Rapu ja mustasukkaisuus

SkorppariNeito

Onko rapu kuinka mustasukkainen?Olen nyt seurustellut ravun kanssa vähän aikaa ja olen huomannut mustasukkaisia piirteitä.Kyllä hän on itse myöntänyt olevansa mustasukkainen minusta.Miten saan rapu mieheni uskomaan että olen hänen?Onko ravulle helppo ominaisuus näyttää tunteensa ja sanoa että rakastaa toista?Tiedän että itse olen mustasukkainen mutta en tunne todellakaan olevani niin mustasukkainen kuin mieheni.

13

5036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

      mustasukkainen! skorpioni on taas sairaan mustasukkainen.

      • mmmmmn

        Rapu muuten ON mustasukkainen. Ja mielestäni rapu myös näyttää tunteensa melko hyvin


      • rapu enkä
        mmmmmn kirjoitti:

        Rapu muuten ON mustasukkainen. Ja mielestäni rapu myös näyttää tunteensa melko hyvin

        todellakaan ole mustasukkainen,mutta tunteeni osaan näyttää. en todellakaan voi ymmärtää mustasukkaisia ihmisiä. se on sama kuin kateus,jota sitäkään ravut ei osaa...


      • Hmmmm
        mmmmmn kirjoitti:

        Rapu muuten ON mustasukkainen. Ja mielestäni rapu myös näyttää tunteensa melko hyvin

        Rapu näyttää tunteensa liian hyvin, ja AIVAN liian aikaisin. Munaa koko homman sillä.


      • ja ---

        rapu. On se skorpparikin mustis, vielä enemmän kuin rapu. Sairas - no ei kai. Kateellinen en ole koskaan ollutkaan.


    • rapumies.

      mutta on net kaikki muukki, jokka rakastaa.

      • minä ainakin...

        olen rapumiesystävästäni mustis ja hän on kova poika flirttaileen ja naiset juoksee hänen perässään ja ihailee. En tiedä jaksanko tällaista, mutta aika ajoin hän kyllä lipsauttaa jonkun jutun mennestä, josta huomaan että, hitto taitaa sekin musta kuitenkin tykätä vaikka ei niin selvästi mustasukkaisuuttaan näytä eli hyvin pitää saksissaan minut poloset.


    • sekä rapu että skorpioni

      Sekä rapu ja skorpioni ovat mustasukkaisia. Lienevät kaikkein mustasukkaisimpia merkkejä.

      • aurinkorapu-kuuskorppari

        ...pahalta kuulostaa, tulevaisuuteni siis sairaalloisen mustiksena:O)))))


      • sopii yhteen

        eikö vaan?


      • rapuliini
        sopii yhteen kirjoitti:

        eikö vaan?

        mä oon huomannu et skorpparit on kyl hemmetin mustasukkasia ja omistuksen haluisia!!ja oon kyl itteki rapuna!millee rapu ja skorppari sit yhteen sopii??


      • aivan ihanaa
        rapuliini kirjoitti:

        mä oon huomannu et skorpparit on kyl hemmetin mustasukkasia ja omistuksen haluisia!!ja oon kyl itteki rapuna!millee rapu ja skorppari sit yhteen sopii??

        että mun skorpparimies on minusta mustasukkainen.
        Tiedän että rakastaa ;D. Ah. Kiihkeää on. Minäkin olen intohimoinen...


    • ---.

      joo, ainakin minä olen ihan mustis joka ihmeen asiasta, ihan hävettää välillä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe