Dressman (miksei kaikissa ale?)

malmi..

Poikkeisin Tampereelta tullessa Lempäälän Dressmanin ovella (oli suljettu). Sisällä oli isolla -70%. En alkanut odotella, että puolenpäivän aikaan aukeaisi (ovessa ei aukioloaikoja) vaan ajattelin katsoa malmilla sitten. Malmin dressussa ei sitten ollutkaan muuta kuin -50% muutama hullu paita.

Onko niin, että dressu on joutunut nostamaan hintoja alkurynnistyksen jälkeen. Nyt siis hintoja nostettu. Tuo -50% oli paitojen hinnoista jotka olivat normaalisti 23,50. Miten noin iso lähtöhinta??? Eikö t-paitoja yleensä saa normaalistikin 10 eurolla?

9

7909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkanut nostella

      sikana hintoja,
      Tavallaan kusettavat meitä yksinkertaisia kuluttajia, kuvitellaan että wau puoleen hintaan, vaikka todellisuudessa hinta on ihan nirmaalihinta.
      Boikottiin vaan... :)

      • malmi...

        Myivät sisääntulovaiheessa halvalla ja näin taktikoivat saaden muodostettua ketjun myös suomeen. nyt ovat nostaneet hintoja. saas nähdä kuinka seuraavaksi liddilin käy. povaan, että ei voi kauaa jatkua tuollaisena valikoimaltaan ja kun tuotteet ovat yksinkertaisia. ei istu suomeen. kohta on liddilin sisääntulovaihe käyty.


      • lista on pitkä
        malmi... kirjoitti:

        Myivät sisääntulovaiheessa halvalla ja näin taktikoivat saaden muodostettua ketjun myös suomeen. nyt ovat nostaneet hintoja. saas nähdä kuinka seuraavaksi liddilin käy. povaan, että ei voi kauaa jatkua tuollaisena valikoimaltaan ja kun tuotteet ovat yksinkertaisia. ei istu suomeen. kohta on liddilin sisääntulovaihe käyty.

        kaupoista jotka ovat markkinoille tullessaan profiloituneet edullisen hinnan kautta, hintoja on sittemmin markkinaosuuden kasvaessa hivutettu ylöspäin. Moni mieltää Ikean edulliseksi, tietyissä tuoteryhmissä asia varmasti näin on mutta aika hyvään hintaan samantasoista tavaraa saa muistakin ketjuista.

        Yksi helpoimmista keinoista lisätä asiakaskohtaista euromäärää on kaksi kolmen hinnalla -kampanjat yms. vastaavat, asiakas yleensä ostaa sen yhden tuotteen sijaan toisenkin. Jos olet ostanut paidan 10 eurolla ja saat sen kohta -70% alennuksella niin voit miettiä minkälainen kate paidassa on aikanaan ollut, jää siitä aletavarastakin ihan mukava kate kaupalle.

        Kukaan ei ole niin tyhmä kuin kuluttaja...


      • onko teilläpäin ??
        lista on pitkä kirjoitti:

        kaupoista jotka ovat markkinoille tullessaan profiloituneet edullisen hinnan kautta, hintoja on sittemmin markkinaosuuden kasvaessa hivutettu ylöspäin. Moni mieltää Ikean edulliseksi, tietyissä tuoteryhmissä asia varmasti näin on mutta aika hyvään hintaan samantasoista tavaraa saa muistakin ketjuista.

        Yksi helpoimmista keinoista lisätä asiakaskohtaista euromäärää on kaksi kolmen hinnalla -kampanjat yms. vastaavat, asiakas yleensä ostaa sen yhden tuotteen sijaan toisenkin. Jos olet ostanut paidan 10 eurolla ja saat sen kohta -70% alennuksella niin voit miettiä minkälainen kate paidassa on aikanaan ollut, jää siitä aletavarastakin ihan mukava kate kaupalle.

        Kukaan ei ole niin tyhmä kuin kuluttaja...

        Onko teilläpäin,

        Dressmanissa otettu paidoista muovit pois?

        meillä on ainakin kaikista, pukupaidatkin ovat aivan tomuisia ja on siinä muutakin likaa.

        Kun kostealla sormella lääppää, tulee tumma raita.

        Eli
        ovat todella surkean likaisia.


      • surkea ulkonäkö
        onko teilläpäin ?? kirjoitti:

        Onko teilläpäin,

        Dressmanissa otettu paidoista muovit pois?

        meillä on ainakin kaikista, pukupaidatkin ovat aivan tomuisia ja on siinä muutakin likaa.

