puuhaan, koska jokaisen pesun jälkeen, on joko väännettävä rullat tai föönattava hiukset kuiviksi.
      Ilmakuivaus ei tule juuri kysymykseenkään, näyttää enemmänkin harakan pesältä.
      Nyt sitten alkaa permis olla jo kasvanut kokonaan pois ja annan hiusteni olla suorina.
      Sen harvan kerran kun haluan kiharaa, niin laitatan kampaajalla paplarit päähän.
      Minulla on onnea asua maassa, missä enempää kampaamo- kuin kosmetologipalveluistakaan ei tarvitse maksaa omaisuutta.
      Kampauksen ja leikkauksen kaikilla mausteilla saan noin 5-6 Eurolla. Täysi käsittely kosmetologilla maksaa vain 10-12 Euroa.
      Niinpä voin suoda itselleni kohtuullisen usein todellisen hemmottelupäivän.

• tammikuun likka

En ole enää kiharoita laitattanut pitkään aikaan ja kyllä ne vanhensi ainakin minua eli ei sopinut. Kampaamon palveluja käytän säännöllisesti. Noin kahden kuukauden välein. Leikku ja sävytys, hinnaltaan oli viimeviikolla 46 €. Katon, että se on sitä ittelle hyvää. Edellisestä käynnistä taisi olla vain neljä viikkoa :/

• sitten

koska, aineet niin voimakkaita, ja ei hiuksille ystävällisiä.
      Ja sitä paitsi olen nuorekkaaman näköinen ilman kiharoita, näin on totuus.
      Kerrosleikkauksin tehty leikkaus on tosi hyvä juttu, muotovaahdolla pesun-jälkeen saa siihen tarvittavan ilmavuuden.....ps. hyvä parturi on in.

• a.mazon

Minä puolestani olen suunnitellut permanentin ottamista taas pitkästä aikaa.

Olen vuosien mittaan kokeillut monet eri leikkaukset ja värit, koska pidän vaihtelusta.

• miehekäs mies

Kauheen näköstä, kun vanhaan naamaan laitetaan lättänä suora tukka.

Ikään sopivasti voi olla vähän vanhanaikainen. Ei tarvihe ihan 80-luvun korkeita kampauksia, mutta vähän kohotusta kumminkin ja kiharaa.

• On ihan kiva saada myös miehistä näkökulmaa tähän hiusasiaan. Ja pistämpäs muistiin tulevaisuuden varalle, jos on pakko lyhentää. Kiitos.

• miehekäs mies
        miljoona kirjoitti:

On ihan kiva saada myös miehistä näkökulmaa tähän hiusasiaan. Ja pistämpäs muistiin tulevaisuuden varalle, jos on pakko lyhentää. Kiitos.

Eihän sitä nainen miestä varten tälläydy. Sanonpahan vaan mielipiteenä, että nykyiset kampaukset ei sen kummemmin kuin ennenkään uutuuksina näytä 'oikeilta'.

Muotihan vaatii tottumista, mutta miulla menee ohi monet muodit tottumatta. Semmoset geometriset suorat leikkaukset ei näytä mukavilta. Pelottavia paremmankin.

• Suttura
        miehekäs mies kirjoitti:

Eihän sitä nainen miestä varten tälläydy. Sanonpahan vaan mielipiteenä, että nykyiset kampaukset ei sen kummemmin kuin ennenkään uutuuksina näytä 'oikeilta'.

Muotihan vaatii tottumista, mutta miulla menee ohi monet muodit tottumatta. Semmoset geometriset suorat leikkaukset ei näytä mukavilta. Pelottavia paremmankin.

Minä tällään yhtä paljon itseäni ja miehiä varten.
        Rehellisesti sanottuna.

