kiitos sitroen.

teerenpilkkuja

avasit silmäni. Ei aitoja tunteita tänne.

18

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on julma

      Mikähän hänelle kelpaa?

      Olen lukenut viestejä, joissa haukkuu suomenruotsalaiset ja nyt meidän lemmikkimme. Onneksi en ole koskaan tuntenut noin tunteetonta ihmistä. Pahoja olen tuntenut, mutta jotain hyvää heissäkin on ollut, tossa vanhassa autorämässä ei ole.

      Jaksamista sulle teerenpilkkuja! Minä vastasin lyhyesti äskettäin viestiisi, ennen autorämää.

      Älä kuule hänenlaisistaan välitä, on täällä paljon, suurin osa, empaattisia ihmisiä.

      • sitroen.

        asia näppyjä nostatti?
        Kerro lisää, että tiedän mistä herneen nenäänne veditte.
        Mitään väärää tai herjaavaa en koskaan ole viestittänyt, kaikesta kirjoittamastani vastaan ja vastuun kannan sekä tarvittaessa perustelut annan.
        Hyvää jatkoa teillekin tv. sitroen.


      • on odoteltu,
        sitroen. kirjoitti:

        asia näppyjä nostatti?
        Kerro lisää, että tiedän mistä herneen nenäänne veditte.
        Mitään väärää tai herjaavaa en koskaan ole viestittänyt, kaikesta kirjoittamastani vastaan ja vastuun kannan sekä tarvittaessa perustelut annan.
        Hyvää jatkoa teillekin tv. sitroen.

        mutta taitaa sitikkasi viedä taas tuntitolkulla aikaa etkä ehi vastaamaan.


      • vastuuta
        sitroen. kirjoitti:

        asia näppyjä nostatti?
        Kerro lisää, että tiedän mistä herneen nenäänne veditte.
        Mitään väärää tai herjaavaa en koskaan ole viestittänyt, kaikesta kirjoittamastani vastaan ja vastuun kannan sekä tarvittaessa perustelut annan.
        Hyvää jatkoa teillekin tv. sitroen.

        viestisihän jo kertoo vastuuntuntosi inhimillisyydestä.

        En ota
        Kirjoittanut: sitroen. 26.6.2007 klo 20.02

           osaa enkä ymmärrä.
        Ainut hyöty koirasta on, jos saa teetettyä kunnolliset wanahnajan koirannahkakinttaat siitä. Mielellään punaruskeasta rakkikoirasta.

        Idän Ihmiset sentään ymmärtävät lihallisiakin nautintoja:
        Syötetään koiralle kuivaa riisiä niin paljon kuin se syö.
        Sitten vettä päälle niin paljon kuin juo.
        Sen jälkeen hakataan kepeillä hengiltä.
        Sen jälkeen grillataan.
        Ja nautitaan hyvällä ruokahalulla!

        Tuota kidutusta en silti ymmärrä - en, vaikka rakit kiduttavatkin minua päivittäin räkytyksellään. Ja paskovat kulkureittini.


    • enkelitrio

      Emmää ihan pikkusist säpsährä,mut hyi olkkoo.Ihan
      puistatti se sitroenin "osanotto",hävekkööt.

      Ainaski sais sulta anteeks pyytää!

      "koira,ihmisen uskollisin ystävä".Ossaan kyl kuvitella,kuin kova ikävä sulla on.Toivottavast ne
      kuvat onnistus ja tuavat mukavii muistoi sulle.
      Iloitse,että sait noinki kauan pitää hyvän kaveris.
      Rankkaa se silti on viäl kauan,mut aika auttaa.

    • Ei anneta periksi ilkeille ihmisille, niitä on paljon tässä maailmassa. Mutta mielestäni meitä aitojen tunteiden arvostajia on kuitenkin enemmän, niin yritetään vaan rohkeasti tuoda ne tunteemme julki.

      Minä olen myös joutunut vastaikään viemään pienen, vanhan ja sairaan villakoirani lopetettavaksi ja suren uskollista ystävääni kovasti.

      Jaksamista ja halaus.

    • älä huoli

      Vie filmi kehitettäväksi heti nyt. Eikä muutenkaan pidä kuukausitolkulla seisottaa kamerassa. Voi kuvat teettää vajaastakin filmistä.

    • törkeä kommentti

      sitroenilta lemmikkikeskusteluun. Vaikka ei itse siedä eläimiä niin ei pitäisi noin törkeästi kommentoida toisille joilla vielä surua. Sitroen täysin tunteeton. Hävetköön!

    • mies_vm56

      näkyä täälläkin olemalla oma itsesi, siten saat tästä itsekkin enemmän irti. Sinun pitää vain kovettaa itsesi ilkeitä, tunteettomia, typeriä ja ehkä ajattelemattomia kommentteja vastaan eikä ottaa niitä henkilökohtaisesti. Ei niitä joka päivä tule. Ongelmahan on enemmän tuollaisen kommentin esittäjän kuin sinun.

      • sitroen.

        minäkään periksi ilkeille ihmisille.
        Nämä ilkimykset mm opettivat koiransa käymään paskalla minun pihallani. Kun tästä ystävällisesti huomautin, tuli haukkumiset (siis muiltakin kuin rakilta) ja uudeksi paskannuspaikaksi opetettiin kadulta se kohta, mistä ajan pihaani. Toisen naapurin koristepensaan juurelle opetettiin koira käymään kusella - näin opetuksen itse teossa.
        Muutaman kuukauden siirtelin porttini edestä koiranpaskat koiranomistajan portin eteen ja sitten jostain syystä koira katosi.
        Koiran omistajat olivat hyvissä ammateissa olevia rantaruåtsalaisia, minä ja se toinen naapuri suomalaisia.
        Näin ilkeitä ihmisiä ne koiran omistajat ovat. Räkytyttämisestä puhumattakaan.

        Niistä kuvista mihin jotkut viittasivat, en tiedä mitään. Asiasta oli jossakin lehdessä noin 15-20 vuotta sitten kuvallinen reportaashi. Saattoi olla Indonesiasta?
        Saattaa olla, että olen joskus jossakin koiraakin syönyt. Ainakin Brüsselissä taannoin söimme monta kertaa saslikia, jonka liha ei ollut tavanomaisista kotieläimistä. Saattoi se olla ihmistäkin, sellaistahan on Brüsselistä raportoitu ennenkin.

        Löytyy sieltä netistä pahempaakin eläinrääkkäystä. Kuten koiran nylkeminen elävänä... En viitsinyt ihan kokonaan katsoa eikä linkki ole tallessa.

        Ei anneta periksi noille ilkeille ihmisille! Varsinkaan niille, jotka hommaavat järjettömän luontokappaleen avukseen ilkeilemään, kun eivät itse ehdi mielestään riittävästi!


      • mies_vm56
        sitroen. kirjoitti:

        minäkään periksi ilkeille ihmisille.
        Nämä ilkimykset mm opettivat koiransa käymään paskalla minun pihallani. Kun tästä ystävällisesti huomautin, tuli haukkumiset (siis muiltakin kuin rakilta) ja uudeksi paskannuspaikaksi opetettiin kadulta se kohta, mistä ajan pihaani. Toisen naapurin koristepensaan juurelle opetettiin koira käymään kusella - näin opetuksen itse teossa.
        Muutaman kuukauden siirtelin porttini edestä koiranpaskat koiranomistajan portin eteen ja sitten jostain syystä koira katosi.
        Koiran omistajat olivat hyvissä ammateissa olevia rantaruåtsalaisia, minä ja se toinen naapuri suomalaisia.
        Näin ilkeitä ihmisiä ne koiran omistajat ovat. Räkytyttämisestä puhumattakaan.