        Kun kostealla sormella lääppää, tulee tumma raita.

        Eli
        ovat todella surkean likaisia.

        Dressman maksaa tehtaalle paidoistaan about 1 euroa/kpl. Voi siinä sitten 29,95 euron hintalapusta tulla vähän alaspäinkin.

        Hei ihmiset hyvät, ihan oikeesti, vaatikaa rahoillenne edes vähän vastinetta.


      • joosebbi

        Jos joku teistä on koskaan dressmannin kuteita käyttänyt on varmasti huomannut että löytyy monen hintaista MUTTA hyvä laatuisia!! Heidän perus periaatehan on että edullisesti mutta laadukasta! Tuotteethan ovat todella edullisia ja jos ne ovat vielä olleet puoleen hintaan ni haloooo nehän ovat mielettömän halpoja!!! Jos joku puhuu kusettamisesta ni on tainnut ostaa kuteensa ennen kirpputorilta! Dressmannilta saa ehdottomasti huippu kamaa halvalla!!! Jos rahat ei riitä niiden kuteisiin ni täytynee sellasten siirtyä kirpputorille! Minä työni vuoksi olen kiertänyt useassa dressmannissakin kun vaatetta menee kaupparatsuna ni koskaan ei ole vastaan tullut huonoa saati kallista vaatekappaletta.


      • McGordon ei ruleta
        joosebbi kirjoitti:

        Jos joku teistä on koskaan dressmannin kuteita käyttänyt on varmasti huomannut että löytyy monen hintaista MUTTA hyvä laatuisia!! Heidän perus periaatehan on että edullisesti mutta laadukasta! Tuotteethan ovat todella edullisia ja jos ne ovat vielä olleet puoleen hintaan ni haloooo nehän ovat mielettömän halpoja!!! Jos joku puhuu kusettamisesta ni on tainnut ostaa kuteensa ennen kirpputorilta! Dressmannilta saa ehdottomasti huippu kamaa halvalla!!! Jos rahat ei riitä niiden kuteisiin ni täytynee sellasten siirtyä kirpputorille! Minä työni vuoksi olen kiertänyt useassa dressmannissakin kun vaatetta menee kaupparatsuna ni koskaan ei ole vastaan tullut huonoa saati kallista vaatekappaletta.

        Dressmanin tuotteet menevät rikki ja niistä lähtee väri helpolla. Se on iso plussa että ne hajoavat alle puolen vuoden ikäisinä jolloin takuu on voimassa.


      • 18
        joosebbi kirjoitti:

        Jos joku teistä on koskaan dressmannin kuteita käyttänyt on varmasti huomannut että löytyy monen hintaista MUTTA hyvä laatuisia!! Heidän perus periaatehan on että edullisesti mutta laadukasta! Tuotteethan ovat todella edullisia ja jos ne ovat vielä olleet puoleen hintaan ni haloooo nehän ovat mielettömän halpoja!!! Jos joku puhuu kusettamisesta ni on tainnut ostaa kuteensa ennen kirpputorilta! Dressmannilta saa ehdottomasti huippu kamaa halvalla!!! Jos rahat ei riitä niiden kuteisiin ni täytynee sellasten siirtyä kirpputorille! Minä työni vuoksi olen kiertänyt useassa dressmannissakin kun vaatetta menee kaupparatsuna ni koskaan ei ole vastaan tullut huonoa saati kallista vaatekappaletta.

        näin on ja Dressmannilta ei tarvis sitä hakea kaiken muun joukosta yksittäisiä löytöjä,

        jo tuotteiden sisäänostaja on tehnyt hyvät valinnat ja kaikki tuotteet ovat asiallisia.

        ainoa mitä kritisoin, koskee monia muitakin samantyylin liikkeitä,
        siellä on otettu paidat paketeista, siten tomuntuvat kun muutamissa on jopa kokolattiamatti,
        huonosti pestynä voivat olla heti nuhruisen näköisiä kun tummasta tomusta on liuennut väriä varsinkin vaaleisiin paitoihin.

        heh, pitäisi olla pesuohjeet myös kokolattiamaton peruun kun sitä on paidoissa paljon.


    • olololol

      Kysymys kuuluukin miksi olet ollut ideaparkissa niin että dressmannin ovet ovat olleet kiinni? Dressmann on yksi niistä harvoista liikkeistä, joka on auki ja kiinni Ideaparkin ulko-ovien mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe