mä en sitten ole mikään pilailija. mulla on vaikka mitä seksifantasioita kaikista lordin jäsenistä. siis mä mietin iltasinkin kaikkea "amen awa=
Vastaukset 6
- Sweet Killing Machine
En tajuu, et mitä hauskaa tos on. Mä täytin just 13 enkä oo ajatellu enkä koskaan tuu ajattelemaankaan mitään tollasta maailman parhaasta bändistä! Siis kyllähän mäkin kirjotan ja luen tarinoita, missä Lordin jäsenillä on jotain suhteita (Kalma
- k0ira
Eiköhän se oo sun ikäsillä aika normaalia, että alkaa tuleen tollasia juttuja... eli et varmaan oo ainut, kaikki ei vaan myönnä sitä, eikä oikeestaan tarvikkaan (*vinkvink*).
- Urjalan hurjat
määkään en sitten ole pilaalija. mulla on vaikka mitä seksifantaasioita kaikista loortin jäsenistä kuten se että harrastaasin niitten kanssa tiheitä yhdyntöjä. siis mää mietin iltaasinkin kaikkia juttuja ja kirjoottelen vaikka mitä tollaasta päivisin. Ruumniin ja sialun täydellisestä yhdynnästä loortin ja niitten muitten kanssa. ja aarghhh - mää olen vasta 12!
ja sit mua kiinnostaa kaikki sellaset että minkäälainen napa esim. uolevilla on tai jotain. kerran näin untakin siitä millanen se olisi. oli nöhtää täynnä. vähän määkin olen outo =)- shade14
Otsikossa viestin sisältö..
Sun ikäselle on täysin normaalia nähä tollasii fantasioita henkilöistä josta todella tykkäät. Mullakin sama juttu Lordin Kitan suhteen, myönnettävä on. Enkä koe olevani yhtään outo..
- ...
No ehkä vähän outoo!! Joo. Se nyt ehkä viel menee, et miettii niit tavallisesti, eikä LORDISTA. Ja et sitte kertoo noin yksityiskohtasesti sen täällä....
- shade14
Miks ei muka Lordista voi fantasioida????
Vaikka ne "hirviöitä" onkin, se lisää musta milenkiintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50609
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49451- 33444
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120388Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18362- 52358
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119353- 56347
- 26346
- 59343
Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89338Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334