        Niistä kuvista mihin jotkut viittasivat, en tiedä mitään. Asiasta oli jossakin lehdessä noin 15-20 vuotta sitten kuvallinen reportaashi. Saattoi olla Indonesiasta?
        Saattaa olla, että olen joskus jossakin koiraakin syönyt. Ainakin Brüsselissä taannoin söimme monta kertaa saslikia, jonka liha ei ollut tavanomaisista kotieläimistä. Saattoi se olla ihmistäkin, sellaistahan on Brüsselistä raportoitu ennenkin.

        Löytyy sieltä netistä pahempaakin eläinrääkkäystä. Kuten koiran nylkeminen elävänä... En viitsinyt ihan kokonaan katsoa eikä linkki ole tallessa.

        Ei anneta periksi noille ilkeille ihmisille! Varsinkaan niille, jotka hommaavat järjettömän luontokappaleen avukseen ilkeilemään, kun eivät itse ehdi mielestään riittävästi!

        ja kaikki koiranomistajat sitten varmaan ovatkin naapurisi kaltaisia.


      • netissäkö olemme?
        sitroen. kirjoitti:

        minäkään periksi ilkeille ihmisille.
        Nämä ilkimykset mm opettivat koiransa käymään paskalla minun pihallani. Kun tästä ystävällisesti huomautin, tuli haukkumiset (siis muiltakin kuin rakilta) ja uudeksi paskannuspaikaksi opetettiin kadulta se kohta, mistä ajan pihaani. Toisen naapurin koristepensaan juurelle opetettiin koira käymään kusella - näin opetuksen itse teossa.
        Muutaman kuukauden siirtelin porttini edestä koiranpaskat koiranomistajan portin eteen ja sitten jostain syystä koira katosi.
        Koiran omistajat olivat hyvissä ammateissa olevia rantaruåtsalaisia, minä ja se toinen naapuri suomalaisia.
        Näin ilkeitä ihmisiä ne koiran omistajat ovat. Räkytyttämisestä puhumattakaan.

        Niistä kuvista mihin jotkut viittasivat, en tiedä mitään. Asiasta oli jossakin lehdessä noin 15-20 vuotta sitten kuvallinen reportaashi. Saattoi olla Indonesiasta?
        Saattaa olla, että olen joskus jossakin koiraakin syönyt. Ainakin Brüsselissä taannoin söimme monta kertaa saslikia, jonka liha ei ollut tavanomaisista kotieläimistä. Saattoi se olla ihmistäkin, sellaistahan on Brüsselistä raportoitu ennenkin.

        Löytyy sieltä netistä pahempaakin eläinrääkkäystä. Kuten koiran nylkeminen elävänä... En viitsinyt ihan kokonaan katsoa eikä linkki ole tallessa.

        Ei anneta periksi noille ilkeille ihmisille! Varsinkaan niille, jotka hommaavat järjettömän luontokappaleen avukseen ilkeilemään, kun eivät itse ehdi mielestään riittävästi!

        sua koiranpaskoilla kiusaajia? Kohdista vihasi naapureihisi äläkä meihin syyttömiin kirjoittajiin.


      • sitroen.
        netissäkö olemme? kirjoitti:

        sua koiranpaskoilla kiusaajia? Kohdista vihasi naapureihisi äläkä meihin syyttömiin kirjoittajiin.

        linkki uusimpaan häirikköuutiseen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706276284364_uu.shtml
        Kun ei itse jostain syystä pure riittävästi tuntemattomia, ottaa järjettömän luontokappaleen ja purettaa sillä.
        On minuakin purrut koira. Vuokraisännään pystykorva. Haukkui ja aina kun leuat meni kiinni, oli jokin osa minua niitten välissä. Käsissäni oli jotain työkaluja ja ohjasin ne sinne leukojen väliin. Muutama haava tuli käteen... Tuttu koira ja aivan yllättäen.


      • poisnukkuneen
        sitroen. kirjoitti:

        linkki uusimpaan häirikköuutiseen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706276284364_uu.shtml
        Kun ei itse jostain syystä pure riittävästi tuntemattomia, ottaa järjettömän luontokappaleen ja purettaa sillä.
        On minuakin purrut koira. Vuokraisännään pystykorva. Haukkui ja aina kun leuat meni kiinni, oli jokin osa minua niitten välissä. Käsissäni oli jotain työkaluja ja ohjasin ne sinne leukojen väliin. Muutama haava tuli käteen... Tuttu koira ja aivan yllättäen.

        rakkaan ystäväni kiinni, kun hän halusi juosta, minä juoksin hikipinnassa.

        En antanut lasten tulla suoraa päätä silittelemään koiraa (lauhkea kuin mikä, ei ikinä purrut ketään), koska koirakin säikähtää jos joku takaa tulee ja ottaa kaulasta kiinni. Vanhemmilla olisi kasvatusvastuu, mutta eivät välittäneet. Turha sitten sanoa, että koira puri ja raateli. Hyvin hoidettu ja opetettu koira ei pure.

        Koirat on pakko pitää kiinni. En hyväksy omalla pihalla irtiolevia koiria, äkkiäkös ne siitä kadulle ampaisevat.

        Ei ole ongelmakoiria, vaan ongelmakoiranomistajia. Kyllä niitä täälläkin oli ja on tietysti edelleen. Sellaisilla ihmisillä pitäisi olla panta kaulassa ja koira(t) pois.


      • sitroen.
        poisnukkuneen kirjoitti:

        rakkaan ystäväni kiinni, kun hän halusi juosta, minä juoksin hikipinnassa.

        En antanut lasten tulla suoraa päätä silittelemään koiraa (lauhkea kuin mikä, ei ikinä purrut ketään), koska koirakin säikähtää jos joku takaa tulee ja ottaa kaulasta kiinni. Vanhemmilla olisi kasvatusvastuu, mutta eivät välittäneet. Turha sitten sanoa, että koira puri ja raateli. Hyvin hoidettu ja opetettu koira ei pure.

        Koirat on pakko pitää kiinni. En hyväksy omalla pihalla irtiolevia koiria, äkkiäkös ne siitä kadulle ampaisevat.

        Ei ole ongelmakoiria, vaan ongelmakoiranomistajia. Kyllä niitä täälläkin oli ja on tietysti edelleen. Sellaisilla ihmisillä pitäisi olla panta kaulassa ja koira(t) pois.

        mikään elukka ei ole "hän" vaan aina "se".
        Kansakoulun kunnialla läpikäynyt sitroen.


      • käytännössäkin
        sitroen. kirjoitti:

        mikään elukka ei ole "hän" vaan aina "se".
        Kansakoulun kunnialla läpikäynyt sitroen.

        noin. Täällähän lähes aina ihmistä puhutella se-sanalla.


      • mielessä:
        käytännössäkin kirjoitti:

        noin. Täällähän lähes aina ihmistä puhutella se-sanalla.

        Onko hän nyt loukkaantunut?


      • Pelokas.
        poisnukkuneen kirjoitti:

        rakkaan ystäväni kiinni, kun hän halusi juosta, minä juoksin hikipinnassa.

        En antanut lasten tulla suoraa päätä silittelemään koiraa (lauhkea kuin mikä, ei ikinä purrut ketään), koska koirakin säikähtää jos joku takaa tulee ja ottaa kaulasta kiinni. Vanhemmilla olisi kasvatusvastuu, mutta eivät välittäneet. Turha sitten sanoa, että koira puri ja raateli. Hyvin hoidettu ja opetettu koira ei pure.

        Koirat on pakko pitää kiinni. En hyväksy omalla pihalla irtiolevia koiria, äkkiäkös ne siitä kadulle ampaisevat.

        Ei ole ongelmakoiria, vaan ongelmakoiranomistajia. Kyllä niitä täälläkin oli ja on tietysti edelleen. Sellaisilla ihmisillä pitäisi olla panta kaulassa ja koira(t) pois.

        Ei koiran omistaja pure vaan KOIRA ja tekeekin pahaa jälkeä.
        Pitäkää koirat kiinni. Ovat niin arvaamattomia otuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe