mikä paras star wars leffa

sw forewer

sanokaa mikä paras SW leffa.kaikki tietysti hyviä mutta mieli piteitä otetaan vastaan.

7

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyleKatarn1987

      Siis miksikö? (Varoitus perusteluissa sitten luvassa spoilereita, että älkää lukeko tämän pitemmälle ellette ole elokuvaa nähneet) Noh, käytännössä Vaderin oma elokuva Imperial Marcheineen kaikkineen ja sitten myös Yoda ja Boba Fett tekevät tässä osassa ensiesiintymisensä. Hothin Taistelu, Millennium Falconin takaa-ajo asteroidivyöhykkeen läpi, Dagobahin mystinen ja taianomainen suomaailma, Billy Dee Williams Lando Calrissianina, Hanin ja Leian romanssi (siinä on sitä jotakin toisin kuin Anakinin ja Pàdmen vastaavassa), Ben Kenobin paluu, Pimeän Puolen vahva ja paikoin kihelmöivän painostava läsnäolo sekä tietysti "Luke, I..am your father"

      Kaikinpuolin parhaiten onnistunut Star Wars elokuva mielestäni. Juoni aivan omaa luokkaansa ja tarinan kuljetus suuren osan ajasta nautinnollisen vauhdikasta. Elokuvassa on myös eniten kiinnostavia hahmoja sekä kaikkein paras dialogi kautta aikojen. Sille vetävät vertoja ainoastaan alkuperäisen Star Warsin repliikit. Kaiken kruunaa vielä John Williamsin hieno musiikki...

      • On parhain. Tai no mielestäni vanha trilogia on kokonaisuudessaankin hyvä.

        Vaikka Irvin Kershner ohjasi vastaiskun, mutta kuitenkin George-sedän ideoima.

        Jos Lucas olisi antanut Spielbergin ohjata ja ukko olisi ollut tuottajan roolissa, niin ehkä Sithin kosto olisi ollut parempi.

        Noo jos sitten tv-sarjan toisella kaudella Lucas päästä sitten puikkoihin.


    • lukefani

      on paras kaikista.

    • Jedimestari

      on minun mielestäni paras. TESB tulee kyllä heti seuraavaksi.

      • sw movies

        Minua uusissa star warsseissa viehättää ne taistelut, mutta en oikeen tiedä.. Imperiumin vastaisku näköjään on enemmistön mieleen varmaan kun siinä tapahtuu se yllättävä paljastus lukelle, ja jotenkin muutenkin. Nohhhh...en kyllä ossaa sanoo. Episode 4 on sillein vanhaksi elokuvaksi ihan ok, vähän hauskuuttakin. Eiköhän se oo episode 3, se hyvä..siis kyllä kaikki loppujen lopuksi ovat hyviä omalla tavallaan. :)


    • MasterGormo

      3, koska siinä näkyy Yodan ja Sidiouksen taistelu.

    • pimeyden valtias 1

      pimeyden voimat ovat tosi ihan oikeasti kokeilin kerran siirtää tavaroita voimillani niin fairy pesun tiski aine purosi lattialle silloin tajusin että pimeyden voimat ovat minussa pimeyden voimat tulevat avaruudesta ja maanalta USKOKAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe