SUZUKI M1800R INTRUDER (VIKALISTA)

Nimetön

JOS HARKITSET M1800R INTRUDERIN OSTOA NIIN TÄSSÄ ON VIKOJA MITÄ OLEN LÖYTÄNYT OMASTANI 15000km JÄLKEEN

1. ETUVILKUN LASIT IRTOAA 6000km JÄLKEEN -NIISSÄ ON PIENEMMÄT TOPPAUKSET TAKAVILKKUIHIN VERRATTUNA, UUSIEN SAAMINEN KESTI 8kk

2. ETU ISKUNVAIMENTAJISSA ON LIIAN HENNOT JOUSET NÄIN RASKAASEEN PYÖRÄÄN
-ESIINTYY YLI 200 VAUHDISSA VAAPPUMISENA

3. ETU "RAPAKAARI" ON LIIAN LYHYT TAKAOSASTA
-RENKAASTA LENTÄVÄ HIEKKA RIKKOO JÄÄHDYTTÄJÄN KENNOT

4. VAKIO TAKARENKAASTA VOIN KERTOA ETTÄ SILLÄ AJAA n.8000KM JA SE VAATII TOTUTTELUA HIEKKATIELLÄ -VASTAOHJAUKSELLA JA KAASULLA PÄRJÄÄ.
VAIHTAESSA TAKARENGASTA SUOSITTELEN 280 LEVEÄÄ
SE TOIMII PAREMMIN MUTKATIELLÄ

5. SARVISTA OLEN MYÖS HUOMANNUT ETTEI NE PYSY SUORASSA

MUUTA: PYÖRÄSTÄ VOIN MYÖS KERTOA ETTEI EUROOPASTA LÖYDY JUURI MITÄÄN REKVISIITTAA
AMERIKASTA LÖYTYY TAAS SITTEN ILOKAASUA MYÖTEN
PYÖRÄN NIMI SIELLÄ M109R
ESIM. KOVAT LAUKUT n.1500€

PYÖRÄ ON KYLLÄ AIKA NOPEA MUTTA MATKAAJOSSA SAISI OLLA 6:des VAIHDE

JOS OSTOPAIKKAA HARKITSET NIIN RUOTSISSA OLI PYÖRÄLLE ANNETTU 5v TAKUU KUN SUOMESSA 3v

14

13530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SELVÄKSI TULI!!!

      !!!

    • TAKUU???

      * Eikös "virallinen" maahantuoja anna pyörälle
      kahden vuoden takuun?
      * Samoin eikös tuo 8000km:n kesto takarenkaalle
      ole ihan hyvä?
      * Missä ajat suomessa 200km/h eli ilmeisesti
      suomen nopeuksissa erittäin hyvä peli ajaa?
      * Tilasitko vilkun lasit viralliselta
      maahantuojalta?

      Ainakin itselleni on jäänyt pyörästä erittäin hyvä käsitys ja jos pyörä ei jotain miellytä niin ei muuta kuin myyntiin!!!! Tosin myytävistä pyöräístä ei kannattaisi pyytää uusien hintoja jos niistä meinaa eroon päästä.....

    • Turo--Inkeri

      1. ETUVILKUN LASIT IRTOAA 6000km JÄLKEEN -NIISSÄ ON PIENEMMÄT TOPPAUKSET TAKAVILKKUIHIN VERRATTUNA, UUSIEN SAAMINEN KESTI 8kk

      Jaa, no eikös 06 tai 07 pelissä pitäisi olla vielä takuu voimassa? Ja eikös ne ole ruuveilla kiinni eikä millään "toppauksilla", yleensä ainakin on?
      Tilausaika 8kk: älä naurata, normaalisti 2-3 pv (ja noita kyllä pitäisi
      löytyä Euroopasta), pahimmassa tapauksessa 2-3 viikkoa. Tästä väiteltiin ihan vastikään, vaikkei siinä
      edes ole mitään väittelemistä koska asia on juuri noin, joten ei ainakaan aloiteta uudelleen.

      2. ETU ISKUNVAIMENTAJISSA ON LIIAN HENNOT JOUSET NÄIN RASKAASEEN PYÖRÄÄN
      -ESIINTYY YLI 200 VAUHDISSA VAAPPUMISENA

      Eipä ole historian ensimmäinen eikä viimeinen pyörä, jonka vakiojousituksessa on toivomisen varaa.
      Suomessa maksiminopeus on 120kmh, eikä tämä ole mikään ratapäivienkään kulkupeli, joten haitannee sitten lähinnä ulkomailla?

      3. ETU "RAPAKAARI" ON LIIAN LYHYT TAKAOSASTA
      -RENKAASTA LENTÄVÄ HIEKKA RIKKOO JÄÄHDYTTÄJÄN KENNOT

      Jaa, no sehän on ikävä "fiba", vaan tuskin sentään syylaria aivan rikkoo?? Siihen varmaan täytyy joku pidennyspala tai kumilätkä kehittää.

      5. SARVISTA OLEN MYÖS HUOMANNUT ETTEI NE PYSY SUORASSA

      Voisitko hieman tarkentaa, miten niin ei pysy suorassa?


      JOS OSTOPAIKKAA HARKITSET NIIN RUOTSISSA OLI PYÖRÄLLE ANNETTU 5v TAKUU KUN SUOMESSA 3v

      Ruåttissa antavat maahantuojan 3v käyttöturvan tehdastakuun 2v jatkoksi, ja käyttöturva on osittainen
      ja se käsittää moottorin, vaihteiston ja pa-suihkutuksen, ei koske esim. akkua eikä jännitteensäädintä.
      Suomessa on 2v takuu.

      • kommentti

        2. ETU ISKUNVAIMENTAJISSA ON LIIAN HENNOT JOUSET NÄIN RASKAASEEN PYÖRÄÄN
        -ESIINTYY YLI 200 VAUHDISSA VAAPPUMISENA

        Eipä ole historian ensimmäinen eikä viimeinen pyörä, jonka vakiojousituksessa on toivomisen varaa.
        Suomessa maksiminopeus on 120kmh, eikä tämä ole mikään ratapäivienkään kulkupeli, joten haitannee sitten lähinnä ulkomailla?
        -- - - - - - -- --- - - -


        Mielestäni mopottimen kaikkien ominaisuuksien soisi oleva sillä tasolla että, ajaminen on turvallista niillä nopeuksilla, kuin mitä motista vakiona irtoaa. Kyllä yks jos toinenkin tämän kokoisen hankkinut vähän kokeilee, oli rajoitukset mitä tahansa, ja jos parissa sadassa alkaa vaappuminen niin se voi olla kokemattomalle vaarallista, eikö?
        Pointti on siinä, että kyllä tämä haitannee kotimaassakin, vaikkakin enempi hetkittäin kuin saksan tukkoisilla baanoilla.


      • Turo--Inkeri
        kommentti kirjoitti:

        2. ETU ISKUNVAIMENTAJISSA ON LIIAN HENNOT JOUSET NÄIN RASKAASEEN PYÖRÄÄN
        -ESIINTYY YLI 200 VAUHDISSA VAAPPUMISENA

        Eipä ole historian ensimmäinen eikä viimeinen pyörä, jonka vakiojousituksessa on toivomisen varaa.
        Suomessa maksiminopeus on 120kmh, eikä tämä ole mikään ratapäivienkään kulkupeli, joten haitannee sitten lähinnä ulkomailla?
        -- - - - - - -- --- - - -


        Mielestäni mopottimen kaikkien ominaisuuksien soisi oleva sillä tasolla että, ajaminen on turvallista niillä nopeuksilla, kuin mitä motista vakiona irtoaa. Kyllä yks jos toinenkin tämän kokoisen hankkinut vähän kokeilee, oli rajoitukset mitä tahansa, ja jos parissa sadassa alkaa vaappuminen niin se voi olla kokemattomalle vaarallista, eikö?
        Pointti on siinä, että kyllä tämä haitannee kotimaassakin, vaikkakin enempi hetkittäin kuin saksan tukkoisilla baanoilla.

        custom-tyyppinen pyörä on kovinkaan vakaa edes 150 nopeudessa. Kovaa ajamiseen soveltuu ihan toisenlaiset laitteet.

        Oletkos muuten koittanut säätää sitä jousten esijännitystä... ja eikös siinä ole ihan suht laadukas alusta, joten ehkä siellä on muitakin säätöjä puristus- tai paluuvaimennukselle?

        Toisaalta jo pelkästään tuommoinen leveä stonga voi antaa sen verran periksi, kun etupäähän alkaa kohdistua kovempia voimia noissa nopeuksissa, että ohjaus alkaa tuntua eläväiseltä. Ja eturengaskin saattaa alkaa keventyä, myös se voi aiheuttaa saman.


      • Mika+
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        custom-tyyppinen pyörä on kovinkaan vakaa edes 150 nopeudessa. Kovaa ajamiseen soveltuu ihan toisenlaiset laitteet.

        Oletkos muuten koittanut säätää sitä jousten esijännitystä... ja eikös siinä ole ihan suht laadukas alusta, joten ehkä siellä on muitakin säätöjä puristus- tai paluuvaimennukselle?

        Toisaalta jo pelkästään tuommoinen leveä stonga voi antaa sen verran periksi, kun etupäähän alkaa kohdistua kovempia voimia noissa nopeuksissa, että ohjaus alkaa tuntua eläväiseltä. Ja eturengaskin saattaa alkaa keventyä, myös se voi aiheuttaa saman.

        Iso customi etenee vakaasti kuin juna 200 km/h vauhdissa. Sopiva takaiskunvaimentimien esijännitys on tärkeä, ettei pyörä jojota töyssyissä eikä vaapu kaarteessa.

        Itsellä ei ole tuulisuojaa. En tiedä miten se vaikuttaa vakauteen tuulisella säällä. Saattaa riepotella. Muuten saa tuulla melko reippaasti ennen kuin sitä täytyy ottaa huomioon.


    • Mika+

      1. Laita vilkunlasien tilalle tämmöiset. En tiedä auttaako kiinni pysymiseen, mutta näyttää paremmilta.
      http://clearalternatives.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=CA&Category_Code=CRUISERSS

      2. Eikö takaiskunvaimentimen esijännityksen kiristys auta yhtään. VTX1800C pomppii kuin jojo jos säätö on liian löysällä.

      3. VTX:ssä on myös lyhyet lokasuojat. Kura hakkaa syylärin kennoja lyttyyn. Ostin Stormista 10€ maksavan roiskeläpän. Ongelma poistui sillä. Küryakyn tekee tälläistä koristetta. Kyselin että josko tekisivät samaa koristetta jossa on myös roiskeläppä. On kuulemma tulossa.
      http://www.kuryakyn.com/products.asp?bn=metric&ci=3850

      4. Dunlopit eivät kestäneet VTX:ssäkään kuin jotain 8000 km. Metzelerit kestää huomattavasti pitempään: etu 20000, taka 13000.

      5. Olisko kardaani on sen verran jämerä, että se rupeaa kallistamaan pyörää, jos heität kädet sarvista.

      • Nimetön

        Ohjaustangon korotuksien alla kumi puslat mitkä päästää sarvet muljahtamaan, Helpolla ne kyllä vääntää takaisin Mutta on se välillä ihan kuin kaverin vanha Raisu


      • Mika+
        Nimetön kirjoitti:

        Ohjaustangon korotuksien alla kumi puslat mitkä päästää sarvet muljahtamaan, Helpolla ne kyllä vääntää takaisin Mutta on se välillä ihan kuin kaverin vanha Raisu

        Ettei raisereiden kiinnitys olis vaan löysällä? Vaikea kuvitella tilannetta kun omassa pyörässä on metalli metallia vasten. M1800R:ään löytyy muuten kohtuu valikoima raisereita ja jatkopaloja, jos vakioratkaisu ei sovi sun vartalolle.
        http://www.cruisercustomizing.com/list.cfm?model_ID=113&category_ID=62&sblid=Risers_for_Suzuki_Boulevard_M109


    • hyvä pyörä

      vai jotta mutkateitä pitäis ajella kovempaa...

      päästellä yli kahtasataa....

      hiekat lentelee syylaria rikkovissa määrin...

      ja muutenkin pitäis vaihtaa maisemaa ilman tärinöitä.

      ...ja pyörävalintasi oli customcruiseri isolla V-koneella.

      Kaikkea täältä lukee?

    • matula

      Noin tyytyväinen kaveri vaikuttaa ihan siltä, että koko ikänsä on pyörästä haaveillut ja nyt sitten antoi lompsa myöten. Ostit sitten kokeilematta erilaisia laitteita mielestäsi parhaan NÄKÖISEN pyörän.

      Kirjoituksesi on arkipäivää. Moottoripyörä vaappuu, heiluu ja kura lentää ja tuulikin humisee. Vuodet Toyotan lasin sisäpuolella ovat opettaneet, että liikenne on vain siirtymistä? Vai?

      Niillä painoilla ja väännöillä 8tkm on hyvä suorite. Mikä on niin hyvä rengas? Tuttu veti GSX 1400:lla 4tkm ja Battlax oli sileä.

      Vain Apriliassa vois osien saanti kestää noin kauan ja silloinkin tehdas jo teettäis ne jos varastot olis tyhjinä. Suzukissa se on käytännössä korkeintaan muutama viikko.

      Hei! Nauti siitä sopivan näköisestä pyörästäsi. Se on tosiaan aika elvis. Sillä kehtaa ajaa minkä tahansa viereen mutta kuka tahansa ei kehtaa tulla parkkiin sen viereen.

      Sitähän Olet halunnutkin...

      Jos haluat ajaa vaan moottoritiellä kovaa niin vaihda joku katettu ja aja sillä hanuri pystyssä katteen alla kyyryssä.

      Ei muuta kuin vetoja...

      • arska

        Asiaa "puhuivat" kaksi viimeistä ... lukiessani tuosta yli 200 km/h customilla aiheutti lievän naamahalvauksen =)))
        Kyllähän se niin on että tämä tämänhetken "juppikansa" joka on pyöriä (uusia) ostanut tekee miellyttävän palveluksen monelle oikealle harrastajalle , kohta on vähän ajettuja isoja customeita liikkeet pullollaan.. ei tuohon kauan mene kun joku uusi asia on "IN" muoti ja ilapäivälehtien mukaan ;)


    • poppisv

      kiitos siis ruotsiin hyvä juttu

    • Anonyymi

      Kaksi kytkintä 24tkm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1274
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1271
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1009
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      272
      913
    Aihe