annetaan pois

Shinoby

ANNETAAN ilmaiseksi Saab 90 vm.1986

Auto on Lahdessa ja noutoa vailla.
Auto on rekisterissä ja paperit löytyy. Verotkin on maksettu. Kilvet eivät ole paikallaan mutta lojuvat takakontissa.

Mukaan varaosia ja uudenveroiset Nokian Hakkapeliitta 10 15" talvirenkaat saabin omilla vanteilla.

autossa on pientä laittamista jos sen haluaa liikenteeseen. Ilman laittoa vaikka peltoautoksi.

Myös mainio jokis auto laittamisella.

eli vikoja löytyy seuraavia:
Takaikkunassa iso reikä (kiitos räkänokka teinit)
sivupeilit puuttuu (kiitos räkänokka teinit)
akku tyhjä tai sökö (seisonut noin vuoden verran)
edessä oikeanpuoleisen alatukivarren kohdilla hitsattavaa. ei tarvitse mennä auton alle vaan riittää ette ottaa etupyörän vek. helppo hitsaus.

siipparit toimivat joko on tai off asennossa. siippareiden ajoitus sekaisin tai rikki.
sisäilmapuhallin ei ota toimiakseen.

Muuten tämä helmi on hyvässä kunnossa.

uusia osia mm. vetonivelet, jarrupalat, oikeanpuoleinen takasatula (tuliterä), muut satulat huolettu täysin!
Kaasutin huolettu.
uusi syyläri)

Saabissa 2.0L 8v kone (101hp) ja väriltään laguuninvihreä (metallinhohto).

Tämä ressukka Saab menee kesäkuun alussa romuttamolle jos sitä ei kukaan huoli!

Itse laittaisin sen kondikseen kakkosautoksi mutta ei ole aikaa ja tilaa. (kerrostalon parkkipaikalla huono laittaa autoa!)

Eli nyt nopeat elävät!

Jos joku haluaa kuvia autosta niin järjestyy!!

Ilmoitelkaa tällä palstalla tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]

9

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

      Mikä on siippari?

      • Shinoby

        tuulilasin pyyhkijä. Pardon my termit!
        :)


    • 5cr00l00se

      ...hyvää autoa.Hakisin muuten pois mut on niin kaukana, itte ku asuu tääl Pohojammaal lakeuksilla :/

    • Shinoby

      Eli ollut aika paljon kiinnostusta autoakohtaan. Tässä niitä pyydettyjä kuvia:
      nervhq.ath.cx/diwil/saab/saab_index.html

      -S-

    • 9000LPT

      auto ajokunnossa (Uusi akku mukana), jos meinaisin ajaa sen parin sadan kilsan päähän, vai täytyykö kuskata trailerilla.

      • Shinoby

        pääsee sillä ton matkan ajamaan mutta suosittelen traileria!
        Toi alatukivarren repeämä nääs tekee ohjauksesta melkoista muljua.

        -S-


      • 9000LPT
        Shinoby kirjoitti:

        pääsee sillä ton matkan ajamaan mutta suosittelen traileria!
        Toi alatukivarren repeämä nääs tekee ohjauksesta melkoista muljua.

        -S-

        etutukivarsi on repeytynyt eli onko ajettu johonkin vai onko ruoste tehnyt tehtävänsä.

        Miten muuten auton ruoste tilanne. Ajattelin kakkosautoksi, mutta ei kiinnostaisi hitsata koko autoa uudelleen. Oven ruosteet ei niin haittaa, mutta helmojen ja tavaratilan kunto kiinnostaa?


      • Shinoby
        9000LPT kirjoitti:

        etutukivarsi on repeytynyt eli onko ajettu johonkin vai onko ruoste tehnyt tehtävänsä.

        Miten muuten auton ruoste tilanne. Ajattelin kakkosautoksi, mutta ei kiinnostaisi hitsata koko autoa uudelleen. Oven ruosteet ei niin haittaa, mutta helmojen ja tavaratilan kunto kiinnostaa?

        ei pitäs olla juuri missään. Toi tukivarren repeämä tuli varmaan viimekesänä kalareissulla kun keskellä ei mitään tuli ajettua.

        Nähtävästi edellinen omistaja oli fiksuna tehnyt tuohon liitoskohtaan pop-niiteillä väliaikaisen paikan/tuen. Ei nähtävästi kestänyt.

        Autoa hitsattiin ennen sen liikenteestä poistamista noin 30h ja koko auto syynättiin läpi katsastusta varten. Sitten tuli toi repeämä ja sisäilmanpuhallin teki tenän. Sitten ostinkin vuoden 92 ysisatkun alle ja laitoin ton ysikymppisen seisomaan.

        -S-


      • 9000LPT
        Shinoby kirjoitti:

        ei pitäs olla juuri missään. Toi tukivarren repeämä tuli varmaan viimekesänä kalareissulla kun keskellä ei mitään tuli ajettua.

        Nähtävästi edellinen omistaja oli fiksuna tehnyt tuohon liitoskohtaan pop-niiteillä väliaikaisen paikan/tuen. Ei nähtävästi kestänyt.

        Autoa hitsattiin ennen sen liikenteestä poistamista noin 30h ja koko auto syynättiin läpi katsastusta varten. Sitten tuli toi repeämä ja sisäilmanpuhallin teki tenän. Sitten ostinkin vuoden 92 ysisatkun alle ja laitoin ton ysikymppisen seisomaan.

        -S-

        olla kiinnostunut hakemaan auton pois kuljeksimasta ensi viikonloppuna, jos ei ole mitään suurempia esteitä tai menoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe