HUOLTO - RAISIO-TURKU

1244455

Kertokaa nyt löytyykö Raisio-Turku suunnalta luotettavaa ja järkevän hintaista huoltoa Chryslerille?

Kauhistuttaa tuon maahantuojan hinnat.

9

4611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weeti

      kr-autokorjaamo. raisio. on ainaski halvempi

    • oujjea

      ainakin AD-huolto nuppulantiellä vaihtoi jakohihnan kohtuu hintaan,eiköhän siellä onnistu muukin huolto

      • neon-

        paljonko maksoi ja mihin malliin?


      • oujjea
        neon- kirjoitti:

        paljonko maksoi ja mihin malliin?

        hihna kiristin työ noin 450 euroo,vesipumppua ei vaihdettu oli kuulemma iskussa,sen hinta on noin 40 euroa,uusi kiristin on mekaaninen,Ak;ssa kuulemma vaihtavat hydrauliseen ja hinta on kova
        malli -00 neon SE kilometrejä oli vaihtohetkellä 130 tuhatta,hihna oli hyvässä kunnossa mutta kiristin loppu suoralla


    • Neon 2000

      Mä käytin autoo Teboil Aaltosilla jossa vaihtoivat vaihdelaatikko öljyt hintaan 135€ ,merkki liikkes 240€ et oli pikkasen hinnas eroo.Ja tekevät siel muitakin huoltoja autoon.

      • Chr300

        kenties automaattilaatikkoon?
        Sitä olen miettinyt kun kuulin huhuja että Chryslerin automaattilaatikko pitää öljynvaihdon jälkeen "opettaa", eli jollain tavalla korjaaja käy koeajamassa ja asettaa vaihteet kierrosten mukaan?
        Onko totta, vai miten homma menee?


      • Neon 2000
        Chr300 kirjoitti:

        kenties automaattilaatikkoon?
        Sitä olen miettinyt kun kuulin huhuja että Chryslerin automaattilaatikko pitää öljynvaihdon jälkeen "opettaa", eli jollain tavalla korjaaja käy koeajamassa ja asettaa vaihteet kierrosten mukaan?
        Onko totta, vai miten homma menee?

        Kyllä se oli automaattivaihdelaatikon öljyt mitkä vaihdatin, siitä "opetuksesta" en tiedä, mutta on se laatikko vaihtanut vaihteet samal taval kuin ennenkin. Eiköhän noi asentajat tiedä kun työkseen tekee sitä.Siitä opetuksesta täytyy kysyy Autokeskuksesta????


      • NE01
        Chr300 kirjoitti:

        kenties automaattilaatikkoon?
        Sitä olen miettinyt kun kuulin huhuja että Chryslerin automaattilaatikko pitää öljynvaihdon jälkeen "opettaa", eli jollain tavalla korjaaja käy koeajamassa ja asettaa vaihteet kierrosten mukaan?
        Onko totta, vai miten homma menee?

        Luulenpa ettei öljyn vaihdon jälkeen tarvitsee laatikkoa opettaa.

        Mutta, mikäli autosta on sähköt poissa (akun vaihto)niin sen jälkeen autolla vain ajetaan ja laatikko opettelee itse uudestaan vaihtamisen.


      • laatikon korjauttanu
        NE01 kirjoitti:

        Luulenpa ettei öljyn vaihdon jälkeen tarvitsee laatikkoa opettaa.

        Mutta, mikäli autosta on sähköt poissa (akun vaihto)niin sen jälkeen autolla vain ajetaan ja laatikko opettelee itse uudestaan vaihtamisen.

        kraislerin automaattilaatikko optimoi ajajan tottumusten mukaan. eli ihan turha siitä on maksaa korjaajalle..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe