HUOLTO - RAISIO-TURKU

1244455

Kertokaa nyt löytyykö Raisio-Turku suunnalta luotettavaa ja järkevän hintaista huoltoa Chryslerille?

Kauhistuttaa tuon maahantuojan hinnat.

9

4826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weeti

kr-autokorjaamo. raisio. on ainaski halvempi

• oujjea

ainakin AD-huolto nuppulantiellä vaihtoi jakohihnan kohtuu hintaan,eiköhän siellä onnistu muukin huolto

• neon-

paljonko maksoi ja mihin malliin?

• oujjea
        neon- kirjoitti:

paljonko maksoi ja mihin malliin?

hihna kiristin työ noin 450 euroo,vesipumppua ei vaihdettu oli kuulemma iskussa,sen hinta on noin 40 euroa,uusi kiristin on mekaaninen,Ak;ssa kuulemma vaihtavat hydrauliseen ja hinta on kova
        malli -00 neon SE kilometrejä oli vaihtohetkellä 130 tuhatta,hihna oli hyvässä kunnossa mutta kiristin loppu suoralla

• Neon 2000

Mä käytin autoo Teboil Aaltosilla jossa vaihtoivat vaihdelaatikko öljyt hintaan 135€ ,merkki liikkes 240€ et oli pikkasen hinnas eroo.Ja tekevät siel muitakin huoltoja autoon.

• Chr300

kenties automaattilaatikkoon?
        Sitä olen miettinyt kun kuulin huhuja että Chryslerin automaattilaatikko pitää öljynvaihdon jälkeen "opettaa", eli jollain tavalla korjaaja käy koeajamassa ja asettaa vaihteet kierrosten mukaan?
        Onko totta, vai miten homma menee?

• Neon 2000
        Chr300 kirjoitti:

Sitä olen miettinyt kun kuulin huhuja että Chryslerin automaattilaatikko pitää öljynvaihdon jälkeen "opettaa", eli jollain tavalla korjaaja käy koeajamassa ja asettaa vaihteet kierrosten mukaan?

Kyllä se oli automaattivaihdelaatikon öljyt mitkä vaihdatin, siitä "opetuksesta" en tiedä, mutta on se laatikko vaihtanut vaihteet samal taval kuin ennenkin. Eiköhän noi asentajat tiedä kun työkseen tekee sitä.Siitä opetuksesta täytyy kysyy Autokeskuksesta????

• NE01
        Chr300 kirjoitti:

Luulenpa ettei öljyn vaihdon jälkeen tarvitsee laatikkoa opettaa.

Mutta, mikäli autosta on sähköt poissa (akun vaihto)niin sen jälkeen autolla vain ajetaan ja laatikko opettelee itse uudestaan vaihtamisen.

• laatikon korjauttanu
        NE01 kirjoitti:

Luulenpa ettei öljyn vaihdon jälkeen tarvitsee laatikkoa opettaa.

Mutta, mikäli autosta on sähköt poissa (akun vaihto)niin sen jälkeen autolla vain ajetaan ja laatikko opettelee itse uudestaan vaihtamisen.

kraislerin automaattilaatikko optimoi ajajan tottumusten mukaan. eli ihan turha siitä on maksaa korjaajalle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe