Nyt alkaa ottaa siltä paikalta että pitäs vaihtaa uuteen mieheen. Minähän en jää odottelee yöpaita hampaissa täällä kotona. Olisko vapaata veikeetä veijaria lähettyvillä? Täällä olis tosi mukava nainen kesä tunnelmissa. Pistettäis helmat heilumaan.
Miehen vaihto edessä
44
2864
Vastaukset
- kannattaa...
vaihtaa mies jo jos on vanhempaa vuosimallia, siinä alkaa jo olla remontteja kuin autossa kun tulee vanhaksi.
- on tullu kohdalle
Se on terveyskeskus rumpa sit tulossa. Onkohan miehillä muuten minkään näköistä korttia niinkuin neuvolassa oli ennen vanhaan. Missä olis punnitukset ja pituuskäyrät sun muut jutut.Minä oon vähän pihalla näistä jutuista kun ed vaihdosta niin kauan.
- tietoa
Saiskohan villillä kortilla paremmin uuden miehen?
- vaihdappa....
välillä eri väriseen, sehän voisi piristää.
ethän sä jatkuvasti pidä saman värisiä vaatteitakaan, pitänee välillä väriä vaihtaa:))- miten ei oo tullu mieleen
ihan totta.Ei tarttis lähtee eteläänkään kun lennotkin kallistuu'
Tosi ikävää, että noin on käynyt. Olen pahoillani sinun puolestasi, jos hän ei sinua arvosta. Tuntuu varmaan tosi kurjalta pettyneenä odottaa.
Mutta kun olet päätöksesi tehnyt, niin ei muuta kuin onnea vaan minunkin puolestani uuden löytymiselle. Olen varma, että sinä löydät vielä sellaisen jonka kanssa tuntuu elämä taas mukavalta.- mitään sanonu
Sanoin että alko ottaa siltä paikalta. Täytyy tässä nyt katastella. Onhan elämässä vaihtoehtoja oltava
mitään sanonu kirjoitti:
Sanoin että alko ottaa siltä paikalta. Täytyy tässä nyt katastella. Onhan elämässä vaihtoehtoja oltava
Jos tuntuu oikeasti pahalta, kannattaa muistaa että elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi pahalla ololla.
- naapurin...
mies voisi mitenkään auttaa kun siltä tuntuu,,olisihan se hetkellinen apu puutteeseen:))
- likka lemppas
pihalle just ennen juhannusta. Ei täs nyt oo tähän hätiin ketään mutta jos menin seurak.kahveille huomennna,otan vaikka kappalaisen.
- ja lappu....
likka lemppas kirjoitti:
pihalle just ennen juhannusta. Ei täs nyt oo tähän hätiin ketään mutta jos menin seurak.kahveille huomennna,otan vaikka kappalaisen.
selkään,että tarvin miestä ja heti:)
- mene...
likka lemppas kirjoitti:
markettiin ja ota mies sieltä lihatiskin takaa, se on tottunu käsittelemään lihaa;)
- marijanpoimijaa
mene... kirjoitti:
markettiin ja ota mies sieltä lihatiskin takaa, se on tottunu käsittelemään lihaa;)
oo koskaan ollutkaan. Lihamies lihamies lihamies, tottuskohan tuohon. Mun isä oli kyllä teurastaja ja toi aina kotiin kärsiä. Sikshän minäkin ymmärrän mitä on kärsiä.Nenikö tää nyt jotenkin sivuraiteelle?
- tahtoo...
marijanpoimijaa kirjoitti:
oo koskaan ollutkaan. Lihamies lihamies lihamies, tottuskohan tuohon. Mun isä oli kyllä teurastaja ja toi aina kotiin kärsiä. Sikshän minäkin ymmärrän mitä on kärsiä.Nenikö tää nyt jotenkin sivuraiteelle?
keskustelu sen jatkuessa liukua pois siitä alkuperäisestä asiasta,,sitten se lopulta menee huumorin puolelle kokonaan.
- Virreeni
ei kukaan uskalla alkaa millekään sun kans.
- ei uskalla
minä oon kuule tosi vinkee nainen. En pahoinpitele vai hyvin pidän. Oon melkein kuin enkeli. Passaan sänkyyn kaikki aamuisin. Kyselen onko kaikki hyvin ja muuta.
- hildurvonhopsis
ei uskalla kirjoitti:
minä oon kuule tosi vinkee nainen. En pahoinpitele vai hyvin pidän. Oon melkein kuin enkeli. Passaan sänkyyn kaikki aamuisin. Kyselen onko kaikki hyvin ja muuta.
Käy siellä Dressmanin Kesä-Miesten alennusmyynnissä.
Kesä-MIESTEN alennusmyynti on alkanut.
Ota kolme ja maksa kaksi :0) - Suttura
hildurvonhopsis kirjoitti:
Ota kolme ja maksa kaksi :0)Yks puku, yhdet työhaalarit ja kalsarit. ;)
- Hogaus
Ota kolme ja maksa kaksi :0)Ei heti tulis mieleen. Tosiaan mullahan on tässä vielä vaihtoehto ja liike tuossa vieressä. Mikskähän siellä on muuten naismyyjät? Vois ottaa myyjätkin mukaan jos ois MIEHIÄ.
- mun olis
vaihtaa ja olla herkkä.Enhän minä muuten vois sinuunkaan tutustua,eihän siitäkään mittään tuu jos on miestä ku merenmuttaa.Ja mitäs martatkin siihen sanos?
- hildurvonhopsis
Hogaus kirjoitti:
Ei heti tulis mieleen. Tosiaan mullahan on tässä vielä vaihtoehto ja liike tuossa vieressä. Mikskähän siellä on muuten naismyyjät? Vois ottaa myyjätkin mukaan jos ois MIEHIÄ.
Ennen mainoksessa luki "MIESTEN KESÄALE" (siis miehiä myytiin alennusmyynnissä :0)
Nyt tänään luki lehdessä "MIESTEN VAATTEIDEN KESÄALE"
Nyt en sitten taas tiedä mistä sen miehen löytäsin, kun ei niitä kaupassa myydä :0)
No ehkä sellaisen pysyvän ja ilmaisen löytäisin joskus vielä ♥ - Virreeni
ei uskalla kirjoitti:
mutta arveluttaa jos vain leikkikaluksi
haluat.
- Pirre*
perustein ja tuosta vaan vaihtamaan, - missäs niitä on vaihdokkeja on niinvain otettavissa?
- puhut asiaa
Lähetään yhessä baanalle. Eturivissä kaatuis ja takarivissä pyörtyis kun me naiset saavuttais paikalle.
- kököttää
puhut asiaa kirjoitti:
Lähetään yhessä baanalle. Eturivissä kaatuis ja takarivissä pyörtyis kun me naiset saavuttais paikalle.
vai onkos ny joku epidemia liikkeellä kun ei ketään kyöhnää netissä? Tää kun oiti olla niin selevää kauraa. Eihän tästä nyt mitään tuu.
- Laritsa M
Joskus voi erehtyä ja sitä on vaikea korjata.
- Saisi
Välirahaa jos niinku, vaihto olisi vaan kyseessä.
Vai riittäisikö ehkä helman heiluminen, täytyy
miettiä?- vekslaaja
Ehkä et nyt ymmärtänyt kirjotettua puhumisesta puhumattakaan,kunnon naiset ei oo kaupan. Kunto pitää sen itse. Ei tässä nyt rahasta puhuta kun on tunteet pelissä ja vielä kuumat tunteet. Tässä edetään nyt kellookin tarkemmin, sisaret varoittuvat huti iskuista.
- voisin vaihtaa
vekslaaja kirjoitti:
Ehkä et nyt ymmärtänyt kirjotettua puhumisesta puhumattakaan,kunnon naiset ei oo kaupan. Kunto pitää sen itse. Ei tässä nyt rahasta puhuta kun on tunteet pelissä ja vielä kuumat tunteet. Tässä edetään nyt kellookin tarkemmin, sisaret varoittuvat huti iskuista.
tämän vanhan nysveröni,missäs nähdään niin tuon näytille?
- taas ei
voisin vaihtaa kirjoitti:
tämän vanhan nysveröni,missäs nähdään niin tuon näytille?
mikään mahti maailmassa saisi omaani vaihtamaan.
- enkelitrio
taas ei kirjoitti:
mikään mahti maailmassa saisi omaani vaihtamaan.
koska paremppaa emmää saa,
ja huanomppaa emmää huali !
- Leskimies70+
Sanoa niinkun tämän vuotiset ylioppilas tytöt.
Älliä ja kukkia.
Muuten nainen ei ole viriili, koskaan, himokas ja seksikäs tai jotain muuta , mutta ei viriili.
Mies niinkun minäkin on viriili.- jurppii
tuo ukonkutale, tekis jottain, hyppäis vaikka korkeutta.miel tekis vaihtoo vua ku en uskalla.mies se on kumminnii jonninmoine oltava.
- silloin
Kun soittotaidoton vaihtaa torven viuluun
- soittotaidon
tiedät. Osaan soittaa korkeelta ja kovaa tai johtaa koko orkesteria jos haluun. Mihinkäs ne taidot häviäis. Saatu syntymälahjana.
- mainio*
vertaus. :))))
- uuden
miehen. Onko tää häin vaikeeta tää miehen saanti? Ennen niitä pörräs ympärillä riesaks asti. Hyvät hyssykät,tässä on nyt ryhdyttävä tosi toimiin. Kokeilen suoraa toimintaa kun käväsen Siperinvalinnassa,siis sivassa.
- ei enää
pörrää miehet ympärillä:((. Silloin ennen niitä riitti harmiksi asti. Meni vaikka vaan bussipysäkille niin kohta oli joku mies kyytiä tarjoamassa. On maailma muuttunut....
- hildurvonhopsis
Ennen kun kuljin kaupungilla, niin aina joku vihelteli ja pyysi treffeille. Taitaa olla miehillä tuo näkö huonontunut tai sitten minusta on tullut lady, jolle ei uskalla enää viheltää. Eivätköhän miehet enää osaa viheltää tässä iässä?
Hildur von Höpsis :0)
*naur* - erilaista nykyisin
Ennen kun kuljin kaupungilla, niin aina joku vihelteli ja pyysi treffeille. Taitaa olla miehillä tuo näkö huonontunut tai sitten minusta on tullut lady, jolle ei uskalla enää viheltää. Eivätköhän miehet enää osaa viheltää tässä iässä?
Hildur von Höpsis :0)
*naur*Kaikki on kauempana kuin ennen.
Kadun kulmaan on kaksi kertaa pitempi
matka ja olen huomannut, että sinne
on lisätty kukkula.
En enää juokse linja-auton perässä.
Se lähtee nopeammin kuin ennen.
Tuntuu siltä, että portaat tehdään ..
jyrkemmiksi kuin ennenvanhaan ja oletko
huomannut miten pientä tekstiä nykyisin
käytetään sanomalehdessä ?
Ei kannata pyytää ketään lukemaan ääneen,
kun kaikki puhuvat niin hiljaisella äänellä, että
tuskin kuulen heitä.
Vaatteiden materiaali on niin kippanaa
nykyisin, varsinkin vyötäröllä. On melkein
mahdoton ylettyä kengännauhoihin, enkä tiedä miksi.
Jopa ihmisetkin ovat muuttuneet,
he ovat niin paljon nuorempia kuin ennen,
kuin olin heidän ikäisensä ja toisaalta
ikäiseni ovat paljon vanhempia kuin minä.
Tapasin entisen koulukaverini tässä eräänä päivänä.
Hän oli vanhentunut niin tavattomasti,
ettei hän edes tuntenut minua.
Ajattelin tuota ihmisparkaa tänä aamuna kammatessani
ja katsoin kuvaani peilistä.
Ajatella, eivät ne osaa enää edes tehdä
kunnon peilejä. - Pysy sellaisena kuin olet
erilaista nykyisin kirjoitti:
Kaikki on kauempana kuin ennen.
Kadun kulmaan on kaksi kertaa pitempi
matka ja olen huomannut, että sinne
on lisätty kukkula.
En enää juokse linja-auton perässä.
Se lähtee nopeammin kuin ennen.
Tuntuu siltä, että portaat tehdään ..
jyrkemmiksi kuin ennenvanhaan ja oletko
huomannut miten pientä tekstiä nykyisin
käytetään sanomalehdessä ?
Ei kannata pyytää ketään lukemaan ääneen,
kun kaikki puhuvat niin hiljaisella äänellä, että
tuskin kuulen heitä.
Vaatteiden materiaali on niin kippanaa
nykyisin, varsinkin vyötäröllä. On melkein
mahdoton ylettyä kengännauhoihin, enkä tiedä miksi.
Jopa ihmisetkin ovat muuttuneet,
he ovat niin paljon nuorempia kuin ennen,
kuin olin heidän ikäisensä ja toisaalta
ikäiseni ovat paljon vanhempia kuin minä.
Tapasin entisen koulukaverini tässä eräänä päivänä.
Hän oli vanhentunut niin tavattomasti,
ettei hän edes tuntenut minua.
Ajattelin tuota ihmisparkaa tänä aamuna kammatessani
ja katsoin kuvaani peilistä.
Ajatella, eivät ne osaa enää edes tehdä
kunnon peilejä.Siis todella ihana:D, laitan sen talteen. Juuri noinhan tässä on käynyt....
- mistähän meinaat
Sen uuden löytää? Voi kertoa,että ei niitä hyviä juuri ole tyrkyllä, koska kaikki hyvät miehet on varattuja ja vaimot pitää heidät kyllä itsellään:)
Poikkeuksia tietenkin on, mutta se onkin sitten vaikeampi juttu, että osuu kohdalle.
Nimim. kokemusta on (nainen) - uuden
yöpaidan jos on entinen mennyt rikki hampaiden välissä.
- tyyliä
ilahdutta lyyliä. minä luotan Suomalaiseen mieheen joka ostaa yöoaidan. sinä et olekaan mikään arkajalka,uskallit lähestyä ja vetää oikeesta narusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769