Autotallin kustannusarvio

Apua!

Onko netissä mahdollista tehdä autotallin kustannusarvio?
Pankkiin täytyisi saada toimitetuksi kustannusarvio, mutta emme tiedä missä sellaisen saisi tehdyksi.

16

21949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

Lämmitettävä (eristetty) ulkorakennus tonnin per neliö.

Kylmä talli 30...50% halvemmalla.

Jos pankki pyytää arvioita niin arvion se saa, ei ne edellytä eurolleen tarvitsemaasi rahasummaa.

• Apua!

Meille tulee reilun 90 neliön talli ja ei meinannut siihen talon hintaa laittaa...

• puusta tiilikatolla
        Apua! kirjoitti:

Meille tulee reilun 90 neliön talli ja ei meinannut siihen talon hintaa laittaa...

kolme vuotta sitten tehtynä ja maksoi silloin noin 10 000 euroa. Kylmä tietenkin. Ja ihan ite tehty.

Puun hinta on kai noussut.

• Mä vaan
        Apua! kirjoitti:

Tarkoitatko sitä, että sun tallisi ei maksa 90 tuhatta euroa?

Ja samalla tarkoitit sitä, että 90 tuhatta euroa olisi talon hinta?

Mutta mistä saat vastarakennetun kunnollisen 90-neliöisen asuintalon 90 tuhannella eurolla? Kerro heti niin lähden ostoksille!

• Mä vaan
        puusta tiilikatolla kirjoitti:

kolme vuotta sitten tehtynä ja maksoi silloin noin 10 000 euroa. Kylmä tietenkin. Ja ihan ite tehty.

Puun hinta on kai noussut.

tuossa hinnassa ovat mukana piirustukset, viranomaismaksut, maansiirrot, ojitukset, sähköistys, maalaus, lukitukset ja räystäskourut?

Minun laskukaavallani 25-neliöinen kylmä talli maksaisi nyt 12 500...17 500 euroa. Eikös tämä ole ihan linjassa sun rakennuksesi kanssa. Puutavaran hinta todellakin ON noussut.

• Apua!
        Mä vaan kirjoitti:

Tarkoitatko sitä, että sun tallisi ei maksa 90 tuhatta euroa?

Ja samalla tarkoitit sitä, että 90 tuhatta euroa olisi talon hinta?

Mutta mistä saat vastarakennetun kunnollisen 90-neliöisen asuintalon 90 tuhannella eurolla? Kerro heti niin lähden ostoksille!

talon jossa 190 neliötä ja hintaa tuli vajaa
        150 000e. Eli jossain pitää olla vikaa jos autotalliin menee 1000e neliö kun taloonkaan ei mennyt. Ja tuo summa sisältää myös tontin hinnan, tontti on 9000 neliötä.

• Mä vaan
        Apua! kirjoitti:

talon jossa 190 neliötä ja hintaa tuli vajaa
        150 000e. Eli jossain pitää olla vikaa jos autotalliin menee 1000e neliö kun taloonkaan ei mennyt. Ja tuo summa sisältää myös tontin hinnan, tontti on 9000 neliötä.

Höh. No siinähän sulla on kustannusarvio: 789 euroa neliölle! 25-neliöinen talli siis noin kakskyt tonnia.

Ei pankkineiti tuu sun tontilles rakennustarkastusta tekemään; uskon että rahalaitos tahtoo vain eri keinoin varmistua että sun projektisi hinta, maksukykysi, velan vakuus ja lainan suuruus ovat keskenään järkevässä suhteessa.

Jos olet saanut 20 tonnia lainaa ja pystyt rakennuksen tekemään kymppitonnilla, niin siinähän ei ole valittamista.

• vaihtelevat

Autotallin hinta riippuu monesta asiasta: kylmä vai lämmin? Minkälaiset perustukset? yms.

Itsellä lämmin 50 m2 autotalli, autokatos ja varasto. Perustukset viimeisen päälle ja autokatoksen lattia valettu. Hinta vähän alle 40000 euroa.

• Avaimet käteen

Juuri kirjoitettiin sopimus. Lämmin autotalli, perustus paalutettuna 40m2, maksaa 31000 EUR sisältäen kaiken kuten esim. lattialämmitys, automaattiovi, valaistus, räystäät, maalaus jne.

• tallin laittaja
        Avaimet käteen kirjoitti:

Juuri kirjoitettiin sopimus. Lämmin autotalli, perustus paalutettuna 40m2, maksaa 31000 EUR sisältäen kaiken kuten esim. lattialämmitys, automaattiovi, valaistus, räystäät, maalaus jne.

Ihan mielenkiinnonvuoksi kyselen mistä tilasit tallin? Onko mitään kokemuksia Puutimpureiden Näppärä talleista ja heidän laadusta ja aikatauluissa pysymisestä?

• Yksityisseltä
        tallin laittaja kirjoitti:

Ihan mielenkiinnonvuoksi kyselen mistä tilasit tallin? Onko mitään kokemuksia Puutimpureiden Näppärä talleista ja heidän laadusta ja aikatauluissa pysymisestä?

Hei,

tilasin tallin yksityiseltä rakennusfrmalta. Tehdään pitkästä tavarasta paikan päällä.

• kovat hinnat?
        Yksityisseltä kirjoitti:

Hei,

tilasin tallin yksityiseltä rakennusfrmalta. Tehdään pitkästä tavarasta paikan päällä.

Mulla on juuri pikkasta vaille valmis 62 neliön talli, lämpöeristetty, kahdella automaattiovella ym. Taitaa hinta jäädä johonkin 15000eur.

• kolmekertaa
        tallin laittaja kirjoitti:

huomasitko kaveri kertoi ,että" paalutettu"".kertooo että tontti on haastellinen.
        saattaa olla rautaa jonossa 10- tuhatta €

• Anonyymi
        kovat hinnat? kirjoitti:

Mulla on juuri pikkasta vaille valmis 62 neliön talli, lämpöeristetty, kahdella automaattiovella ym. Taitaa hinta jäädä johonkin 15000eur.

Sisältääkö 15000e perustukset rungon, katon, sähköt yms... eli koko paketti alusta loppuun 15000e? Ja ilmeisesti itse tehtynä?

• jaszo

www.kilpailutaurakkasi.fi siellä on autotallilaskuri

• Uusi tuttavuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5106
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1828
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1507
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1457
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1204
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1203
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1046
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1025
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      974
    Aihe