Ostin luontaistuoteliikkeestä vihreää teetä, luomu sellaista.Ajattelin että jos kupposen kaksi joisi päivässä mutta ilmeisesti sitä pitäisi juoda 5-6 kupillista saadakseen parhaan hyödyn irti, onko näin??
En ole ikinä pitänyt teestä enkä pidä tästäkään mutta haluan ehdottomasti kokeilla...mikä se sitten on sellainen "kupillinen" määrällisesti? Millaiseen vesimäärään riittää yksi pussukka teetä?
Onkos väliä juoko sen kuumana vai kylmänä?
Ehkä tyhmiä kysymyksiä mutta olen aikalailla tee-neitsyt :D
Vihreä tee,kuinka
3
520
Vastaukset
- Variaatio
...ei noilla seikoilla ole mitään merkitystä.
Kaikella kunnioituksella, olen henkilökohtaisesti ymmärtänyt, että vihreää teetä tulisi juoda koko ikänsä, eikä mitään teekuuria, jotta saisi siitä hyödyn irti. Tuskin teestä mitään haittaakaan on, mutta näkyviä terveysvaikutteita saat kyllä turhaan odottaa.
Jos et pidä teestä, niin kuin sanoit, suosittelen juomaan sen sitten väkisin siten, miten se sinun suuhusi parhaalta maistuu. Samat ainesosathan ne ovat siinä teessä, oli se sitten kuumaa tai kylmää, kitkerää vai hieman laimeampaa. :>- että se
sitoo nestettä ja auttaa turvotukseen esim.urheilusta johtuvaan nesteiden kerääntymiseen lihaksiin.
Näköjään aiheuttaa myös tympeyttä.
- Luomutee
Hei,
viidesti päivässä vihreää teetä on terveellistä, mutta tuo kaksikin riittää :)
Tee veden täytyy olla 85 astetta.
Jos vihreän tee maku ei miellytä, niin on myynnissä myös valkoista teetä.
Suosittelen teen ostamista cafetoria.fi:n sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892