Kertokaas, mistä sais tai missä vois kuunnella edellämainittua kappaletta? Paljon on kuultu kehuja, mutta minkä sinkun b-puolella on ilmestynyt tai mistä vois hankkia sen? Oletteko kuulleet ton put the boy back in cowboy biisin? Todella loistava kappale, en tajua miksi jätetty LH levyltä pois. Youtubesta löytyy ja ilmestynyt make a memory sinkulla.
NEUROTICA?
3
380
Vastaukset
- Jukkis-78
Youtubesta löytyy myös Neurotica. Alunperin oli Crush-levyn jaappaniversiolla.
- just older
On muuten sitte vähän helvatin hyvä biisi. Miten toi bändi tekee noita levyjä tai sinkkuja valkkaa, kun melkein jokaselta levyltä paras biii jäänyt pois tai levyjen paskimmat biisit valitaan sinkuiksi? Esim. crush:neurotica, miksi say it isn't so julkaistiin, bändin paskin single ikinä. HAND:nothing, welcome to wherever you are, ei toimi alkuunkaan. Pari mainitakseni.
- dfkf
just older kirjoitti:
On muuten sitte vähän helvatin hyvä biisi. Miten toi bändi tekee noita levyjä tai sinkkuja valkkaa, kun melkein jokaselta levyltä paras biii jäänyt pois tai levyjen paskimmat biisit valitaan sinkuiksi? Esim. crush:neurotica, miksi say it isn't so julkaistiin, bändin paskin single ikinä. HAND:nothing, welcome to wherever you are, ei toimi alkuunkaan. Pari mainitakseni.
Jaa, minä taasen olen sitä mieltä, että Say It Isn´t So on ehdottomasti yksi aliarvostetuimmista BJ:n biiseistä. Siitä kyl ollaan samaa mieltä et WTWEYA ei tod ollut sinkkuainesta, eikä sitä jenkkilässä euroopan floppauksen jälkeen julkaistukaan ja Neurotica olisi EHDOTTOMASTI kuulunut Crushille.
Bouncen flopista voi vain ja ainoastaan syyttää surkeita sinkkuvalintoja. Everyday oli vielä ihan ok, mutta kaikki mitä sen jälkeen seurasi oli jotain tosi syvältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752819Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51945- 2241504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671129Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21107Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_31032Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014