itselläni keliakia ja laktoosi-intoleranssin epäily, verikokeiden vastausta odotellaan. rupesin tuossa vain ajattelemaan, että mikäli veriarvoissa viitteitä keliakiaan ja joudun siihen iljettävään tähystykseen niin voidaanko se suorittaa nukutuksessa? Luin jostain, että se on mahdollista...
tähystys nukutuksessa?
4
1076
Vastaukset
- mulle tehty
Juu, kyllä voit yrittää kevyttä "humautusta" saada. Se siis on mahdollista, mutta riippuu tutkimuspaikasta ja perusteluistasi suostutaanko siihen.
Ja tämän kerron kokemuksen syvällä rintaäänellä eli itselleni tehty gastroskopia iv-sedaatiossa.- minä taas
nyt kun itsellesi on tehty tähystys suositteletko iv sedaatiota vai "hereillä" oloa?
Itselläni pelkona, että jos olen hereillä niin tulee kauhea siis todella kauhea ahdistus ja kyökkäys refleksit.. =(
- tehtiin
ihan ilman mitään rauhoittavia tai muutakaan ja hyvin meni. Rauhoittavaa lääkitystä kyllä tarjottiin ja oon kuullut, että potilaan pyynnöstä voidaan tehdä myös humautuksessa. Kannattaa ainakin kysyä, jos kovasti pelottaa. Itselleni gastroskopia on niin helpppo juttu, että voisin mennä siihen vaikka joka viikko, jos olisi tarpeen.
- tyttö93_<3
moi oon 14.v tyttö ja mulla tehtiin paksusuolen tähystys jo kerran ja toinen tulossa koska se eka meni pilalle...mut nukutettiin eli se on mahollista..mul on joku suolisto tulehus mut ei oo saatu selvyyttä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4335844Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2032049Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3701906- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51044- 28981
- 77872
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743- 37734