....käytöksestäni qew11 sai minut pimeän puolen polulle mutta olen palannut takaisin valoon ja toivon että hyväksytte minut takaisin. THE FORCE WILL BE WITH YOU ALLWAYS :)
minä olen myös pahoillani....
4
211
Vastaukset
- KyleKatarn1987
Jokainen joutuu elämässään joskus pimeän puolen valtaan, mutta kukaan ei ole lopullisesti hukassa niin kauan kuin tietää tehneensä väärin ja niin kauan kuin omaa halun palata takaisin valoon. =)
Tuollainen älyn "kukkanen" käy varmaan jokaisella palstalla ärsyttämässä muita. Eli tuskin tarvitsisi ottaa tosissaan.
You must control your hate, or suffer your maniac moves.- KyleKatarn1987
suutuit ihan aiheesta lukefani, en tarkoittanut ollenkaan että olisi väärin menettää joskus hermonsa. Ihmisiähän me kaikki vain olemme. Tarkoitin vain että vihasta täytyy kyetä päästämään irti ennen kuin se muuttuu katkeruudeksi ja kärsimykseksi tai pahoiksi teoiksi. Ei ole terveellistä olla kaiken aikaa suutuspäissään...
- jskus yy
ei hyväksytä kun pimeällä puolella ollaan niin ollaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850