Pirkkalan kuntosali olisi muuten kivan lähellä, ja ok laitteet mutta porukka on sen mukaista että vain kauniit/komeat ja trimmatut on hyväksyttyjä. Henkilökunnassa ei siis ole mitään vikaa vaan asiakkaat voisivat olla hiukan enemmän suvaitsevia siihen että myös ne ei hoikat ja hyväkuntoiset haluavat hoitaa kuntoaan, tai ainakin aloittaa sitä hoitamaan.
kuntosali
10
1913
Vastaukset
- sportti_n
No ei se nyt ihan noinkaan ole... Itse saatan joskus vähän ihmetellen katsella ja päätä puistella kun joku tekee liikkeet väärin. Sitä varten se kuntosaliohjaaja siellä on että siltä voi kysyä apua ja tarkistuttaa tekeekö liikkeet oikein..
Ne teinit mitä siellä pyörii.. jos ette osaa tehdä muuta kun istua laitteissa niin menkää muualle "hengailemaan" pois tilaa viemästä kun jotkut haluaa oikeesti treenata eikä se onnistu kunnolla ahtaassa salissa!- Just!
Se ei varmaan auta jos katselee ja pudistelee päätään jos joku tekee liikkeet väärin, voihan sitä ystävällisesti mainita jos se häiritsee, monikaan ei ehka tiedä että tekee liikkeet väärin, eikä siksi ymmärrä kysyä.
Teineistä en tiedä istuvatko laitteissa mutta itse teen muutaman sarjan samassa laitteessa ja muutaman sekunnin tauon istun laitteessa, jollei joku ole vieressä siihen tulemassa.
Kaikki eivät ole atleetteja ja käy joka päivä itseään trimmaamassa, en sellainen haluaisi ollakaan, käyn ihan toisesta syystä salilla. - sporttin
Just! kirjoitti:
Se ei varmaan auta jos katselee ja pudistelee päätään jos joku tekee liikkeet väärin, voihan sitä ystävällisesti mainita jos se häiritsee, monikaan ei ehka tiedä että tekee liikkeet väärin, eikä siksi ymmärrä kysyä.
Teineistä en tiedä istuvatko laitteissa mutta itse teen muutaman sarjan samassa laitteessa ja muutaman sekunnin tauon istun laitteessa, jollei joku ole vieressä siihen tulemassa.
Kaikki eivät ole atleetteja ja käy joka päivä itseään trimmaamassa, en sellainen haluaisi ollakaan, käyn ihan toisesta syystä salilla.Turha on mennä ketään neuvomaan kun kuitenkin tulee vastauksena että "kyllä mä tiedän mitä teen" tms. mitä sä siihen tuut neuvomaan, pidä huoli omista asioistas...
Mut jokainen tyylillään, ei se mun asia oo jos joku rikkoo paikkojaan tieten tahtoen.. mä lensin ulos chatista... olisi kiva saada sinuun yhteys... en tiedä onnistuuko tällä lailla
- kävijä
Hmm, jännä kuulla tuollainen kommentti, koska itsekin tuolla salilla treenaavana olen aivan päinvastaista mieltä. Nimittäin mun mielestäni yleistunnelma salilla on hyvä ja erilaiset treenaajat eri tavoitteineen on juuri se syy, miksi itsekin tuolla treenaan. Helposti syntyy juttua ihan tuntemattomienkin treenajien kanssa. Mä en koskaan ole kuullut itseäni tai ketään kohtaan mitään arvostelevaa kommenttia.
- Treenari1
Ite käyn lähinnä lauantaisin Pirkkalan kuntosalilla ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että siellä jos jossain ei kukaan kato kieroon.
- Leppis
Onko kyseessä siis Partolakeskuksen kuntosali vai Pirkkalan Liikuntatalo?
- siellä käyn
Liikuntatalo
- 17+7
siellä käyn kirjoitti:
Liikuntatalo
Ei sielläkään kieroon katsojia taida olla muut kun ne muutama teini. Kun niiden viikonloppujuttuja kuuntelee, niin eipä kannata siitä kieroon katsomisestakaan välittää. Kierossa taitaa olla joku muu kuin katse.
- 14+3
Partola-keskuksen kuntosalilla ainakin suvaitaan kaikenlaisia, ja ihan positiivisessä hengessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002195Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2182114Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011203
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611131- 1171060
- 60954