nolo aihe.. :s

heheh...

mä en sitten ole mikään pilailija. mulla on vaikka mitä seksifantasioita kaikista lordin jäsenistä. siis mä mietin iltasinkin kaikkea "amen awa=

6

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sweet Killing Machine

      En tajuu, et mitä hauskaa tos on. Mä täytin just 13 enkä oo ajatellu enkä koskaan tuu ajattelemaankaan mitään tollasta maailman parhaasta bändistä! Siis kyllähän mäkin kirjotan ja luen tarinoita, missä Lordin jäsenillä on jotain suhteita (Kalma

    • k0ira

      Eiköhän se oo sun ikäsillä aika normaalia, että alkaa tuleen tollasia juttuja... eli et varmaan oo ainut, kaikki ei vaan myönnä sitä, eikä oikeestaan tarvikkaan (*vinkvink*).

    • Urjalan hurjat

      määkään en sitten ole pilaalija. mulla on vaikka mitä seksifantaasioita kaikista loortin jäsenistä kuten se että harrastaasin niitten kanssa tiheitä yhdyntöjä. siis mää mietin iltaasinkin kaikkia juttuja ja kirjoottelen vaikka mitä tollaasta päivisin. Ruumniin ja sialun täydellisestä yhdynnästä loortin ja niitten muitten kanssa. ja aarghhh - mää olen vasta 12!
      ja sit mua kiinnostaa kaikki sellaset että minkäälainen napa esim. uolevilla on tai jotain. kerran näin untakin siitä millanen se olisi. oli nöhtää täynnä. vähän määkin olen outo =)

      • shade14

        Otsikossa viestin sisältö..

        Sun ikäselle on täysin normaalia nähä tollasii fantasioita henkilöistä josta todella tykkäät. Mullakin sama juttu Lordin Kitan suhteen, myönnettävä on. Enkä koe olevani yhtään outo..


    • ...

      No ehkä vähän outoo!! Joo. Se nyt ehkä viel menee, et miettii niit tavallisesti, eikä LORDISTA. Ja et sitte kertoo noin yksityiskohtasesti sen täällä....

      • shade14

        Miks ei muka Lordista voi fantasioida????
        Vaikka ne "hirviöitä" onkin, se lisää musta milenkiintoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe