nolo aihe.. :s

heheh...

mä en sitten ole mikään pilailija. mulla on vaikka mitä seksifantasioita kaikista lordin jäsenistä. siis mä mietin iltasinkin kaikkea "amen awa=

6

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sweet Killing Machine

En tajuu, et mitä hauskaa tos on. Mä täytin just 13 enkä oo ajatellu enkä koskaan tuu ajattelemaankaan mitään tollasta maailman parhaasta bändistä! Siis kyllähän mäkin kirjotan ja luen tarinoita, missä Lordin jäsenillä on jotain suhteita (Kalma

• k0ira

Eiköhän se oo sun ikäsillä aika normaalia, että alkaa tuleen tollasia juttuja... eli et varmaan oo ainut, kaikki ei vaan myönnä sitä, eikä oikeestaan tarvikkaan (*vinkvink*).

• Urjalan hurjat

määkään en sitten ole pilaalija. mulla on vaikka mitä seksifantaasioita kaikista loortin jäsenistä kuten se että harrastaasin niitten kanssa tiheitä yhdyntöjä. siis mää mietin iltaasinkin kaikkia juttuja ja kirjoottelen vaikka mitä tollaasta päivisin. Ruumniin ja sialun täydellisestä yhdynnästä loortin ja niitten muitten kanssa. ja aarghhh - mää olen vasta 12!
      ja sit mua kiinnostaa kaikki sellaset että minkäälainen napa esim. uolevilla on tai jotain. kerran näin untakin siitä millanen se olisi. oli nöhtää täynnä. vähän määkin olen outo =)

• shade14

Otsikossa viestin sisältö..

Sun ikäselle on täysin normaalia nähä tollasii fantasioita henkilöistä josta todella tykkäät. Mullakin sama juttu Lordin Kitan suhteen, myönnettävä on. Enkä koe olevani yhtään outo..

• ...

No ehkä vähän outoo!! Joo. Se nyt ehkä viel menee, et miettii niit tavallisesti, eikä LORDISTA. Ja et sitte kertoo noin yksityiskohtasesti sen täällä....

• shade14

Miks ei muka Lordista voi fantasioida????
        Vaikka ne "hirviöitä" onkin, se lisää musta milenkiintoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      380
      2480
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      70
      1920
    3. 154
      1479
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1307
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1221
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      975
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      894
    8. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      870
    9. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      862
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28