Taas se tuli nähtyä juhannuksen paluuliikenteessä. Jono seisoi paikallaan, niin eikös kahta puolta oikealta ja vasemmalta motoristit vain ohittelivat. En yhtään sääli motoristia, jos hengestään pääsee, päinvastoin. Viidennen oikealta ohittajan jälkeen pinna paloi ja onneksi siis motoristien onneksi ei kukaan sitten enää ohitellut. Olisin hieman seuraavan kohdalla lykännyt nokkaa oikealle ja pakottanut motoristin ojaan ja toivottanut onnea ja turvallista matkaa. Kypärä päähän ja järki häviää. Onneksi yleensä motoristi on se heikompi osapuoli kolaritilanteessa.
Motoristit
16
1360
Vastaukset
- itsellesi
otat kauhean pultin pikkuasiasta. Minua ei häiritse asia TIPPAAKAAN; PÄTKÄÄKÄÄN JNE......
- Lee-
Itsekin ajoin n. 1000Km juhannusliikenteen seassa ja kohdalleni sattui ainoastaan muutama motoristi. Ainakin nämä ajoivat mallikkaasti; eivät tehneet hulluja ohituksia tai tunkeneet väleihin niin, että olisi pitänyt jarruttaa. Edes mitään suuria ylinopeuksia en havainnut ja ohitin itsekin muutaman rajoituksen mukaan kulkevan moottoripyörän.
Minulla ei siis todellakaan ole mitään valittamista. Enemmän olen nähnyt mulkkuja autoilijoita kuin moottoripyöräilijöitä, vaikka ottaisin huomioon autojen huomattavasti suuremman määrän. Voipi sitten olla, että pahimmat törttöilijät eivät osu minun kohdalleni. - harmia..
Toiseksi jää jos mokaa..
Osaatko käyttää suuntavilkkua? - motorcycleman...
Kyllä, ohitin paluuliikenteessä n. 1000- 1500 kotiloa jotka rämpivät paikallaan jonottamassa armaaseen Helsinkiin.
Eipä näkynyt oven aukojia, kiilaajia eikä muitakaan munapäitä.
-No nämähän ovat niitä kortittomia puberteetti-ikäisiä jotka täällä palstalla provoilevat.-
Hyvin pärjättiin automiesten/ -naisten kanssa ja sovittiin samalle tielle, kiitokset niin 2- kuin 4-pyöräisten kuljettajille!!!- vaikka toinen tekisi väärin
on törkeä liikenteenvaarantaminen ja jos sattuu motoristille jotain myös ruumiinvammantuottaminen tai kuolemantuottamus.eli kiilaappa vain.
- Röyhkeitä ja piittaamattomia
vaikka toinen tekisi väärin kirjoitti:
on törkeä liikenteenvaarantaminen ja jos sattuu motoristille jotain myös ruumiinvammantuottaminen tai kuolemantuottamus.eli kiilaappa vain.
Minä kuule teen mitä haluan. Jos jollain toisella menee paremmin kuin minulla tai joku pääsee jostain helpommalla, niin minä poika kostan! Naapuri kun sai uuden ruohonleikkurin halvemmalla kuin minä, niin varastin sen ja upotin järveen, eipä ollut siitä iloa sillekään! Lankomies kun voitti lotossa, niin minä poika keksin vähän juttuja ja ilmiannoin poliisille, siinä menivät rahat oikeudenkäynteihin ja korvauksiin syyttömältä mieheltä. Sellainen MIES minä olen, että eipä muutaman motoristin henki paljon tunnu kuule!
- ...
Röyhkeitä ja piittaamattomia kirjoitti:
Minä kuule teen mitä haluan. Jos jollain toisella menee paremmin kuin minulla tai joku pääsee jostain helpommalla, niin minä poika kostan! Naapuri kun sai uuden ruohonleikkurin halvemmalla kuin minä, niin varastin sen ja upotin järveen, eipä ollut siitä iloa sillekään! Lankomies kun voitti lotossa, niin minä poika keksin vähän juttuja ja ilmiannoin poliisille, siinä menivät rahat oikeudenkäynteihin ja korvauksiin syyttömältä mieheltä. Sellainen MIES minä olen, että eipä muutaman motoristin henki paljon tunnu kuule!
kyllä sä oot kuule taitava trollaaja
- Vittuuntunut
Röyhkeitä ja piittaamattomia kirjoitti:
Kuule, pistäppä siihen autos katolle oikeen kyltti miten mulkku äijä olet, ni osaan sitten moottoripyörällä ajellessani jäädä ihan siihen sun taakse. (ja kusta tankkiis.)
- Vittuuntunut
Hajoo läskipää sinne hielt haisevaan rotteloos. Katso kun moottoripyörällä pääsee ohi niin silloin mennään ohi. Oisit pelle ostanu autoos edes ilmastoinnin, ni ei ois pinna noin kireellä.
Sen voin sanoa, että jos rupeat sitä keulaas sielt jonost tyrkkimään motoristin eteen, ei motoristi välttämättä ole se heikompi osapuoli. SINÄ maksat kaikesta mitä siitä seuraa ja voipi tulla se nenäkin kovin kipeäsi.
Puhut täällä järjestä, piittaamattomuudesta, röyhkeydestä ja suorastaan mainostat miten olisit ajanut motoristin päälle... - Ovat teiden kunkkuja
Kuules nyt. Motoristit ovat teiden kunkkuja ja ne saa tehdä mitä ne haluaa. Ne ohittaa sut vaikka autosi katon kautta jos haluavat. Etkö tiedä, että motoristeja ei koske samat liikennesäännöt kuin sinua. Malta vain mielesi. Motoristeilla on kaikki valta tienpäällä.
- Elävä.
"Motoristeilla on kaikki valta tienpäällä", paitsi, että ovat lähes yhtä helposti tapettavissa kuin jalankulkijat ja polkupyöräilijät.
Vain erityinen valppaus ja pako voi heidät pelastaa. - ...
Elävä. kirjoitti:
"Motoristeilla on kaikki valta tienpäällä", paitsi, että ovat lähes yhtä helposti tapettavissa kuin jalankulkijat ja polkupyöräilijät.
Vain erityinen valppaus ja pako voi heidät pelastaa.Tuollaisella asenteella olet vaaraksi muille tielläliikkujille ja suosittelen luovuttamaan ajokorttisi pois / hakemaan asiantuntevaa apua.
- Voi ressukkaa
Itse taas katsoin ruuhkassa seistessäni lähinnä haikeana, kuinka moottoripyörällä pääsi kätevästi ohittamaan seisovat letkat. Jos moottoripyöräilijä tekee letkan ohituksen järkevästi/varovasti, muut huomoiden, ei ohituksesta ole muuta haittaa kuin sinunlaisten huonon itsetunnon omaavien ruikuttajien henkinen kärsimys kun joku pääsee ohittamaan heidät.
- Volvomiäs olen minä!!!
saatana se on minulta pois jos joku ohittaa mut! jos minä olen volvoineni jonossa täytyy muidenkin olla. Jos ei mun lihava akka anna pimpsaa minulle, täytyy muidenkin masturboida. jos en saa kaupasta tuoretta kalaa, muidenkin pitää syödä tillilihaa. nii saatana.
- Säälittäviä....
Kyllä te moottoripyöräilijät olette sitten säälittäviä pellejä tai miksi oikeastaan pitäisi sääliä tuollaisia törkeilijöitä. Ohitella nyt autojonoa jalankulkijoille ja pyöräilijöille tarkoitetulla alueella. Kyllähän niillä pyörillä pääsee ihan eri tavalla kuin autoilla, mutta liikennesäännöt ne on pyörillekkin. Voihan niillä ajaa punaisiakin päin, kunhan tekee sen varoen. Voihan niillä ajaa pyörätielläkin, kunhan tekee sen varoen. Voihan niillä ajaa vaikka millaista ylinopeutta, kunhan tekee sen varoen. Pyöräilijäthän on aina niin varovaisia. Siksipä niille ei koskaan mitään satukkaan.
- Vittuuntunut
Hajoo siihen. Ei tartte sääliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110