• angi

Pakko se on meidän naistenkin sietää monien miesten lättäpäät... Mutta minulla esimerkiksi on lyhyet hiukset ei nyt aivan poikatukka mutta lyhyt ja suora kuitenkin. Ei tukkani ole kuitenkaan päätämyöten olen leikannut hiukseni keskeltä päätä aivan lyhyeksi ja käytän Balsamia kuiviin hiuksiin kohentamaan ja nostamaan hiukset ylöspäin sivuille ohimoille laitan myös balsamia ja hinkaan käsillä aineen niihin ja kampaan hiukset yläspäin. Kuule sopii mahtavan hyvin minulle ja tiedän että useimmille tyypillisille suomalaisille se malli on kuin valettu. Sitä pitää olla hiukan mielikuvitusta että pärjää. Silti meinaan hankkia peruukin että tulee tosi helpoksi aamulla silmät sikkuralla nousta aamiaiselle ja kun on lisä tukka niin ei tule edes kiire. Tarkoitan sitä kun olemme hotelleissa matkoilla niin siellä se on todella paikallaan. Sain tämän idean tuolta ylempää ketjusta.

• Pirre*

perintönä luonnonväärät hiukset, mutta riippuu leikkauksesta ja kampaustyylistä miten kihara näkyypi.

• Ak:n lapio

Meidänkin suku täynnä kiharapäitä. Minullakin on laineita. Tosin laineiden väli on 60 cm ja pääni on jäänyt nousukohdalle.

• Pirre*
        Ak:n lapio kirjoitti:

Meidänkin suku täynnä kiharapäitä. Minullakin on laineita. Tosin laineiden väli on 60 cm ja pääni on jäänyt nousukohdalle.

et harkinnu pitää hippihairia, - oisi edes latvassa pikkusen kiharaa :)

• voi myös

arvostella meidän ikäisiemme miesten kampauksia, tai niiden puuttumisia.
      Vielähän joillakin muutama tupsu on jäljellä.

• Pirre*

sellaisen kampauksen, minkä he vielä saavat niistä haivenistaan :)

• angi

siististi. Miehet ovat usein hyvin lyhyt nokkaisia.. :-))

• angi
        Pirre* kirjoitti:

ajattelin.. :-))

• Kaljupäiden kiitorata

Ei kaljussa mitään vikaa ole, sehän vaan kertoo että testosteronit on kunnossa. Mutta ihan kamalalta näyttää, jos antaa jäljelläolevan tukan kasvaa pitkäksi ja kampaa sen kaljun yli jonkun geelin avulla. Siis sivulta kammattu vielä jotenkin menettelee, mutta kerran näin miehen, jonka takatukka oli kammattu otsatukaksi. YÄK!

Minusta fiksuinta on, kun tunnustaa tosiasiat ja ajaa pois loputkin hiukset. Kaljut ovat seksikkäitä:D

• Kutv M
        Pirre* kirjoitti:

Ongelmahan tässä on sakea ja vankka tukka.

Karvarilla saa juosta tämän tästä raivaamassa
        pehkoa jotta saa hapetettua.

Parturi saa käyttää käsivoimiaan saadakseen
        hiuksia poikki,on kun vaijeria katkos.

Saa nyt sitten nähdä missä vaiheessa alkaa
        haiveniksi muuttumaan,enteileeköhän tuo
        vaaleampien laikkujen ilmaantuminen sitä.:(

• sen juuri
        Kaljupäiden kiitorata kirjoitti:

Ei kaljussa mitään vikaa ole, sehän vaan kertoo että testosteronit on kunnossa. Mutta ihan kamalalta näyttää, jos antaa jäljelläolevan tukan kasvaa pitkäksi ja kampaa sen kaljun yli jonkun geelin avulla. Siis sivulta kammattu vielä jotenkin menettelee, mutta kerran näin miehen, jonka takatukka oli kammattu otsatukaksi. YÄK!

Minusta fiksuinta on, kun tunnustaa tosiasiat ja ajaa pois loputkin hiukset. Kaljut ovat seksikkäitä:D

ajattelinkin.
        Ja sitten nämä liimatukat täällä miettivät minkälaisia tukkalaitteita naisten pitäisi heidän silmänilokseen laitattaakin. ;))

• enkelitrio
        Kutv M kirjoitti:

Ongelmahan tässä on sakea ja vankka tukka.

Karvarilla saa juosta tämän tästä raivaamassa
        pehkoa jotta saa hapetettua.

Parturi saa käyttää käsivoimiaan saadakseen
        hiuksia poikki,on kun vaijeria katkos.

Saa nyt sitten nähdä missä vaiheessa alkaa
        haiveniksi muuttumaan,enteileeköhän tuo
        vaaleampien laikkujen ilmaantuminen sitä.:(

Miäs meni parturii.Tyttö ihmetteli,mitä tehrää.?
        (hiuksii oli kolme)
        Miäs vastas haluvas keskel päät jakaukse.
        Kuukauren pääst sama juttu,mutku hiuksii oli enää vaa kaks,ni kyl tyttö oli kummissas."mitä tehrää"

Miäs vastas:leikataa ja annetaa hulmuta vapaana vaa.

(asiakas o ain oikkias ja nii jätettii toine hius
        hulmumaa tuules)

• enkelitrio kirjoitti:

Miäs meni parturii.Tyttö ihmetteli,mitä tehrää.?
        (hiuksii oli kolme)
        Miäs vastas haluvas keskel päät jakaukse.
        Kuukauren pääst sama juttu,mutku hiuksii oli enää vaa kaks,ni kyl tyttö oli kummissas."mitä tehrää"

Miäs vastas:leikataa ja annetaa hulmuta vapaana vaa.

(asiakas o ain oikkias ja nii jätettii toine hius
        hulmumaa tuules)

Ai, kun sai nauraa makeasti heti aamusta. hih hih

• Angi *
        Kaljupäiden kiitorata kirjoitti:

tulla kaljuksi kuin naisillekkin. Pitää muistaa että miehillä on samallaiset tunteet kuin naisilla. Ei se ole aina niin helppoa olla kalju varsinkaan sellaisen joka on ainoa suvussaan kun ei ole tottunut asiaan.

• olla ainoa
        Angi * kirjoitti:

tulla kaljuksi kuin naisillekkin. Pitää muistaa että miehillä on samallaiset tunteet kuin naisilla. Ei se ole aina niin helppoa olla kalju varsinkaan sellaisen joka on ainoa suvussaan kun ei ole tottunut asiaan.

kalju suvussaan....

• mantilja

Minulla oli permanentti 17-47 -vuotiaaksi - aina. Kaksi kokopermistä hyvin pitkään tukkaani kaksi kertaa vuodessa ja kaksi kertaa "täydennyspermanentti" ettei hiuksien juurikasvua paljon ehtinyt tulla.

17-vuotiaasta olen värjännyt tukkani kastanjan väriseksi, alkuaan se oli lähes musta.

Kun vakikampaajani oli jäämässä eläkkeelle, päätin että nyt saa tukka olla suora. Alussa tukan lyhennys ja ponkkari ja kun lopulta pääsin tekokiharoista eroon, on tukkani ollut suora; ei liian pitkä, hartioille ulottuu kuitenkin.

Hitsi kun olen tyytyväinen tähän nykyiseen "kuontalooni".

• Angi *

suoran tukan saa laitettua monellalailla jos se on tarpeeksi pitkä. Mutta jos haluaa aivan lyhyen niin jos se sopii kuontaloon niin sekin on älyttömän hyvän näkoinen kun hiukan käyttää mielikuvitustaan. Minä laittelen joskus raitoja ja välillä värjään keskeltä päätä joskus laitan vain sivuraidat, voi kuule kyllä löytyy mallia vaikka muille jakaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1826
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      106
      1250
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1208
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      412
      1110
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50